ja, ik wil wel meedoen hoor…maarre…was een v.d. winnaars van het boek “backpacken voor dummies”. Maar ik heb het nog steeds niet ontvangen. Heb heel veel contact gehad erover maar het komt gewoonweg niet…
Mijn droomreis is per voet,fiets,trein en boot naar Canada en Alaska af te reizen,en 2 jaar weg te blijven,als een bepaalde plek mij bevalt wil ik er zelfs permanent verblijven.
Groetjes curious discoverer
Mijn droomreis is een tocht over/langs de Amazone!
Ik ben 30 april jarig, en dit boek zou voor mij een mooi verjaardagscadeautje zijn :)Ik ga deze zomer een lang gekoesterde droom uit laten komen, ik ga naar West-Papua!
Ik zou heel graag nog eens een reis door Australië maken. Tussendoor werken op een ranch en daarna weer verder om al het moois van het land te ontdekken.
Mijn droomreis is net voorbij, 2 weken Thailand. Deze reis heeft echt alles overtroffen.
Volgende bestemmingen die ik nog zeker wil doen: Japan, Vietnam, Californië, Florida, Peru … en nog eens Thailand ![]()
Mijn komende dromerig gaat naar Sulawesi, lekker duiken/snorkelen bij Bunaken en verder rondtrekken.
Mijn droomreis is een wereldreis elk land in de wereld aan doen. De reis bestemming is de reis zelf mensen zien ontmoeten drempels overwinnen. Mezelf staande houden in een vreemde omgeving is de mooiste reis die ik kan maken.
Ik denk dat ik mijn droomreis al waargemaakt heb. Namelijk 6 maanden door Zuid Oost Azië trekken zonder plan. Gewoon zien waar je uitkomt. Geweldig! Helaas zit 6 maanden onbetaald verlof er niet meer zo makkelijk in anders zou ik het zo over gaan doen!
Onze droomreis is om enkele maanden naar Chili en Argentinië te trekken gecombineerd met een bezoek aan de Zuidpool.
Mijn droomreis is een rondreis door afrika waar ik van de ene vrijwilligersbaan naar de andere reis: werken met leeuwen in Zuid Afrika, werken met Wilde katten in Namibie, werken met Gorilla’s in Oeganda en werken met weeskinderen in Kenya. Het liefst zou ik een jaar door Afrika reizen en daar verschillende soorten vrijwilligerswerk doen!
Hoi m92, deze verloting liep t/m 30 april 2014 !
Volgende keer meer succ6 !
groet,georgessiam.