Ik ben diana, 25 jaar, ik werk en ik studeer psychologie.
Ik heb als plan om vanaf september volgend jaar een jaar te gaan reizen (kan iets eerder of iets later). Ik heb als idee om negen maanden naar Australië te gaan en drie maanden naar Nieuw-Zeeland. Op de heen en terugreis lijkt het me leuk om nog een tussenstop in te boeken om ook nog een andere stad/cultuur op te kunnen snuiven.
Ik heb eens rond zitten kijken en bij travel active bijvoorbeeld organiseren ze groepsreizen die kant op, maar het lijkt me toch leuker om dat samen met iemand te doen. Daar dan een autotje kopen en het land door gaan op eigentempo en naar de eigen zin, heerlijk lijkt me dat!
Is er iemand met hetzelfde idee of mensen die met travel active mee zijn geweest en mij willen vertellen hoe dat was?
Andere ideeën zijn ook altijd welkom, er is nog zoveel van de wereld wat ik wil zien! Het gaat mij vooral om een jaar vrij zijn (ondanks af en toe werken natuurlijk), lol hebben en avontuur!
Hey!
Ik ben zelf een student (v, 23 jaar) en heb ook de behoefte om een tijdje te gaan reizen, wat mooie plekken in de wereld te zien! Zit zelf te denken aan USA, Thailand, India… Als het goed is ben ik volgend jaar zomer afgestudeerd en dan wil ik gaan! Als je geinteresseerd bent in verder contact hoor k het graag! Doeidoei
Hey,
Had ongeveer hetzelfde idee.
Eerst werken in Nieuw-Zeeland en daar dan vervolgens twee maanden rond reizen. Dan door naar Canada en daar hetzelfde doen.
Laat maar weten of je het wat vindt.
[EMAIL=“mtheerenveen@hotmail.com”]mtheerenveen@hotmail.com
Groetjes merel
Hoi,
Ik ben net afgestuurd, 23 (v) en wil ook graag naar Australie en Nieuw Zeeland. Ongeveer een half jaar tot jaar. Ik ben van plan om een paar weken naar Nieuw Zeeland te gaan en de rest van de maanden in Australie.
Lijkt me leuk om wat meer van jouw plannen te horen.
Als je wil mag je mij mailen [EMAIL=“sandurah@hotmail.com”]sandurah@hotmail.com
Groetjes Sandra