Reisgenoot om te gaan backpacken

hallo,

Ik ben 24 jaar en ben op zoek naar een reisgenoot die met mij wil gaan backpacken vanaf september/oktober 2008. Ik heb bijna mijn studie afgerond en voordat ik ga werken wil ik graag nog wat van de wereld zien. Ik wil Low budget gaan reizen en tussendoor gaan werken voor een aantal maanden. Veel landen hebben bij mij de voorkeur, maar dit kunnen we samen overleggen. Intresse? Stuur mij dan een mailtje!

Shirley
[EMAIL=“smuijselaar@hotmail.com”]smuijselaar@hotmail.com

Heej Shirley!

Ik ben Femke wordt in september 21 jaar. En ben 18 december klaar met mijn opleiding als verpleegkundige in het ziekenhuis. Doe een BBL-opleiding en werk al 3 jaar! Dus na die datum wil ik gewoon wat van de wereld zien. Ken heel veel verhalen uit Australie en die zijn superenthousiast!!
Wat wil je precies gaan doen en hoelang wil je werken?
Ben je al vaker op reis geweest?
Ik in ieder geval niet… Vindt het heel spannend, maar ben hartstikke enthousiast!

Nou leuk als ik nog iets van je hoor!!
Groetjessss Femke

fdonkers2@hotmail.com

Hoi, je plan klinkt wel leuk. Ik heb persoonlijk ook nog heel wat landen op het verlanglijstje staan en zie eventueel een weekje low budget reizen wel zitten vanaf 24 september. Naar mijn mening is dit nog altijd de aangenaamste manier van reizen. Welke bestemmingen heb jij in gedachten? ik ben 22m, ondertussen ook het studeren afgerond en na het zomerwerk nog wat genieten alvorens definitief in het professionele leven te stappen.

Grtz

Heey Shirley!

Ik ben 22 jaar en ben van plan eind oktober voor 3 maanden te gaan backpacken langs de oostkust van Australie. K ben zo goed als klaar met m’n studie en wil het komende jaar heel veel gaan zien van de wereld :slight_smile: (wie niet he…) K zou het leuk vinden iets van je te horen!

Groetjes Nikki

ey shirley,

heb je al een reispartner gevonden in de tussentijd?
Zoniet… Ik ben Jim 20 jaar en wil ook graag naar Australie zit op dit moment in Fuerteventura werk hier voor een groot hotel entertainment bedrijf. Hartstikke leuk maar dit is absoluut niet wat ik de rest van mun leven wil blijven doen. Omdat ik nog niet precies weet welke opleiding ik wil gaan volgen maar dat ik wel weet dat ik veel van de wereld wil zien en veel nieuwe indrukken wil opdoen wil ik dus graag gaan reizen voor ik aan studie begin. Voor hoe lang wil je precies gaan? wat zijn je plannen ? Voeg me een keertje toe op msn of stuur mun een mailtje [EMAIL=“jimfeij@hotmail.com”]jimfeij@hotmail.com en wie weet…

Ciao