Bij transavia is het nu 360.
Ik weet niet waar je woont maar vanaf Brussel met jetair of vanaf Dusseldorf kan je soms al rond de 200-275 euro retour. Via Duitsland boek ik geregeld via ltur. Vind vaak goedkopere tickets dan via cheaptickets ofzo, maar het is soms even zoeken.
ik heb afgelopen keer 80euro voor de heenweg betaald en 160euro voor de terugweg. Alleen een ticket.
Ik wil half september in ieder geval na de 15e (suikerfeest) naar Hurghada. Ik wilde eigenlijk geen hotel maar M. moet veel werken, de avond en nacht blijf ik wel bij hem maar het is meer voor overdag zodat ik wat vermaak heb…Wat is jullie planning? Al geboekt? met z’n 3en boeken is nog goedkoper natuurlijk… ![]()
xx
Ik heb nog niet geboekt aangezien ik wel een hotel wil boeken. Ik wil nl geen onverwachte verrassingen.
Ik wil het liefst zo rond de 16e vertrekken. Die week erna ben ik nl vrij dus ik kan wel wat schuiven kwa vertrekdatum.
Groetjes Kaatje
ik vlieg de 16de september!
Misschien treffen we elkaar wel :vak02:
Ik laat je weten welke vlucht etc ik uiteindelijk geboekt heb. Moest eerst vrijdag de 17e vrij regelen maar dat is inmiddels gelukt.
foutje… ik wilde Deena pb sturen maar poste hier…
voor hoeveel en waar heb je geboekt wendy?
ik zag op jetair dat je nu voor 60euro naar hurghada kunt! wat een prijs!
de terugweg is dan wel wat duurder maar ja…60euro!
xx
ik gewoon bij transavia, vanuit amsterdam vertrekken is voor mij toch wel het praktischt.
Vraagje voor degene die wel eens alleen gereisd heeft zonder hotel te boeken;
iK lees hier op zo’n site het volgende:
**Verder is het belangrijk om erop te letten dat het hotel waar u verblijft een stempel in uw paspoort zet, waarop staat dat u geregistreerd bent.
**
Ik boek alleen geen hotel. Weet iemand hoe dit dan moet?
ka…
heb je al geboekt inmiddels?
Nope, nog niet.
Ben nog even met Deena aan het kijken/ overleggen.
Ik laat je weten als er meer nieuws van vertrek is >>>
Dat heb ik in de 11 jaren die ik in Egypte kom, nog nooit meegemaakt! Op welke site staat die info?
oow haha geen idee, heb de site niet opgeslagen. Was een of andere reissite.
Ik ook niet hoef je dus niet bang voor te zijn.:dag:
heb ik ook nog nooit van gehoord of meegemaakt…
x
mooi zo ![]()
Hallo,
Stempel van Hotel?? nooit van gehoort.
Wanneer je reist zonder hotel ga je gewoon je visa halen bij de bank-bali.
Kosten zijn nu 13 euro.
In vliegtuig moet je wel al een visa-kaartje invullen, daar kun je een willekeurig hotel opschrijven.
Ik reis al jaren naar Hurghada en heb er een flat.
Nooit problemen gehad met visa.
Geroet, Robert
oke dat is fijn om te weten. Op het kaartje in het vliegtuig dus gewoon een willekeurig hotel opschrijven en dan is het goed?
Ja,
vul maar een willekeurig hotel in.
Niemand die dat checkt.
Veel plezier,
Grt. Robert