Vliegen naar Hurghada

Hoi Mensen!

In september wil ik mijn mannetje weer op gaan zoeken. Is er iemand die ergens in die periode (eind sept/begin augustus) ook richting Hurghada gaat?

Groetjes Wendy

Waarom niet lekker alleen?..

ik ga ook alleen…

Dacht dat je iemand zocht die ook die kant uitging?..

Nee, ik ga gewoon alleen. maar is toch leuk om te weten of er nog meer meiden in dezelfde peroide daar zijn…?

Jazeker…

Waarschijnlijk dat ik eind september ook die kant op ga.

Via welke site boek jij je ticket??

transavia hoogstaarschijnlijk, tot nu toe het goedkoopste wat ik gezien heb voor n retourtje…

Dank je :biggrin:
Ik had bij Arke fly gekeken. De prijzen komen aardig overeen.

OKe dan… hihi!

Wanneer ben jij van plan te vertrekken?

Oeps… beetje late reactie.
Ik ben aan het kijken en zoeken zo rond 18 september. Valt me nog behoorlijk tegen om iets betaalbaars te vinden.

ik vertrek de 16de… (als t goed is…)
ticket kost 360. vanaf Amsterdam…

Wil je ook hotel boeken?

dat had ik wel in de planning.

oke…
Ga je alleen? Of met iemand samen? Hotels boeken in je eentje zijn niet zo goedkoop :S

Ik ga inderdaad alleen zoals het er nu uitziet.

Ah oke…
Ik zou niet weten waar je goedkoop op uit komt in je eentje eigenlijk…

Heb trouwens ff gegoogled

http://www.ferio.nl/site/?fh_eds=%c3%9f&fh_view=lister&fh_refpath=facet_10&fh_refview=lister&fh_location=%2f%2faccommodaties%2fnl_NL%2fvervoer%3dvl%2fb%3d1%2flsp%3e%7begypte__rode_zee__hurghada%7d%2fpersonen%3d1&fh_reffacet=personen&omitxmldecl=yes

1 like

jij boekt geen hotel??

nope…

Ik ga waarschijnlijk eind september maar ik weet nog geen datum. Wat betalen jullie zo’n beetje voor een ticket? Heb laatst via Transavia 409 euro betaald. Is best veel dus ik wil eens bij jullie informeren of dit goedkoper kan