Vietnam kletstopic

Hoi allen,

Ik heb gemerkt dat er enerzijds behoefte is om gezellig te kletsen en aan de andere kant dat er behoefte is aan alleen maar informatie over Vietnam op het forum.

Om die reden heb ik dit topik geopend, zodat we hier over en weer ‘los-vast’ kunnen kletsen over Vietnam.

Waar we waren gebleven in het ‘wist je datjes topic’ was het aantal nachtjes slapen dat we nog moeten voordat we op reis gaan. Nu zit dat er voor mij even niet in, omdat ik net een huis heb gekocht, maar ik liet weten dat ik wel mee wil in jullie koffers :wink:

En, iedereen die nog even moet wachten met de reis: al wel bezig met de voorpret?

Groetjes, Anne

Wat een goed initatief… nog 14 dagen en dan gaan we naar vietnam >>>

Voor mij een kleine 120 dagen. Maar aftellen is begonnen>>>

Voor mij ook een huis, dus even geen (lange) vakantie. Weekendje Londen telt denk ik niet…:slight_smile:

Hoi Apelsaps,

Je staat er beter voor dan wij.
Nog 273 dagen; ga voorlopig maar niet aftellen.

gr
Ton.

ps
Goede zet overigens Anne-Jitske.

Het belangrijkste is dat jullie die kant weer op gaan. Aftellen helpt mij bij het verzachten van mijn stageperiode. Vietnam is een mooi vooruitzicht om naar toe te streven :).

nog 98 dagen, 22 uur en 49 minuten dan vertrek ik naar Hanoi. Ik denk dat ik elk uur even dit bericht update

Hihihi, krijg je het daar heel druk mee! Leuk he, om je zo te verheugen op een reis?

Groetjes, Anne

ohhhww wat heb ik het heerlijk gehad in vietnam en wat ben ik verliefd geworden… ik ga zeker vlug weer terug… ookal heb ik alles al gezien… wat een gaaf land! en een enorme schoonheid!!

boehoeeeew :frowning:

nog maar 58 dagen 10 uur en 15 minuten

Dat komt steeds dichterbij!

@Sara: ik ben ook helemaal verliefd geworden op het land! Kan me dus helemaal voorstellen dat je terug wil! :wink:

Groetjes, Anne

Hallo Sara,

Je hebt hetzelfde virus als mij gekregen, denk ik.
Misschien haal je mij nog in, ga in december ( 22 dec t/m 16 jan ) voor de 14e keer.
Maar kom toch elke keer op de een of andere manier weer op nieuwe plaatsen terecht en op de bekende zie ik ook altijd weer andere dingen die mij de vorige keren waarschijnlijk ontgaan waren.

Viet Nam wordt voor mij nooit saai en eentonig en als ik jouw reactie zo lees zal dat jouw ook niet overkomen.

gr
Ton.

Voor ons nog 4 maandjes en dan gaan we ook!
Ik ben er bijna elke dag wel mee bezig om dingen te lezen en de reis uit te stippelen. Ik kan bijna niet wachten!! :chin:

@ appelsaps; volgens mij zitten wij er in dezelfde periode, waar begin jij?

Ik moest er om lachen. brittish humor.

Topgear in Vn , mooieplaatjes in “deo hai Van”. tegenwoordig heel stil…
de meeste vervoer gaat nu via een tunnel…

[ame=“Vietnam Motorbike Special Part 1 - Top Gear - Series 12 - BBC - YouTube”]YouTube - ‪Vietnam Motorbike special part 1 - Top Gear - BBC‬‏[/ame]

1 like

altijd nog eerder dan dat ik terug kan gaan… of heb je nog een au pair nodig?voor je koffers ofzo whaaaaaa

Toen de bra nog niet werd geimporteerd.
:slight_smile: my god…i miss Viet nam.

[ame]"Yem Lua" - Vietnamese Ancient Beauty - YouTube

Hallo Sara,

Zoals ik ken op deze site lijk je me een geweldig persoon om mee op vakantie te gaan.
Enthousiast en spontaan.

Maar we ga altijd maar met 1 koffer waar eigenlijk alleen wat toiletspullen en kleding voor 2/3 dagen in zit.
Op het vliegveld staat een chauffeur klaar die onze auto overneemt en daar laten we meteen het onderhoud, wassen en parkeren aan over, Wanneer we terug komen staat onze auto er al te blinken.
Dus heen lopen we 50 meters naar de incheck en terug iets van 100 na de douane, maar dan wel met 3 koffers ( 2 nieuwe ) aan kleding en souveniers.

Ik hoop je nog weleens tegen te komen in Saigon, mijn favoriete stad.

gr
Ton.

Ik ben ook aan het aftellen, rond 90 dagen nog.

Maar vond dit op toutube…Vietnamese lesson.

[ame]Learn Vietnamese: Lesson 1: Thank You, You're Welcome, and No Problem in Vietnamese - YouTube

Hallo Buffel,

Hier nog een site met Vietnamese les.

http://www.languageguide.org/user/wiki.jsp?lang=vi

gr
Ton.

1 like

hey ton, als je naar saigon gaat zit je dan in district 1?

greetz