ga je lopen vanuit Nederland? Als je maar genoeg tijd hebt om de etappes aan te passen aan je eigen vermogen, dan komt het goed. Sterkte!
Backpacken betekent voor mij… het onbekende!
Ik zou graag eens een mooie reis willen maken om meer van de wereld te zien met natuurlijk een backpack… Dit boek zou dus erg goed van pas komen!
Backpakken betekend voor mij in alle vrijheid de wereld ontdekken…
Backpacken is voor ons even een worden met een andere wereld, je thuis,werk en zorgen vergeten.
We slapen het liefst erg lokaal zodat we de leefwereld van de lokalen ontdekken, en van hen kunnen leren.
We komen met een rugzak vol ervaringen terug.
3 jaar geleden met de rugzak door Syrie gereisd, de foto’s zijn verloren gegaan met een computercrash, maar ze staan nog op ons netvlies…dat neemt niemand ons af.
Backpacken is het echte leven! Geen uitleg voor mogelijk; Just go and make your own experience!
Backpacken betekend voor mij niewe dingen doen, je grenzen verbreden, vrienden voor het leven, en lekker genieten onder de motto YOLO!
Via Wereldwijzer app
Backpacken is voor ons:
Haat, strijd, jankbuien, vervloekingen, blaren, stinkende kleren, bezwete lichamen, overbeharing…
Onvergetelijk!
In 2014 word ik 50 jaar en heb besloten voor de eerste keer te gaan backpacken, met m’n twee dochters!! Ik heb dus nog geen idee wat backpacken voor mij betekend.
Groet van een Dummie!
backpacken is niet het doel, maar vooral een middel. De wereld rondreizen kan hoe dan ook, maar een backpack heeft gigantisch veel voordelen.
Mijn schoonzusje heeft het reisvirus ook te pakken, dus dit boek zou sowieso van pas komen. Niet alleen voor mij, maar ook voor manlief, schoonzusje etc.
Alvast fijne feestdagen!
Astrid
Backpacken betekent voor mij genieten van de vrijheid en nieuwe dingen ontdekken, spannend en leuk.
Backpacken betekent voor mij een ticket kopen en zien waar de toekomstige informatie je naartoe gaat brengen met een minimum aan bagage en kosten en een maximum aan vrijheid en genot!!
Ik ben erg geinteresseerd in het boek omdat ik komende zomer voor het eerst echt ga backpacken. Meestal maakte ik een tocht vanuit een basiskamp maar dit keer dus niet. Ik ga de Nootka trial op vancouver island lopen en een rafttocht met rugzak doen over de alsek river.
Alle tips en tricks zijn dus welkom.
Backpacken is vrijheid in optima forma. ===> CARPE DIEM !!!
backpacken is avontuurlijk reizen… in contact komen met mensen van over de hele wereld, op zoek naar dezelfde schoonheden, maar ieder met z’n eigen verhaal
Backpacken betekent voor mij dicht bij jezelf zijn, zonder overbodige belasting op pad te gaan. Je eigen identiteit en beeld van de wereld verder te ontwikkelen door de nieuwe plekken, nieuwe mensen en ervaringen die je beleeft. Met aandacht voor elke dag te zijn.
Voor mij is backpacken nieuw, een spannend avontuur waar ik naar uitkijk! Lekker weg van de drukke wereld en alle zorgen, genieten van de prachtige natuur! Even tot mezelf komen en kijken hoe veel ik nou kan, mezelf uitdagen!
Backpacken is je reis waar je naar toe wilt zelf plannen, van A tot Z.Dit vooral om zelf het lokale gebeuren te ontdekken en vooral de contacten met de lokale bevolking. Gewoonlijk duiken er wel enkele onverwachte verassingen op onderweg. Maar dit maakt deel uit van het zogenaamde backpacken.
Vooral het avontuurlijke van deze manier van reizen is interessant.Je komt ook vele andere culturen tegen. De combinatie van dit alles maakt het juist zo uniek.
Buiten de gebaande paden treden en plekken vinden waar nog nooooooit iemand is geweest ![]()
Backpacken is voor mij even ontgiften van alle dagelijkse beslommeringen hier in dit koude kikkerlandje.:chin:
Backpacken betekend voor mij mijn leven.
Het blijst ben ik als ik op reis ben.