Reisgenoten gezocht voor backpack reis begin 2016

Hallo!

Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Ines, een 18 jarige studente. Begin 2016 wil ik (minstens) 6 maanden gaan backpacken in Oceanië, Zuid Amerika of ergens anders, of gewoon op wereldreis gaan :stuck_out_tongue: en zou het heel gezellig vinden om met nog iemand, of met een groepje te reizen. Het hoeft natuurlijk niet de volle 6 maanden te zijn, ik begrijp wel dat 6 maanden behoorlijk lang kan zijn.
De reis zal waarschijnlijk 6 maanden duren, maar het zou ook een jaar kunnen worden, of langer.
Het zal heel waarschijnlijk in 2016 gebeuren, dus meer dan genoeg tijd om “iedereen” te leren kennen. Er is nog niets helemaal zeker (bestemming, duur, prijs, vervoer, accommodatie…) dus als het je gewoon leuk lijkt om rond 2016 op reis te gaan, gewoon een reactie laten :slight_smile:

Groetjes,

Ines

Hoihoi,

Misschien dat mijn plannen nog langer worden uitgesteld aangezien ik nog niet weet hoe het met mij studie gaat lopen. Ik had zoals je waarschijnlijk heb gezien al wat plannen gemaakt maar die kunnen helemaal aangepast worden. Ik zou het leuk vinden om met je in contact te komen zodat we elkaar sowieso eerst kunnen leren kennen (is altijd wel handig). Als jij zegt: Ik wil persee in 2016, dan kan ik je dat niet beloven dat ik dan ook kan gaan, Dat is het enigste puntje waar bij mij geen zekerheid is. Laat het maar weten. Ik zal ff kijken of ik via prive bericht mijn emailadres kan sturen.

Groetjes van Marloes

Hey Ines!

Ik was eerst van plan om rond 2014/2015 op reis te gaan, maar aangezien mijn budget en school zal ik mijn reis verplaatsen naar 2015/2016! Je ideeën over je reis spreken mij aan, dus dan reageer ik maar ook gelijk! Ik had zelf ook al een bericht geplaatst gisteren, of er iemand geïnteresseerd is om lang op reis te gaan: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=158667