5 weken backpacken in Azië of elders

Hallo,

Mijn naam is Annemarie en ik zou deze zomer graag de backpack weer opsjorren. Ik ben 34 jaar en werk in het basisonderwijs, heb dus ook 6 weken vrij. Da’s erg prettig, maar die zou ik wel voor 5 weken (of ruim 5 weken) willen vullen buiten ons land. Azië is een goede optie (lekker goedkoop), maar Zuid-Amerika (of midden) trekt ook wel.

Probeer wel een beetje budget te reizen, maar een slaapplek moet op z’n minst wel schoon zijn (dat is toch altijd wel gelukt).

Ik zoek een reisgenote (v) die ook van backpacken houdt en wat langer weg wil/kan.

Groetjes, Annemarie

Hoi Annemarie!

Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot, ik heb alleen helaas geen 6 weken vakantie :tear: Ik kan hooguit 3 weken, van 5 tm 23 juli, of van 9 tm 27 augustus. Misschien vind je het leuk om je reis te combineren met 2 reisgenoten. Azie en Midden- of Zuid-Amerika lijken mij ook prima te doen als back-packer.
Ik ben 32 jaar. Ik hou van cultuur en uitdagingen, maar ook van comfort op z’n tijd. Ik vind het leuk als de vakantie een afwisseling is van veel verschillende dingen, maar vind het wel belangrijk dat er ruimte is voor een relaxmoment met een wijntje en gezellige muziek aan het einde van een enerverende dag.

Groetjes, Petra

Hoi Petra,

Bedankt voor het reageren, maar 5 juli ben ik net vrij (en moet even een dag of wat bijkomen) en ik wil wel iets langer weg.

Succes met verder zoeken!

Groetjes, Annemarie

Hoi Annemarie,

Heb je inmiddels al reisgenoten gevonden?
Ik ben ook op zoek. Ik werk net als jij in het basisonderwijs, maar ik wil maximaal 3 à 3,5 weken weg.
Zie ook mijn oproep van vandaag (13-6).
Misschien kunnen we eens overleggen.

Groetjes van Saskia

Hey Anne…

Je kan nog mee hoor. Rond 21 juli weg… vliegen op Bangkok. Daar 3 dagen blijven om de visa regelen voor Laos en Vietnam. Dan met de trein naar Surathani om even op het strand te liggen en de Full Moon Party mee te maken.

Dan terug naar Bangkok om de trein te pakken naar Vieng Viang om daar te gaan tuben. Met de sleeper naar Hanoi en vanuit daar etc etc.

En en al avontuur en dat 5 weken lang.

Maar je kan natuurlijk ook altijd iets minder spannends gaan doen.

Hee Annnemarie,

Heb je intussen al een reisgenoot gevonden, of ben je nog steeds zoekende?
Zit zelf te denken om naar Azie( Thailand, Laos, Vietnam) of Zuid- Amerika te gaan. Ik heb 6 weken vakantie van 10 juli tot 20 augustus.

Hoi,
ik heb ook 7 weken vrij.
Ik zoek reisgenoten voor Cambodja, Vietnam, Hongkong, Thailand, India of Zuid Amerika.
Interesse?

Mgv.,
Reneey

Hoi Reneey,

Dank voor je berichtje, ik heb helaas (voor jou) al een reisgenote gevonden. Succes met verder zoeken hoor en vast een fijne vakantie!

Groeten, Annemarie

Hoi!

Ik had geloof ik nog niet gereageerd, sorry.
Ik heb al een reisgenote gevonden. Veel succes met verder zoeken! (Er heeft nog iemand op mijn oproep gereageerd, probeer haar even!)

Groetjes en een fijne vakantie!

Annemarie