Vogelgriep Turkije.. Gaan we er nu nog heen?

Hey Linda, geef ik je volledig gelijk in !

Ik geef het nog 2 weken, dan is het ook in nederland!!!

x Cyn

als het niet korter is…

Haha… jah een meisje uit me klas die zei ook… Ga jij nog naar Turkije ?? ( met zo’n gezicht erbij, weet je wel… ) Najah… ik heb nog nooit een kip langs het strand of zwembad zien lopen hoor… :smiley: haha… Ik maak me er niet zo veel zorgen of eigelijk…

Groetjes Yoella…

Ik wel een keertje in Gümbet gezwommen en gespeeld met een dozijn zwerfhonden, was echt onwijs leuk, ze waren hartstikke lief en blij met de aandacht… Veel mensen op het strand dachten toen ook dat ik niet helemaal lekker was… Maar nee ik heb geen kippen gezien aan de Turkse kustlijn!!
Bovendien zit de vogelgriep nu ook in Duitsland, dus ja volgende week of de week erop zullen we het ook vast wel in Nederland hebben!!

Liefs Linda

ik ga er ook vanuit dat het binnenkort in nederland is… misschien is het er al… weet jij veel… ach ik zie het allemaal wel. ik ga gewoon naar turkije (helemaal als het hier ook is, dan maakt het helemaal niet zoveel meer uit) maar tuurlijk blijf ik wel gewoon oppassen… geen kip e.d. eten, niet bij vogels in de buurt komen zover dat mogelijk is…en ga van de week ff bellen met ggd wat ik allemaal moet/kan doen

Nou donderdag ga ik ook naar Turkije en ik denk helemaal niet aan de vogelgriep ! Nou, ik denk er bijna ook niet aan om geen kip te eten… Vind het zoooo lekker en eet meestal enkel kip in Turkije, en anders zie ik het als een goede vermageringskuur :stuck_out_tongue:

@Sevgilim: Het kan inderdaad geen kwaad om kip te eten hoor! Zolang het maar gaar is!

x Cyn

Wel, dacht ik ook, en als het niet gaar is, laat ik het gewoon liggen maar ze zullen er daar ook wel voor zorgen, er kunnen hier evengoed ook al kippen besmet zijn zonder dat we het weten…

Precies, wie weet waar de kip vandaag komt die je in Nederland bij de poelier vandaan haalt! En ach ik ben er niet bang voor hoor! Speel niet met kippen, en mijn eigen vogel staat toch altijd binnen dus die krijgt het vast niet!

zo weer 2 estore haha:banana:

x Cyn

joh, binnenkort is het ook bij jullie en ons in het land, en dan kunnen we niets meer eten of doen zeker!! Nee hoor, als ik naar Turkije zou willen, dan ga ik gewoon, griep of geen griep!!
Annemiek

Ik maak me er ook niet druk over hoor, ik ga zeker niet afzeggen, mijn ouders en schoonzus zijn er nu ook, en ik hoor ze er niet eens over
Groetjes Carine

Precies… Dan kan je wel je hele leven thuis blijven… Misschien stort je vliegtuig wel neer, komt er een bom aanslag, wordt je aangereden. Het leven zit vol risico’s je moet gewoon risico’s durfen nemen!

x Cyn

euh, bedankt Cynthia met je vliegtuig :stuck_out_tongue: toch maar liever vogelgriep dan mn vliegtuig die neerstort :stuck_out_tongue:

Sorry sevgilim… Ik gaf maar een paar voorbeelden… Het kan zo allemaal maar gebeuren!

x Cyn

Geen probleem Cynthia, vond het alleen best grappig :d:d:d

We blijven wel posten he, voor die estore punten!

x Cyn

is nu nog méér verslavend met die estorepunten !

haha ja het wordt een onderlinge strijd!!! :wave: En wie gaat deze winnen…

x Cyn

Ach ja, maakt niet uit in welk kist je thuis komt toch!! Of in die vliegt of een met 6 plankjes(hihi)

Nou dames suc6 met het scoren van punten hoor
Annemiek