Vogelgriep Turkije.. Gaan we er nu nog heen?

haha beppie, toch wel liever in een kist met véél stoeltjes en levende mensen dan een kist met 6 muurtjes …
Ben even tegen mn vrienden een goeiendag gaan zeggen en dan lekker mijn valies gaan maken, nou, tot vanavond dan maar allemaal !

t lijkt mij ook beter om gewoon op een stoel terug te komen hoor… maar ik denk echt niet dat het zo’n vaart zal gaan lopen… geniet er gewoon lekker van

Nee pcies Nur, ik denk het ook niet. Heb al zoveel dingen in Turkije meegemaakt!! Met die Koerden en de oorlog enzo, maar nog steeds niets gemerkt
Dit zal ook wel gaan hoor, en voor je het weet, nogmaals, is het ook bij ons!!

ik ga gewoon 3 juli tot 17 juli naar kusadasi
GRAND BLUE SKY hotel

heb er nu al zin in

Euhmmm…versta niet goed waarom je dit topic hebt opgehaald… Je hebt in 2 andere topics al gezegd dat je naar Turkije gaat… heeft toch nx met vogelgriep te maken ?

ik heb van de week met een vrouw gesproken die in Turkije woont. ik heb gevraagd naar de vogelgriep en volgens haar stelt het niets voor!!

hoe dan ook ik ga over 4 dagen ook gewoon naar Turkije :biggrin:

Dit topic dateert van exact een jaar terug, waarom dit is bovengehaald is mij een raadsel maar er word in de verste verte niet meer over de vogelgriep gesproken… dusseuh, laat het dan maar snel weer verdwijnen ook !

Ja wat een flauwe kul, om dit nu weer naar boven te halen. Momenteel is het rustig, op een paar incidenten na, maar dat is overal in die landen. Dan zou je nergens meer naar toe kunnen gaan. Overal is wel wat.

Wij gaan ook gewoon hoor. 26 Juni Kusadasi. :dope:

Dit onderwerp is inderdaad achterhaald en snap ook niet waarom het wederom opgehaald is.

Ik sluit het bij deze af.

Hans.