Vertalen

hoi wie zou voor mij het volgende willen vertalen alvast bedankt.
Seni ve ozluyorum. senin askin ( zijn naam) boven de o en de u moeten 2 puntjes.

Ik mis je, je geliefde

wie kan dit voor mij vertalen: Bende seni cok seviyorum askim.

dankje kus simone xxx

Ik hou ook veel van jou mijn schat

Denk wel dat het juist is!

ik ook van jou…hou heel veel van je…mijn schat.

Canis

dankje wel :smiley: kus simone

bedankt voor het vertalen dilek

groetjes lian

wie kan dit vertalen:

askim sende benim tanidigim en tatli kisisin
seviyorum bebegim.

dankje wel kusjes xxx simone :stuck_out_tongue:

Lieverd jij bent het mooiste meisje dat ik heb ontmoet
ik hou van je m’n schatje (‘baby’)

HELP!!

Ik heb net een smsje gehad waar van ik 1 woord niet weet…

het is: günaydn

Kan iemand mij helpen?

Al vast bedankt

xxx
Aniek

Originally posted by Aniekos@05-09-2005, 16:34:42
** HELP!!

Ik heb net een smsje gehad waar van ik 1 woord niet weet…

het is: günaydn

**

vertaling: goeiedag

gunaydin = goeie morgen

Mij hebben ze ook wel geleerd als je in het algemeen smorgens gunaydin zegt dat het betekend zoals we bij ons gewoon in het algemeen een goeiedag zeggen.

NU heb ik ook een vraagje over een vertaling. Op mn msn staat er iemand met deze nick: geçmi§i olmayan adam
Nu ben ik gewoon benieuwd wat dit wil zeggen…
Kan iemand me helpen?

groetjes en alvast bedankt xxx

Originally posted by sevgilim@05-09-2005, 18:09:13
** Mij hebben ze ook wel geleerd als je in het algemeen smorgens gunaydin zegt dat het betekend zoals we bij ons gewoon in het algemeen een goeiedag zeggen. **

smorgens zeg je inderdaad günaydin,
maar later zou je echt geen günaydin meer moeten zeggen , want dan betekend het zo iets als van:

óók goedemorgen, van als iemand pas laat uit bed komt ofzo, niet echt possitief, als je het later zegt.

wat je wel de hele dag kan zeggen is
iyi günler , dat is goede dag.

hey Linda6

Bedankt! Zal ik op beginnen letten nu! Mss ben ik ook beginnen alles door elkaar slaan. Iedereen zegt vanalles en legt je zo vanalles uit dat ik het soms even zelf allemaal niet meer weet. Maar ik ben blij dat ik het nu weet. Ik wil echt niet onbeschoft overkomen :stuck_out_tongue:
In Februari start ik mn cursus Turks die gegeven word door een Turks meisje die uit Istanbul komt of zo. Ze geeft ieder jaar hier les. Ik verlang al !

groetjes xxx

voor iedereen die niet uit zijn/haar vertalingen komt,
kan altijd naar een hele gezellige leuke site komen.

daar zitten ook veel meiden met een turkse vriend en daar kun je je sms’jes laten vertalen,
dit is geheel gratis,
maar je moet je wel eerst laten registeren, verder even de regels mbt het vertalen lezen, gezien het vertalen op de site geheel vrijwillig gedaan word,

misschien tot ziens op deze site !
http://www.vakantie-turkije.info/phpBB2/index.php

naast de vertalingen , kun je dus ook je ervaringen delen.
iedereen daar zit in het zelfde schuitje en begrijpt je daardoor ook als je een keer je hart moet luchten , etc

Originally posted by sevgilim@05-09-2005, 20:47:59
** hey Linda6

Bedankt! Zal ik op beginnen letten nu! Mss ben ik ook beginnen alles door elkaar slaan. Iedereen zegt vanalles en legt je zo vanalles uit dat ik het soms even zelf allemaal niet meer weet. Maar ik ben blij dat ik het nu weet. Ik wil echt niet onbeschoft overkomen :stuck_out_tongue:
In Februari start ik mn cursus Turks die gegeven word door een Turks meisje die uit Istanbul komt of zo. Ze geeft ieder jaar hier les. Ik verlang al !

groetjes xxx **

dat is leuk zeg !!
wens je alvast veel succes, zelf ben ik ook met n cursus bezig, nou ja meerdere, dus zioe af en toe door de bomen het bos niet meer :wink:

hehe veel succes Linda6. Ik start zelf nog een cursus frans om het te verbeteren. Ik hoop dat ik na dit jaar een beetje beter turks kan praten. Nu kan ik enkel wat losse woorden en enkele zinnen. Ik heb namelijk een Turks woordenboek met cd’s om op jezelf te oefenen. Ben ik nu en dan wat mee bezig maar door een cursus te volgen zal ik wel moéten iedere keer naar de les gaan. Nu met dit woordenboek leer ik enkel wat bij als ik zin heb. hehe.

Gooie Morgen…