Ik ben 24, bijna afgestudeerd, en wil rond oktober een paar maanden (2, 3, 4, 5,… ) gaan backpacken!! Ik heb al veel gereisd maar nog nooit in m’n eentje en wil dat ook niet doen omdat ik het samen gewoon veel gezelliger (&veiliger) vindt.
Ik heb nog geen concrete plannen maar Azie (Thailand, laos, cambodja, indonesie,…) & Australie&NZ lijken me super! Ik wil iig veel zien & low budget reizen. Heb jij (v) ongeveer dezelfde ideeën & ben jij ook nog op zoek naar een reisgenootje? Dan lijkt het me leuk om contact te houden en een keertje af te spreken
Ik hoop van je te horen!!!
karlienzomer.hyves.nl / [EMAIL=“karlien1984@hotmail.com”]karlien1984@hotmail.com
Heb je al een reisgenootje? Ik ben robert m24 half jaar geleden afgestudeerd rechten. Nu een poosje aan het werk, maar ik wil toch eerst er tussen uit.
Als het je leuk lijkt en je hebt nog geen reisgenootje laat het me weten.
heb je al een reispartner gevonden in de tussentijd?
Zoniet… Ik ben Jim 20 jaar en wil ook graag naar Australie zit op dit moment in Fuerteventura werk hier voor een groot hotel entertainment bedrijf. Hartstikke leuk maar dit is absoluut niet wat ik de rest van mun leven wil blijven doen. Omdat ik nog niet precies weet welke opleiding ik wil gaan volgen maar dat ik wel weet dat ik veel van de wereld wil zien en veel nieuwe indrukken wil opdoen wil ik dus graag gaan reizen voor ik aan studie begin. Voor hoe lang wil je precies gaan? wat zijn je plannen ? Voeg me een keertje toe op msn of stuur mun een mailtje [EMAIL=“jimfeij@hotmail.com”]jimfeij@hotmail.com en wie weet…
nou het klinkt er naar dat we precies dezelfde plannen hebben!
ik ben zelf 22 en ben net klaar met mijn opleiding. ik wil ook in oktober weg naar Australie/Nieuw Zeeland/Azie en ik kan wel een jaar blijven heb er super veel zin in weer ver weg te gaan!!
heb zelf ook al veel gereisd, door zuidelijk Afrika en vond dat altijd te gek!
maar ben ook nog nooit alleen geweest en dat lijkt mij nou ook precies minder leuk om de zelfde redenen die jij al gaf. ik kom zelf uit Zwolle maar woon nu nog in Groningen.
He hallo!
Ik heb al twee maandjes door Thailand gebackpackt en zit op het moment in Maleisie. Mijn plan is om in december de oversteek van hier naar Indonesie te maken voor ong 1 a 2 maand en dan richting Vietnam te gaan. Daarna misschien nog Cambodia en Laos, maar ik heb eigenlijk geen planning of wat dan ook…
Mijn MSN; groteteen33@hotmail.com!