Ik ben 18 jaar en ik woon in de omgeving van Arnhem. Deze zomer ga voor twee weken naar Amerika en vandaar uit voor 8 weken naar Zweden om stage te lopen voor mijn opleiding. Maar ik wil langer naar het buitenland.
Nu ben ik vanaf Februari 2008 klaar met mijn opleiding, daarna wil ik dolgraag op reis in Amerika of Australië, misschien wel backpacken. Maar het lijkt mij erg ongezellig om alleen te gaan, nu is mijn vraag, lijkt iemand dit leuk?
Lijkt het je wat, je kunt altijd mailen en misschien kunnen we dan wel eens wat afspreken?
Lijkt mij ook onwijs!
Dat is ook mijn idee zodra ik klaar ben met mijn opleiding.
Maar zit tot eind 2008 nog vast aan een opleiding. Daarna wil ik gaan.
Jij wil meteen weg neem ik aan?
Groetje Kitsch
Ik ben ook van zin ergens januari 2008 naar Australië te vertrekken. De bedoeling is om te backpacken voor een 8-tal maanden. Ondertussen natuurlijk ook wel wat werken want anders is het niet te betalen voor mij:)
Zoals zovelen vind ik natuurlijk niemand in mijn vriendenkring die mij wil vergezellen op dit tochtje.
Moest het u interesseren, laat ma iets weten op [EMAIL=“ced_folens@hotmail.com”]ced_folens@hotmail.com.
*Lijkt me geniaal! *
*Ik ben een jongen van 19 maar heb nog geen opleiding afgemaakt, op de HAVO na dan…:frown: *
Het enige wat ik nu wil is weg uit de drukte, stress, haast en het moeten in Nederland… Alles eens op een rijtje zetten en er misschien achter komen dat m’n toekomst niet in Nederland ligt…
Ik kom uit de omgeving van Nijmegen en ben nu nog aan het werk om de vliegreis te kunnen betalen… Begin 2008 wil ik vertrekken richting New Zealand of Australia om daar een aantal maanden tot een jaar rond te trekken…
Hey Maggie,
Ben van plan vanaf half april, 2 1/2 maand door Canada, Alaska en de Westkust te reizen.
Misschien kunnen we wat combineren?
Als het je wat lijkt kan je me mailen.
[EMAIL=“mtheerenveen@hotmail.com”]mtheerenveen@hotmail.com
Groetjes merel
Ik ben van plan rond januari/februari voor ongeveer een half jaar naar Australië te gaan. Ik ga liever niet alleen omdat dat me helemaal niet gezellig lijkt. Ik heb nog niet besloten wat ik precies wil bekijken, maar ik wil zoveel mogelijk zien en af en toe werken voor extra cash. Ik ben 18 jaar net klaar met mijn VWO en heb onwijs veel zin om er een halfjaar tussen uit te gaan voordat ik volgend jaar ga studeren.