Nu weet ik helemaal zeker dat ik in februari voor ongeveer een half jaar naar australië wil, om daar rond te trekken en te werken!
Het probleem is alleen dat ik niet alleen mag…
Wie heeft er zin om met mij (v, 18jr) een tijdje door OZ te reizen?
Ik hoor van jullie
Hey Sabine!
Mijn naam is Rik, kben ook 18 jaar en wil ook in february voor een half jaar naar australie!!!
Je bent de eerste die ik hier tref die dezelfde plannen heeft.
Ik mag wel alleen reizen maar tlijkt me erg handig/leuk/gezellig om vooral voor de begin-periode een maatje te hebben! tlijkt me niet zo fijn om daar helemaal alleen aan te komen.
Voeg me maar toe op msn als je het ziet zitten (kneem aan dat je msn hebt), dvov_velp@hotmail.com.
Groeten, Rik.
Hey Sabine!
Ik ben Kirsten, en ook 18 jaar. Op dit moment studeer ik nog maar weet niet zeker of ik hiermee door wil gaan. Ik heb ook al langer plannen om een tijd, een half jaar of een jaar, naar Australië te gaan om rond te trekken en te werken. Dit wilde ik eigenlijk al doen voor ik aan mijn studie begon maar kon toen niemand vinden om samen mee te gaan, en alleen gaan is niet zo’n pretje lijkt me. Voor mij is het dus nog niet zeker of ik in februari al wil gaan, maar deze week komt het besluit of ik stop met m’n studie en of ik dus in februari naar Australië kan/wil/ga. Graag hoor ik iets van je!
Groetjes Kirsten