Ik ben opzoek naar een leuke reisgenoot(e)(of meerdere) die met mij mee willen naar australie rond februari.
Ik ga voor die tijd eerst 3 maanden naar new york,daar engels studeren en als ik dan terug kom wil ik een maand of 4 gaan backpacken in australie.
Gewoon van het goede leven genieten,en de mooie dingen zien en beleven,het lijkt me helemaal geweldig,maar dus niet alleen.
Vriendinnen hebben een relatie,school,geen geld of een andere reden waarom ze niet willen gaan,en ik wil daardoor niet mijn droom aan de kant zetten.
Ik ben een leuke spontane meid van 18 jaar,beetje eigenwijs en impulsief maar erg reislustig en ben wel in voor een avontuur!
Ik werk nu full time als kok om te sparen en ben al op de goeie weg,maar wil wel een beetje low budget gaan anders ist zo op.
Dus,heb je intressen en lijkt het je wel wat,laat maar weten!!
wel een beetje van dezelfde leeftijd graag,en geen rare fratsen.
In december ben ik klaar met mijn studie (werktuigbouwkunde) en vind het daarna de tijd om een mooie avontuurlijke reis te maken voordat ik begin met werken. Ik heb me nog niet heel erg verdiept in wat ik precies wil zien en doen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een backpackachtige reis naar Australië/NZ. Al zal ik ook nog wat aan mijn engels moeten werken:hihi: Net als jou hebben vrienden een relatie, geen geld, studie etc. dus daarom reageer ik op jou post:thumbsup:
Als 21-jarig persoon heb ik mijn zaken graag goed in orde, maak veel lol, ben betrouwbaar, sociaal en avontuurlijk.
Als het je aanspreekt zou het leuk zijn om wat gedachten te wisselen over de invulling en dergelijke…
Ik hoor graag wat van je!
ik heb net in juni mijn (franse) VWO afgemaakt (ik woon sinds zo’n 6 jaar in FR) en zit nu midden in de selctie voor de KLS (klm luchtvaart school). IK ben nu een aan het werken om n btje geld te verdienen om in begin 2010 voor een maandje of 4 naar australie en mischien NZ te gaan (en daarna nog een maandje azie misschien). mijn voorlopige idee is om een goekope (wicked) campervan te huren en dan langs de ooskust te trekken, alles toch wel low budget^^ maar dat staat nog helemaal niet vast en ik ben dan ook erg flexibel. bij mij is het het zelfde verhaal, vrienden zitten of zonder tijd of zonder geld en het lijkt me toch wel veel leuker om met iemand te reizen.
Ik ben een leuke spontane jongen van 18 , erg open, sportief en op zoek naar avontuur, ik kan dan ook echt niet wachten om te vertrekken.
het lijkt me erg leuk om er eens over te praten, ideen wisselen om te kijken of die een btje overeen komen, en dan misschien, als het klikt samen op te trekken.
ik wil ook echt heel graag rond februari naar australie, ik ben net klaar met havo, word in november 18. Ik had inderdaad hetzelfde probleem dat mijn vriendinnen of een studie doen, of geen tijd of zin hadden.