Hey,
Ik ben van plan om in Januari na het afronden van mijn studie te gaan backpacken in Australie maar heb op dit moment nog geen reisgenootje gevonden. Iedereen is dan vaak nog bezig met z’n studie of heeft geen gels etc. Ik heb nog niet echt concrete plannen maar die kunnen we samen maken natuurlijk. Ben je ook van plan om rond die tijd weg te gaan en lijkt het je wat om samen te reizen, laat het me dan weten,
m’n email adres is [EMAIL=“em.blackman@gmail.com”]em.blackman@gmail.com. Ik ben trouwens Liza, 22 jaar en woon in Wageningen, doe daar op dit moment levenmiddelentechnologie aan de wageningen universiteit.
xLiza
Hoi Liza!
Ik ben in december afgestudeerd als verpleegkundige! Doe een BBl-opleiding en werk dus naast mijn studie al 3 jaar in een ziekenhuis. Wordt in september 21 jaar en wil nu niet meteen een vaste baan. Dus heb besloten om te gaan reizen. Ook alleen dus, want iedereen is aan het studeren of hebben net een baan gekregen. Nou hoor graag van je! Groetjes Femke Donkers uit Helmond.
Hey!
wil ook in januari 2009 gaan en lijkt me leuk om met iemand samen te reizen, al is het maar voor een paar weken!!! Mijn plan is om naar Cairns, darwin, alice springs en melbourne te gaan. Ik hoor graag van jullie!!!
Er zijn in september weer info dagen in A’dam!!!
Groetjes, Linda
Hey!
Ik ook ga in januari 2009, heb ook al geboekt. Ik vertrek 19 januari met een groepsvlucht naar Sydney. Ik ga alleen en hoop wat gezelschap daar te kunnen vinden en dat is met een groepsvlucht natuurlijk vrij makkelijk. Ik heb geboekt via Australian Backpackers, ben ook naar zo’n info dag in A’dam geweest, is echt supernuttig! wordt veel verteld!
Misschien leuk om tips e.d. uit te wisselen? mijn mail/msn is [EMAIL=“xxstappiexx@hotmail.com”]xxstappiexx@hotmail.com
Groetjes,
Cindy (21)