Hoi,
Ik ben Karlien, 24 jaar oud, en als ik ben afgestudeerd wil ik graag 2 of 3 maanden low budget reizen door australië & evt. ook Thailand. Ik verwacht rond november/december of misschien januari te vertrekken. Ik wil vooral heel veel zien en meemaken Ik ben al eerder voor een paar maanden naar India geweest en dat beviel zo goed, dat ik nu al zin heb om te vertrekken!! Verder reis ik eigenlijk het liefst met een meisje van ongeveer dezelfde leeftijd
Heb jij dezelfde ideeën, dan hoop ik van je te horen!!!
Groetjes, Karlien
Hi Karlien,
Ik wil ook graag gaan trekken door australië, en Thailand lijkt me erg gaaf. Heb veel verhalen van vriendinnen daarover gehoord. Ik ben 23 en van plan om een paar maanden weg te gaan.
Groetjes Leontine
Hee Leontine, dat is leuk!!
Rond welke periode wil jij ongeveer vertrekken? ik ben benieuwd! ik wil iig ook een paar maanden reizen
Groetjes, Karlien
Hi again,
Nou ik moet nog even uitzoeken wanneer ik het beste mijn baan op kan zeggen. Ik doe een opleiding werken/studeren. Daarom kan ik gelukkig ook wat geld sparen. Ik denk dat het ongeveer oktober wordt. Maar ben nog alles aan het uitzoeken en aan het hopen op een reisgenoot te vinden.
Groetjes Leontine
Hey meiden,
Nog plek voor 1 extra?
Ik ben 23 en ook van plan om eind 2008 naar Australie te vertrekken. Concrete plannen heb ik nog niet, moet ook nog flink sparen.
Zou het leuk vinden om een mailtje van jullie te krijgen, mn emailadres is [EMAIL=“jezsz@hotmail.com”]jezsz@hotmail.com
Groetjes Jess
Hey dames,
Backpacken door australie en of Thailand lijkt mij heel erg leuk. Ik wou namelijk zelf ook gaan eind dit jaar. Als jullie nog iemand erbij willen hebben dan hoor ik graag van jullie.
Ik ben 21 jaar en heb net mijn diploma gehaald en werk nu fulltime bij de receptie van een hotel.
Hopelijk hoor ik van jullie,
Groetjes Suzanne
mail: [EMAIL=“suzanne_hanraads@hotmail.com”]suzanne_hanraads@hotmail.com
Nou dit wordt zo nog ontzettend gezellig!!
Mail mij ook maar hoor [EMAIL=“djleontine@hotmail.com”]djleontine@hotmail.com
Hey Karlien, Leontine en Jess,
Hebben jullie al plannen gemaakt voor Australie. Ben namelijk erg benieuwd.
Weten jullie al wanneer jullie gaan en met hoeveel?
Hoop van jullie te horen!!
Groetjes Suzanne