Backpacken?

hoi hoi

ik wil graag keer backpacken lijkt me namelijk hardstikke leuk:D

weet alleen niet helemaal hoe dat inwerking gaat dus hoop ik dat iemand me daar mee kan helpen

uit leggen hoeveel het gaat kosten?
waar je het beste het kunt doen?
hoe je makkelijk een leuk maatje vind en weet of die te vertrouwen is ook heel belangerijk?
met hoeveel personen je het best kunt gaan?

nou hoop dat iemand me daar iets kan over tellen en wie weet mij backpack maatje wil worden

en oja heb nog geen datum wanneer ik wil gaan
en wanneer je het best kunt gaan mischien is het namelijk niet zo verstandig als je in de winter gaat :stuck_out_tongue:

nou ja ik hoor het wel

begin september heb ik 1,5 week vrij. kamperen heb ik wel ervaringen mee. echt backpacken niet. mocht je willen kunnen we bekijken wat de mogelijkheden zijn…

groetjes Angelo

ja maar dat wordt dan niet backpacken en ik wil echt langer weg dan 1,5 week wil graag meer van de wereld zien en in 1,5 week kun je denk niet zo veel zien :stuck_out_tongue:
sorry maar kamperen in nederland is ook niet echt mij ding :slight_smile:
maar toch heel erg bedankt (K)

He ellen! ik heb echt zin om ‘even’ te stoppen met mijn studie rechten nu omdat ik er totaal geen zin meer in heb… En nu ken ik iemand die een lange tijd geleden gewoon met niets is vertrokken naar new york en daar 2 jaar in een appartement heeft gewoont en gewoon daar voor zijn geld gewerkt en het echte leven van New York zeg maar geproeft, en hij vond dit fantastisch. Hij zei dat het super was om gewoon met niets te vertrekken en daar een appartementje zoeken en te werken, en in New York mensen te leren kennen… Maar Backbacken is ook spannend.

Ben 18 jaar, bijna 19. Studeer nu dus rechten aan de universiteit… Hou van sporten en hou van humor en gezelligheid etc en ben wel aardig sociaal vind ik zelf… ben ook altijd/meestal vrolijk en lach veel…

Misschien even msn’en ofzo? Gaat wat makkelijker…

groetjes

Hallo,

Zelf denk ik al langere tijd om te gaan backpacken in Amerika.
Alleen mijn angst is om alleen te gaan aangezien mijn Engels ook niet 100% is.
Samen met iemand een reis plannen lijkt me echt geweldig want ik hou wel van gezelligheid.
Hoop dat iemand me beetje op weg kan helpen of desnoods het leuk lijkt om samen iets te gaan plannen.

Ben zelf 20 en hou van sporten, uitgaan en dingen ontdekken op deze wereld.
Je mag me natuurlijk altijd mailen of toevoegen op msn.

Gr Marjan:vak02:

hoi ellen,

Ik ben komende zomer van plan om voor ongeveer 5 weken rond te trekken door de usa. Afgelopen jaar heb ik in het oosten van europa rondgetrokken. Ik had toen een lijstje gemaakt naar welke steden ik wil gaan. Ik ben toen alleen rondgetrokken. Het is mij goed bevallen, maar een maatje erbij is altijd leuker natuurlijk.
Ik heb zelf altijd geslapen in hostels, je ontmoet dan veel mensen en van hen krijg je ook weer do’s&don’ts.

Laat maar weten of je interesse hebt.

Gr

Geert