Ik ben opzoek naar een leuke reisgenoot(e)(of meerdere) die met mij mee willen naar australie rond februari.
Ik ga voor die tijd eerst 3 maanden naar new york,daar engels studeren en als ik dan terug kom wil ik een maand of 4 gaan backpacken in australie.
Gewoon van het goede leven genieten,en de mooie dingen zien en beleven,het lijkt me helemaal geweldig,maar dus niet alleen.
Vriendinnen hebben een relatie,school,geen geld of een andere reden waarom ze niet willen gaan,en ik wil daardoor niet mijn droom aan de kant zetten.
Ik ben een leuke spontane meid van 18 jaar,beetje eigenwijs en impulsief maar erg reislustig en ben wel in voor een avontuur!
Ik werk nu full time als kok om te sparen en ben al op de goeie weg,maar wil wel een beetje low budget gaan anders ist zo op.
Dus,heb je intressen en lijkt het je wel wat,laat maar weten!!
wel een beetje van dezelfde leeftijd graag,en geen rare fratsen.
In december ben ik klaar met mijn studie (werktuigbouwkunde) en vind het daarna de tijd om een mooie avontuurlijke reis te maken voordat ik begin met werken. Ik heb me nog niet heel erg verdiept in wat ik precies wil zien en doen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een backpackachtige reis naar Australië/NZ. Al zal ik ook nog wat aan mijn engels moeten werken:hihi: Net als jou hebben vrienden een relatie, geen geld, studie etc. dus daarom reageer ik op jou post:thumbsup:
Als 21-jarig persoon heb ik mijn zaken graag goed in orde, maak veel lol, ben betrouwbaar, sociaal en avontuurlijk.
Als het je aanspreekt zou het leuk zijn om wat gedachten te wisselen over de invulling en dergelijke…
Ik hoor graag wat van je!