Ik ben diana, 25 jaar, ik werk en ik studeer psychologie.
Ik heb als plan om vanaf september volgend jaar een jaar te gaan reizen (kan iets eerder of iets later). Ik heb als idee om negen maanden naar Australië te gaan en drie maanden naar Nieuw-Zeeland. Op de heen en terugreis lijkt het me leuk om nog een tussenstop in te boeken om ook nog een andere stad/cultuur op te kunnen snuiven.
Ik heb eens rond zitten kijken en bij travel active bijvoorbeeld organiseren ze groepsreizen die kant op, maar het lijkt me toch leuker om dat samen met iemand te doen. Daar dan een autotje kopen en het land door gaan op eigentempo en naar de eigen zin, heerlijk lijkt me dat!
Is er iemand met hetzelfde idee of mensen die met travel active mee zijn geweest en mij willen vertellen hoe dat was?
Andere ideeën zijn ook altijd welkom, er is nog zoveel van de wereld wat ik wil zien! Het gaat mij vooral om een jaar vrij zijn (ondanks af en toe werken natuurlijk), lol hebben en avontuur!
Hey!
Ik ben zelf een student (v, 23 jaar) en heb ook de behoefte om een tijdje te gaan reizen, wat mooie plekken in de wereld te zien! Zit zelf te denken aan USA, Thailand, India… Als het goed is ben ik volgend jaar zomer afgestudeerd en dan wil ik gaan! Als je geinteresseerd bent in verder contact hoor k het graag! Doeidoei
Hey,
Had ongeveer hetzelfde idee.
Eerst werken in Nieuw-Zeeland en daar dan vervolgens twee maanden rond reizen. Dan door naar Canada en daar hetzelfde doen.
Laat maar weten of je het wat vindt.
[EMAIL=“mtheerenveen@hotmail.com”]mtheerenveen@hotmail.com
Groetjes merel
Hoi,
Ik ben net afgestuurd, 23 (v) en wil ook graag naar Australie en Nieuw Zeeland. Ongeveer een half jaar tot jaar. Ik ben van plan om een paar weken naar Nieuw Zeeland te gaan en de rest van de maanden in Australie.
Lijkt me leuk om wat meer van jouw plannen te horen.
Als je wil mag je mij mailen [EMAIL=“sandurah@hotmail.com”]sandurah@hotmail.com
Groetjes Sandra
Ik ben op dit moment aan het afstuderen. Ik ben van plan om zomer/najaar 2008 voor 10-12 maanden naar Australie te gaan, in combinatie met Nieuw-Zeeland en Indonesië.
Dat klinkt leuk! Ik heb zo’n beetje dezelfde plannen. Ik zou graag met een organisatie mee gaan als travel active of activity international, daar ben je vrij om te doen wat je zelf wil maar heb je toch een soort van vangnet. Wat vind jij daarvan? Bij travel active gaat er een vlucht op 23 juni, in principe ben ik van plan om dan te gaan.
Wat voor studie heb je gedaan en hoe oud ben je?
Ik wil ook graag met een organisatie mee. Ben nu veel op de site van Australian Backpackers aan het kijken, kun je ook gelijk je stopovers en combinatie tickets boeken. Hier word je ook de eerste 3 a 4 dagen opgevangen en worden er veel dingen voor je geregeld. Ik ben op dit moment van plan om in de maand augustus of september te vertrekken (iets eerder zou eventueel ook kunnen).
Ik studeer Management, Economie en Recht en ben nu 21 jaar oud (dan 22).
Klinkt een beetje hetzelfde als travel active, ik zal eens gaan kijken op die site. Hoe goedkoper het allemaal kan hoe beter toch?
Ik heb net mijn huis te huur aangeboden op marktplaatst, moet ook geregeld worden.
Ik heb echt zin om te gaan. Maar ik moet ook dit jaar studie nog even afronden, ik ben in mei al klaar dus vandaar dat ik juni gepland had staan.
Heb je echt plannen voor daar? Ik niet echt, ik zat te denken aan een rondje rood Australië, van plaats naar plaats werken, ik wil ook nog graag naar nieuw-zeeland een paar maanden, indonesië lijkt me ook wel wat en ik zou als ik dan toch in het vliegtuig zit in een aantal steden willen stoppen, bankok en den pasar ofzo. Zo veel leuke dingen om te zien…
Hoi Diana,
Ik ben afgelopen zaterdag naar een bijeenkomst van Australian Backpackers geweest, was erg leuk. Ik heb zo’n zin om te gaan! Ik ben op dit moment ook aan het afstuderen, volgend semester alleen nog een Minor en dan ben ik rond juni klaar.
Ik heb nog niet echt plannen voor daar. Lijkt me wel leuk om een auto te kopen voor in Australie. Nieuw-Zeeland wil ik ook sowieso heen, ik denk voor een maand of twee. Ik zit nu te kijken wat ik er naast nog meer wil doen. Indonesië lijkt me nog steeds heel gaaf, maar ook Singapore, HongKong en Fiji lijkt me leuk… Moeilijk, het is allemaal leuk!
Hoi Marlou,
Wat grappig, ik was daar ook zaterdag! Was inderdaad erg leuk! Wat appart, hebben we elkaar misschien gezien en weten we het niet eens…
Het is allemaal leuk om te doen, jammer dat niet alles in een keer kan…
Ik zat te denken om eerst in sydney een paar weken te gaan werken om een beetje te wennen en te orienteren waar vervolgens naartoe te reizen. Ik denk dat je dat daar toch het beste kunt bedenken. Ik denk ook dat als je hier een hele route gaat uitstippelen daar toch niets van komt. maar een globale planning moet natuurlijk wel en zeker voor de eerste weken denk ik.
Ik ga naar de volgende bijeenkomst ook, het is voor mij toch dichtbij, kijken of ze dan nog andere dingen vertellen, en misschien wat extra informatie vragen, dat heb ik deze keer niet gedaan.
Dat meen je niet! Dat is zeker grappig! Ik wil ook nog wel een keer naar de bijeenkomst, ik zat er nu een beetje onvoorbereid.
Mij lijkt het inderdaad ook het slimst om wel voor jezelf op te schrijven waar je allemaal geweest wil zijn, maar niet een planning van dag tot dag, dat wordt niets.
Als je wil mag je me ook mailen of toevoegen op msn: [EMAIL=“marlou_h@hotmail.com”]marlou_h@hotmail.com