als je dokter je dan goed “matriaal” heeft meegegeven dan heb je aan china-air een prima maatschappij en dan hoeft >>> ook helemaal niet erg te zijn zelfs als je er een hekel aan hebt, en je moet maar zo denken het is maar een keer goed:slapen: en je wordt wakker in het mooie en lekker warme thailand :vak02:
Wijzelf hebben de vlucht van China Airlines geboekt via een bureau.Kostte wel iets meer ,maar we konden daar onze plaatsen reserveren.Hebben meer beenruimte gevraagd waarop ze ons de plaatsen 60H en 60J hebben
toegewezen.Hopelijk zitten we goed.
Wij zaten op 59H en 59J! Dus jullie hebben de stoelen achter ons. Zelfde stoelen, zover ik kon zien. Voordeel is wel, je zit met z’n twee. Geen gekeutel voor je langs. En degene die aan het raam zit kan één been strekken. (mijn man en ik hebben ondanks voorschriften geruild)
Kijk op www.seatguru.com en je kunt zien dat naar objectief meetbare maatstaven (centimeters) de beenruimte niet slecht is bij China Airlines. Ik heb zelf meer dan tien keer met CI gevlogen en het is mij nooit opgevallen dat de beenruimte zo gering is tov anderen. Is ook niet zo.
Bloedmooie, glimlachende stewardessen die de benen onder hun kont vandaan lopen om economy-passagiers te behagen bestaan volgens mij alleen nog in science fiction films. De stugge houding, waarover wel vaker wordt gesproken overigens, is mij nog nooit ten deel gevallen.
Nee hoor-heel recent nog in diverse airlines meegemaakt-ook stewards met leuke koppies en gezeliige praat. Bij EY=etihad en QR=qatar.
En natuurlijk nog steeds TG=THAI en SQ+singy. Al worden ze bij TG wel steeds bejaarder.
maar dit totaal niks meer van doen met de rot mel=bus vanaf de sanam bin=airport hier.
Ach qua maatschappijen, beenruimte, t voer, de vriendelijkheid etc Iedereen heeft wel ergens iets over te mekkeren (ik ook!) meningen zullen altijd verdeeld zijn. Wat de één fantastisch vind, vind een ander 10x niets.
En het is “maar” een vervoersmiddel, je brengt er niet je hele vakantie in door. Je moet er zelf maar het beste van maken.