Reisgenote gezocht om te backpacken 14 juni t/m 6 juli

hoi hoi,

Zoek iemand die met me mee wil backpacken voor ongeveer 3/4 weken.
Heb nog genoeg wat ik wil zien Azie/Afrika/Z-Amerika.
Vietnam,Malaisie, Kenia en Tanzania al geweest.
Laat wat van je horen als je ook rond die tijd op vakantie wil en niet alleen wil gaan.
Ben 33 jaar en woonachtig in Amersfoort.
reacties kan ook via mail.
[EMAIL=“olga44@hotmail.com”]olga44@hotmail.com

Hey Olga,

Mooi wensenlijstje, komt aardig overeen met mijn landenwensenlijstje. Misschien leuk om eens verder over na te denken. Ik log net nl. voor het eerst in op wereldwijzer met de gedacht eindelijk weer es een reis te maken, en bij voorkeur niet alleen. Ik stuur je hierbij even mijn mailadres…misschien leuk om ff te mailen over wat, wie, hoe en waarom en zo :wink: [EMAIL=“Karin-peters@zonnet.nl”]Karin-peters@zonnet.nl 31 jaar, woon in Nijmegen.

tot later…ciao, karin

Beste Olga,

Uhm wil al lange tijd reizen. How ever door studeren, eigen persoonsgebonden budget bureautje en momentele verbouwing nog niet van gekomen.
Om drie a vier weekjes te gaan backpacken zie ik helemaal zitten. Word k rrg enthousiast van. Bestemming?!.. Azie, Zuid Amerika… Lijkt me super bestemming. Sta open voor andere suggesties.

By the way, ik ben Renee en ben 30 jaar. De tijd waarin jij wilt gaan komt me heel goed uit.

mail adres: [EMAIL=“reneearns@hotmail.com”]reneearns@hotmail.com

Greetz

Hoi!

Ik krijg helemaal de kriebels van deze berichtjes! Hou nl ook erg van reizen, maar kan ivm werk ook alleen in juni een week of 3-4 weg. Ik ben eerder voornamelijk in Europa geweest en in Guatemala. Zuid/Midden-Amerika trekt me dus wel erg, maar ik sta ook open voor andere ideeën!
Hebben jullie inmiddels al vastere plannen? Ben zeer benieuwd of ik me eventueel nog kan aansluiten!

groetjes, Jannie (25, Tilburg)

Hoi Jannie,

Er zijn nog geen echte plannen, behalve ij elkaar komen om eens te bezien oft klikt! Zo ja, kunnen er plannen gesmeden worden om te gaan reizen. Rrrg veel zin bij een ieder, zo te lezen dus dat is mooi!

Uhm k laat ef iets weten wanneer er datum’s zijn mbt afspreken.

Groetjes Renee
UIt Eindhoven

Hallo Olga,
Ben net ingelogd op deze site. Ook ik wil weer eens een verre reis maken naar Azie: Noord India, Vietnam of naar America (Noord en zuid). Ik vind samen reizen gezelliger en soms ook makkelijker. Ben 36 jr heb al meer rondgezworven. Leuk wanneer ik me bij een van jullie zou kunnen aansluiten.

Hoi Jannie,

Stuur even je mail adres door communiceerd wat makkelijker.
Wil proberen dit weekend wat te plannen met een aantal, waar ik reacties van gehad heb.
Degene waar ik mail adres van heb stuur ik vandaag mail over hoe en waar en hoe laat eventueel. Oke
Hoor van je.
Gr Olga

Hoi Melanie,
Stuur even je mail adres door aub, probeer dit weekend wat te plannen met een aantal.
De meesten komen uit het zuiden/midden va het land.
Ik zelf woon in Amersfoort.
[EMAIL=“olga44@hotmail.com”]olga44@hotmail.com:vak02:

Sorry, mail is [EMAIL=“olga44@hotmail.com”]olga44@hotmail.com.
Stond wel in ander berichtje maar toch even voor de duidelijkheid.
Gr Olga:vak01:

Hey olga,

Ik wil voor enkele naar bali gaan maar heb geen reisgenoot of genote misschienb heb jij interessen?

Groetjes,
Mercurio