Ik ben Mariëlle (24) en ben over een paar maanden afgestudeerd voor mijn HBO hotelmanagement opleiding. Om aan een nieuwe uitdaging te beginnen lijkt het mij leuk om in januari 2012 naar Australië te gaan voor een periode van minimaal 4 maanden om te backpacken…. en het liefst samen met een reisgenoot! Heb nog niet een complete reisroute bedacht, maar wil sowieso graag Sydney en Melbourne zien.
Zijn er mensen die dezelfde plannen hebben als mij en ook in januari 2012 weg willen? Laat het me dan weten!
Hoi Mariëlle,
Ik ben Patrick, een 43 jarige Belgische Operations Manager die loopbaanonderbreking heeft genomen vanaf 01/01/2012 en dit voor 6 maanden.
Ik ga met een vriend van 17/12 tM 08/01 eerst op vakantie naar Thailand en reis dan vanuit Bangkok verder naar Australie/ New Zealand waar ik gedurende 2 maanden wil backpacken om dan vandaar uit verder te reizen naar Indonesie waar mijn kameraad terug aansluit om verder Azie te verkennen.
Daar ik Australie/New Zealand alleen reis zou ik het ook wel leuk vinden om daar met iemand samen te kunnen reizen.
Ik ben zeer jong van geest en reizen is echt een passie voor mij.
Ik ben Lusanne (23) en vlieg 10 januari met Australian Backpackers naar australië. Ik heb ook nog geen concrete route gepland. Ga je alleen backpacken of ook nog werken?
Ik ben Marlinde (24 jaar) en vlieg rond de kerst richting Australie. Ik wil oud en nieuw in Sydney doorbrengen en verder heb ik voor januari nog geen concrete plannen. Wel weet ik dat ik een tijdje in Melbourne door wil brengen. Misschien zouden we een stuk samen kunnen reizen?
Ik ben Guido (23) en vertrek 31 januari naar Cairns om vandaar naar Darwin te reizen via de oost kust en dan helemaal door het midden. Ik studeer in December af voor International Business en ga ook reizen. Aangezien dit wordt ook mijn eerste wereld reis en ik dus geen idee heb wat mij te wachten staat lijkt mij erg leuk om elkaar ergens te ontmoeten en een gedeelte van de reis samen te doen.
Mooie plannen heb jij, ik heb hetzelfde plan.Ik ga ook in januari naar australie heb gister net mijn ticket geboekt. Ik ga dan voor een periode van 6 maanden. Het lijkt mij ook wel leuker om dat met een reisgenoot te doen. Eerst zou namelijk mijn broer ook gaan maar die plannen zijn geweizigd.
Heb jij al een visum of een ticket? Ik heb ook nog geen route bedacht maar ik bedacht ook bij mezelf dat ik alles toch wel mooi vind.
Nou ben benieuwd naar de reactie…