Haa iedereen!
Ik ben 19, gestopt met mijn studie cultuurwetenschappen in nijmegen en ik wil vanaf januari gaan reizen, voor een paar maanden.!
Het liefst zou ik naar australie willen gaan en daar rondtrekken met een campertje langs de natuur en hostels en partyplaces haha.
Al mijn vrienden en vriendinnen zijn behoorlijk tevreden met hun studie en dus niet van plan om met mij mee te gaan.
Daarom ben ik op zoek naar iemand, of meerdere mensen, die beetje zelfde idee hebben.
Ik ben benieuwd!
Groetjes Jolijn Ceelen.
Hoihoi!
Dit is zoooo toevallig! Het lijkt wel of ik mezelf hoor praten. Ik ben 18, net gestopt met mijn studie algemene cultuurwetenschappen in Amsterdam en wil ook in het voorjaar gaan reizen, het liefst naar australie! Ook al mijn vrienden en vriendinnen zien hun studie wel zitten of gaan al met zn tweetjes naar Australië. Ik ben ook op zoek naar iemand of meerdere mensen die mee willen gaan! OMG!
En ook ik wil partyen & van de natuur genieten…
het is gewoon te toevallig. Wat vond jij niet leuk aan de studie dan? Misschien kunnen we emailadressen uitwisselen? Zodat we uitgebreider kunnen mailen. 
groetjes, Lauren uit Leiden