Januari 2009: Australie en meer

Haa iedereen!
Ik ben 19, gestopt met mijn studie cultuurwetenschappen in nijmegen en ik wil vanaf januari gaan reizen, voor een paar maanden.!

Het liefst zou ik naar australie willen gaan en daar rondtrekken met een campertje langs de natuur en hostels en partyplaces haha.
Ook zou ik graag een maand nog naar een ander land willen, zoals thailand of maleisie. Misschien nog ergens vrijwilligerswerk.
Maar ik heb iig nog geen concrete plannen!
Al mijn vrienden en vriendinnen zijn behoorlijk tevreden met hun studie en dus niet van plan om met mij mee te gaan.
Daarom ben ik op zoek naar iemand, of meerdere mensen, die beetje zelfde idee hebben.
Ik ben benieuwd!
Groetjes Jolijn Ceelen.

heej!

Ik wil ook graag een paar maanden weg, en zoek ook nog een reismaatje! Ik ben rianne 21 jaar en kom uit noordholland, ik wil heel graag naar nieuwzeeland maar ook australie, een stad in azie (beijing lijkt me erg leuk) en een weekje fiji doen. Maar ik sta open voor alle ideeen!

xx rianne

Hey!

Ik ben Irma 25jaar en ga voor 2 maanden naar Australie! Ik heb al geboekt… 6jan heen en begin maart weer terug… ik ga alleen! Wil ook heel graag met de Camper en hou verder erg van stappen…

Je kan me mailen… [EMAIL=“irma2303@hotmail.com”]irma2303@hotmail.com

Ik hoor graag van je!

Groetjes Irma

Hey Jolijn,

Heb je in de tussentijd al iemand gevonden die met je mee wilt gaan?
Ik had je bericht een poosje geleden al gelezen en toen spraken me je plannen al erg aan. Ben destijds alleen vergeten om op je berichtje te reageren.

Loop zelf ook al erg lang rond met de plannen om een verre reis te gaan maken. En dan het liefst ook naar Australië. Maar op de 1 of andere manier schuif ik het steeds voor me uit. Kan dat wel blijven doen natuurlijk, maar dan komt er nooit wat van. Bij mij is het ook het geval dat er niemand in mijn vrienden-/kennissenkring het ziet zitten om deze reis te gaan maken.

Nou ja wat misschien ook handig is om te weten is dat ik een 23 jarige jongen ben uit zuid holland.

Ik zou graag van je horen hoe het ervoor staat met je plannen.

Hopelijk tot horens.

Hoi hoi Hans :dag: