Backpacken - Australië jan/ feb/ mrt/ apr 2008?

Ik ben een bijna 18-jarige meid uit Arnhem. Ik ben binnenkort klaar met VWO en wil een jaar op wereld reis.

Rond jan of feb. wil ik naar Australië en daar een paar maanden blijven. Het liefst begin ik in Brisbane en reis ik langs de kust naar Melbourne. Ik ben Sportief een hou van een avontuur dus wil ik van alles gaan doen (surfen, duiken, sky diving (?))

Ik ben absoluut niet op zoek naar luxe in de vakantie en ben al snel tevreden. Ik ben in principe overal voor in, home-satys, liften etc. Als we maar lol hebben en genieten van t land!

Wil je mee reizen of daar een keertje samen naar de kroeg, let me know! (leeftijd maakt niet uit :hihi: )

Groetjes Marianne

heey marianne,
Mijn naam is Justin en ben 19 jaar.
ikzelf zou ook graag eind dit jaar,bein vlgend jaar een aantal maanden weg willen.
eigenlijk zat ik zelf te denken aan zuid afrika om willife projecten te gaan doen,aangezien ik al eens in australie ben geweest.
maar ik weet dat er nog heel veel te zien valt,dus wat dat betrweft lijkt me dat ook heel leuk om te doen.
alleen vroeg ik me af hoe jioj dat dan zou gaan betalen want ikzelf heb vrij weinig gekld daarvoor…
zou je troouwens terug willen mailen naar [EMAIL=“marilynmans@hotmail.com”]marilynmans@hotmail.com
groetjes justin

Hai
Ik ben merel en ik wil rond febuari ook naar australie
alleen k ga maar een half jaar
oja ben 18 en ben net klaar met de havo(heb eerst mavo gedaan) ik houd van duiken(heb mijn brevet) en skydving!!! Ik hoor het wel
kussie

Hey,

Mijn naam is Cedric, 25j. Ik ben ondertussen al anderhalf jaarke fulltime aant werken en heb het hier ondertussen zo allemaal wa gezien en wil er eens een jaar tussenuit. Mijn eerste gedacht was ook Australië. Ben zeker ni op zoek naar zon-, zee-, strand-vakanties maar eerder avontuur dus…
Ge laat maar iets weten moest het u interesseren.

Greetz,
Cedric

hai cedric,
goh ik ken je probleem heb er zelfs nog over nagedacht om in gent te gaan studeren. maar wat is jouw plan in australie?kus merel

Hey Merel,

Mijn plan…? Een half jaar tot een jaar wegblijven. Aangezien het moeilijk wordt om dat allemaal zomaar te bekostigen zal het moeten afwisselen met af en toe eens wat werken. Dus misschien eerst 2 maandjes rondtrekken, dan een maandje werken, weer rondtrekken,… Gewoon eens totaal weg voordat ik mij “voorgoed” in het echte leven stort:).
Als je er eens over wilt babbelen, mijn email is [EMAIL=“ced_folens@hotmail.com”]ced_folens@hotmail.com.

Cedric

Maar marianne je bent niet zo veel online dus laat hier maar een bericht achter. Zullen we een keer afspreken om te kijken of onze plannen een beetje overeenkomen? groetjes

Sorry Merel. Ben inderdaad niet veel online. Zit net in een examenweek. =(
Mijn plannen zijn simpel. Ik ben in Januari in Australie. Ik begin in Brisbane omdat ik daar vrienden heb zitten. Daar wil ik ff van mij jetlag afkomen.En dan wil ik langzaam langs de kust naar het zuiden. Hoe snel ik ga en hoe ver ik kom maakt niet uit, als het maar leuk is :wink: Maar idd een goed idee om een keertje af te spreken. Ik ben vanaf volgende week weer helemaal vrij & ben ik vaker online. You name the date & I’ll be there.

Hoi,

Klinkt erg goed, wat je wil gaan doen! Ik ben Maggie en ook 18 jaar, rond Februari 2008, wil ik ook gaan backpacken, dan heb ik mijn studie afgerond. Ik woon in Duiven, denk dat je dat wel kent? Misschien heb je msn of kunnen we even contact hebben? Mij lijkt het erg leuk en hou ook wel van avontuur, maar om alleen te gaan, samen lijkt mij gezelliger.

Groetjes Maggie

Hee ik zag je berichtje staan op wereldwijzer. Ik vroeg me af of je inmiddels al een reisbuddy hebt? Ik ben sipke hogeboom ben 20 jaar en net klaar met mn opleiding. Ik wil al heel lang naar australie, dit lijkt me dan ook het perfecte moment om dit te gaan waarmaken. Ik kan me echt vinden in je berichtje, ben zelf ook geen moeilijk persoon en ben voor alles in! Het kan niet gek genoeg eigelijk:vak02:. Dus lijkt het je leuk om het erover te hebben dan hoor ik dat graag.

Greetzzz sip

2009 hou ik me aanbevolen :wink:

Ik ben babette stroes 20 jaar en ga 15 januari backpacken in australie voor 3 maanden.
Ik ben van plan om in goedkope jeugdhostels te verblijven en van daaruit telkens verder te trekken.
Laat even weten wanneer jij gaat. misschien een drankje doen in brisbane?!
groetjes Babette
[EMAIL=“babettestroes@hotmail.com”]babettestroes@hotmail.com

Hey allemaal!
Ik ben gestopt met mijn hbo opleiding in urtecht, ik ben meteen een maandje gaan werken. Maar dat vond ik maar niets! En nu woon ik een tijdje bij mijn vader in Hongarije tot eind januari. Het lijkt mij ook super om te gaan rondreizen in Australie en leuke sportieve dingen te gaan doen met zn tween of een groepje. Ik zou dan ongeveer in Februari willen gaan en dan maar kijken wat er gebeurt en voor hoe lang. Ik ben stephanie 17 jaar en woon in Duiven, vorig jaar heb ik mijn havo behaald en wil hierna hbo sportmanagement gaan doen. ik vind het leuk om lekker te sporten en actief bezig te zijn, ik houd veel van tennis en van uitgaan of gewoon lekker te relaxen en ergens een cocktailtje te drinken. Zou je mij willen ontmoeten, helaas kan dit pas na 26 januari, maar we kunnen ook gewoon mailen of chatten (stef_hoog@hotmail.com)

Nou ik weet nu een beetje wat er gaat gebeuren, so…
15 Feb vlieg ik naar Brisbane en daar blijf ik werl een paar weken. ik wil een surf camp gaan doen en dan naar het zuiden om weer ergens anders een baan te zoeken. Morgen ga ik skydiven in Wanaka (nieuw zeeland) maar we doen het gewoon nog een keer in Oz toch? :stuck_out_tongue:

Hoi sip,

Ik ga 15 januari naar australie en ik begin in sydney voor 2 weken, dan 3 weken brisbane, dan 3 weken cairns en uiteindelijk 4 weken naar adelaide.
Wanneer ga jij naar australie? misschien een keertje meeten en en drankje doen. misschien nog wat reizen.

Groetjes Babette

[EMAIL=“babettestroes@hotmail.com”]babettestroes@hotmail.com

Ik ben 31 januari in brisbane voor 3 weken!
Misschien een keertje ‘meeten’
beetje brisbane verkennen enzo.
mailen is makkelijker op [EMAIL=“babettestroes@hotmail.com”]babettestroes@hotmail.com

Groetjes