Reisgenoten gezocht voor backpack reis begin 2016

Hallo!

Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Ines, een 18 jarige studente. Begin 2016 wil ik (minstens) 6 maanden gaan backpacken in Oceanië, Zuid Amerika of ergens anders, of gewoon op wereldreis gaan :stuck_out_tongue: en zou het heel gezellig vinden om met nog iemand, of met een groepje te reizen. Het hoeft natuurlijk niet de volle 6 maanden te zijn, ik begrijp wel dat 6 maanden behoorlijk lang kan zijn.
De reis zal waarschijnlijk 6 maanden duren, maar het zou ook een jaar kunnen worden, of langer.
Het zal heel waarschijnlijk in 2016 gebeuren, dus meer dan genoeg tijd om “iedereen” te leren kennen. Er is nog niets helemaal zeker (bestemming, duur, prijs, vervoer, accommodatie…) dus als het je gewoon leuk lijkt om rond 2016 op reis te gaan, gewoon een reactie laten :slight_smile:

Groetjes,

Ines

Hoihoi,

Misschien dat mijn plannen nog langer worden uitgesteld aangezien ik nog niet weet hoe het met mij studie gaat lopen. Ik had zoals je waarschijnlijk heb gezien al wat plannen gemaakt maar die kunnen helemaal aangepast worden. Ik zou het leuk vinden om met je in contact te komen zodat we elkaar sowieso eerst kunnen leren kennen (is altijd wel handig). Als jij zegt: Ik wil persee in 2016, dan kan ik je dat niet beloven dat ik dan ook kan gaan, Dat is het enigste puntje waar bij mij geen zekerheid is. Laat het maar weten. Ik zal ff kijken of ik via prive bericht mijn emailadres kan sturen.

Groetjes van Marloes

Hey Ines!

Ik was eerst van plan om rond 2014/2015 op reis te gaan, maar aangezien mijn budget en school zal ik mijn reis verplaatsen naar 2015/2016! Je ideeën over je reis spreken mij aan, dus dan reageer ik maar ook gelijk! Ik had zelf ook al een bericht geplaatst gisteren, of er iemand geïnteresseerd is om lang op reis te gaan: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=158667

Het lijkt mij tof als het wat wordt! Had je trouwens al meerdere reizigers gevonden? Met een klein groepje reizen is natuurlijk ook erg leuk!

Groetjes,

Tim

Hoi!

Ik wil in de zomer van 2015 naar Australië gaan, ik weet niet precies wanneer jij of de rest van de mensen die hebben gereageerd daar willen zijn/ heen willen gaan, maar misschien kunnen we een groep maken op facebook ofzo om elkaar te leren kennen en misschien al iets te verzinnen? Ik ben nu nog bezig met school, maar ik 2015 ben ik klaar en heb ik (hopelijk) heel wat gespaard :wink:

Groetjes Devi

Hi!

Ook ik ben van plan om begin 2016 te vertrekken voor een wereldreis (max 1 jaar). De landen die ik in ieder geval wil bezoeken zijn Thailand (en/of Vietnam, Cambodja, Maleisie ivm goedkope leven), Australie, Nieuw Zeeland, Fiji en eventueel Amerika/Canada/IJsland. Ik ben vorig jaar al 3 weken in Australie geweest (awesome!!maar te kort) en een paar jaar terug 2weken in Thailand. Allebei met de backpack, dus ik heb een soort van een beetje ‘ervaring’ als je dat zo kan noemen haha :slight_smile:

Mij lijkt het dus ook leuk om een reismaatje te hebben! Niet perse voor het hele jaar natuurlijk, daar moet je afspraken over maken:) je weet tenslotte nooit hoe het loopt! Het lijkt me dus leuk om met jullie in contact te komen!