Hoi!
Ik ben een meisje van 19 jaar uit Amsterdam. Ik volg op dit moment een studie aan de Universiteit van Amsterdam (eerstejaars), maar denk er sterk aan om ermee te stoppen… Ik heb altijd al willen reizen en de wereld ontdekken en ben van plan dit nu ook echt te gaan doen! Helaas deelt niemand uit mijn vriendenkring deze passie en alleen gaan lijkt me toch een beetje meh meh… Dus vandaar dit oproepje.
Ik zou heel graag naar de VS gaan (ben al één keer in New York geweest), maar Australië lijkt me ook geweldig. Ook veel Europese landen trekken mij, dus de bestemming is nog wat onduidelijk, maar ik zoek iemand waar ik samen mee een reis kan plannen. Ik heb geen voorkeur voor geslacht of leeftijd eigenlijk, zolang het maar klikt en het een avontuurlijke beleving wordt!
Aangezien ik nu nog een arme student ben, zal ik wel eerst moeten gaan sparen, dus in januari kan ik op z’n vroegst weg. En ik wil ongeveer voor een halfjaar gaan, of misschien wel langer wie weet.
Nou, als dit hele verhaal je aanspreekt hoor ik het heel erg graag!
Beste Suuz,
Ik ben Emiel en mij lijkt het ook leuk om te reizen. Het maakt mij ook niet veel uit waar naartoe, maar Australie spreekt mij wel aan net als jou. Ik heb de havo afgerond maar weet nog steeds niet wat voor opleiding ik nu wil doen. Ik ben nu aan het werk en ik zou dolgraag van het geld naar het buitenland willen gaan. Ik heb alleen nog lang niet genoeg voor een verre reis naar Australie ofzo. Maar we kunnen daar ook altijd nog werken toch?![]()
Groeten Emiel