Hoi!
Ik ben Anne, een meid van 18 jaar en ik heb net mijn vwo-diploma gehaald. Omdat ik niet weet wat ik wil studeren en graag wat meer wil zien van de wereld heb ik besloten om voor een bepaalde tijd (ongeveer 2 maanden, misschien iets langer) naar Australië te gaan om low budget te backpacken en/of te werken. Ik ben van plan om begin januari 2009 te gaan. Ik heb zoiets nog nooit eerder gedaan dus vind het best spannend. Ik ga pas in januari omdat ik eerst nog geld wil verdienen aangezien zo’n reis best duur is.
Al mijn vrienden/vriendinnen gaan direct door met studeren of zien zo’n reis niet zitten en in mn eentje is ook maar alleen :p. Daarom ben ik op zoek naar iemand van ongeveer mijn leeftijd die het ook heel leuk lijkt om deze reis te maken maar niet alleen.
Lijkt het je wat of wil je meer weten, dan hoor ik graag wat van je!
Groetjes!
Anne
*mailen kan ook [EMAIL=“AnneS1990@gmail.com”]AnneS1990@gmail.com :wereld:
He Anne.
Ik zit precies in dezelfde situatie. Net klaar met mijn VWO en weet nog niet wat ik verder wil gaan studeren. Dat ik naar australie wil weet ik al een tijd maar ik kan niemand vinden om mee te gaan, en alleen lijkt me ook niks. Ben trouwens een meid van bijna 19 mocht je dat afvragen.
Ik had hetzelfde idee als jou, eerst werken en dan in januari gaan backpacken en of werken. Alleen wil ik langer blijven, maar juist de eerste tijd wil ik niet alleen gaan.
Als dit je wat lijkt mail dan maar, of als je meer van me wilt weten :dag:
groetjes Joske ( [EMAIL=“joske_degroot@hotmail.com”]joske_degroot@hotmail.com )
Hoi Anne en Joske!
Super leuke plannen! Ik ben ook, heel orgineel, 18 jaar, net klaar met mn vwo en wil een jaartje gaan reizen omdat ik nog niet echt vaste studie plannen heb. Ik ga eerst 6 weken door Thailand + omgevende landen reizen met een vriendin. Kerst en oud & nieuw breng ik bij familie in Thailand door om vervolgens in januari voor 2/3 maanden naar Australië te gaan om daar te werken/ low-budget backpacken. Die vriendin is dan weg, dus dan zou ik het super vinden om met andere mensen te gaan.
Lijkt dit jullie wat?!
Groetjes, Lidia
[EMAIL=“lidiameier@hotmail.com”]lidiameier@hotmail.com