Verloting: Win het boek Backpacken voor Dummies

Verloting: win het boek Backpacken voor Dummies

We mogen van uitgeverij Pearson 5x het boek Backpacken voor Dummies weggeven!

Meedoen is erg eenvoudig: vertel hieronder wat backpacken voor jou betekent. Je kunt meedoen t/m 31 december 2013.

Backpacken voor Dummies

Inpakken en wegwezen! Ontdek de wereld van het backpacken. De wereld over trekken met slechts een rugzak en niets meer dan een vaag plan. Het klinkt niet erg georganiseerd, maar aan backpacken gaat wel degelijk voorbereiding vooraf. Ook onderweg moet je dagelijks keuzes maken. Backpacken voor Dummies geeft je een overzicht van alles waarmee je te maken krijgt. Eerst lees je over de organisatie vooraf en gaat t bijvoorbeeld om planning, reisduur, geld, gezondheid en formaliteiten. Daarna krijg je adviezen over zaken waar je tijdens je reis tegenaan kunt lopen. Denk aan vervoermiddelen, accommodatie, veiligheid, werken en studeren. Bovendien krijg je per werelddeel een groot aantal nuttige backpacktips. Michiel Kelder is redacteur en vertaler. Reizen is zijn grootste hobby. Vrijwel ieder jaar maakt hij een verre reis en hij heeft veel in het buitenland gewerkt.

Meer info / kopen: Voor Dummies - Backpacken voor Dummies, Michiel Kelder | 9789043030908 | Boeken | bol

1 like

Backpacken betekent voor mij vrij als een vogel nieuwe plekjes ontdekken.

backpacken dat is een wereld die voor je open gaat.de vrijheid en zelfstandigheid, contact met de mensen.
beslissingen die je samen met je gezin neemt over waar we morgen naar toe gaan,geeft heel veel voldoening.

backpacken is voor mij vrijheid en vloeken op die altijd te zware rugzak!

Ik wil nog altijd een keertje backpacken. Tot nu toe iedere keer een koffer meegenomen maar je bent toch minder wendbaar om het zo maar even te zeggen. Maar ik weet niet zo heel goed hoe ik het moet aanpakken dus zo’n soort boek is voor mij heel handig en wie weet durf ik dan toch “over de streep te gaan”.

Backpacken betekend voor mij jezelf en de wereld ontdekken.!

I always wonder why birds stay in the same place
When they can fly anywhere on the earth
Then I ask myself the same question.

Mijn vader heeft altijd vrachtwagenchauffeur willen worden en dit is hij geworden. Ik heb het nooit geweten wat ik wil worden wat me ouders natuurlijk verontrusten ( ik weet wel dat ik er kom) maar ik heb altijd het gevoel gehad dat er meer is dan dit en dit ga ik ontdekken nu ik daar nog de kans voor heb!
( je leef maar 1 keer :wink: )
ik ga met een vriendin naar australie, nieuw Zeeland, Thailand enz.
Mezelf en de wereld ontdekken!

dit boek zou mij onwijs met de reis helpen in deze grote wereld.
En zou deze Heeel graag willen winnen van wereldwijzer!

Backpakken is voor ons, stel van 55 jaar, VRIJHEID.

Groet

L.J. Koch

Backpacken is:

• Internationale contacten
  • Leer jezelf kennen
  • Even ertussenuit of even orienteren.
  • Kicken!
  • Die kosten, dat valt ook wel mee…

Kortom, vele redenen om te gaan backpacken! Laat die redenen om niet te gaan lekker een jaartje thuisliggen en pak die rugzak in en ga op pad!
Vanaf April '14 loop ik 5 weken stage in India en nadien gaan we 2 weken backpacken, voor the first time ! Dus zo’n boek kan ik geweldig goed gebruiken!

Leuke actie weer, succes allemaal!

Ik ga voor de allereerste x backpacken!
Wat het tot nu toe voor mij betekend:
Spanning
Nieuwsgierig
Eng
Aventuur
Uitdaging
Waar begin ik aan
Kan ik dit
Zo kan ik nog wel ff doorgaan. Al met al denk dat ik dit boek heeeeeel goed kan gebruiken!!

Via Wereldwijzer app

[ul] Ik ga volgend jaar voor het eerst backpacken. Dit ga ik ook voor een groot deel in mijn eentje doen.
Voor mij betekent backpacken, zelfstandig worden, je eigen problemen oplossen, ervaring opdoen, meer zien van de wereld en groeien in je eigen ontwikkeling.
Het zou voor mij zeker een aanvulling zijn op de voorbereiden van mijn reis!
[/ul]

Backpacken is andere culturen op je eigen manier leren kennen en je eigen wereldbeeld vormgeven.

Via Wereldwijzer app

Backpacken betekent voor mij een nieuw begin… Voor het eerst alleen op pad, twee maanden van huis weg, niemand die mij veroordeelt om wat geweest is. No yesterdays on the road…
Dood eng, maar een mooiere manier om wat oude ‘ik’ achter te laten kan ik niet bedenken. Zo dankbaar dat ik de mogelijkheid heb om dit te gaan doen. Een dummie, dat ben ik wel :wink: een opsteker zou het zeker zijn dit boek te winnen!

Goede reis allemaal!

Via Wereldwijzer app

Backpacken betekend voor mij vrijheid. Doen waar je zin in hebt. Niet denken aan morgen. De mooiste plekjes van de wereld ontdekken. Nieuwe mensen ontmoeten. Nieuwe uitdagingen aangaan. Dingen doen die je normaal nooit gedaan zou hebben.

Backpacken kan super leuk zijn. Onverwachte dingen op onververwachte plaatsen met onverwachte mensen.

Backpacken…er pas mee begonnen in 2010 doorheen een stukje Peru,Chili en Argentinië.Wat een ervaring.Echt een gevoel van vrijheid.Een reis met veel aangename verassingen en nieuwe vrienden ‘for life’.
Sedert dan ga ik elk jaar weer gaan backpacken…zo leer je beter de plaatselijke bevolking met hun eigen cultuur kennen en begrijpen.Je leert ook beter relativeren…samengevat is het een leuke levenservaring en een verrijking voor ons ‘denken’.
En met iedere reis leer je altijd maar bij.
Dus…LEVE BACKPACKING!!!

Backpacken is gewoon de manier om rond te trekken.

Backpacken betekent voor mij ervaring opdoen, andere culturen leren kennen, zelfstandig worden, mensen leren kennen/ontmoeten en de wereld zien. Dat is toch geweldig als je dat kan, als je gezond bent en het geld hebt?! Ik ben een keer eerder weg geweest in mijn eentje, toe was ik 19. Mijn ouders hebben vanaf nu liever dat ik samen met iemand ga (ze vonden het toch eng een meisje alleen die soms geen internet heeft en niets van zich laat horen). De vriend waar ik van de zomer mee ga heeft het nog niet eerder gedaan. Voor hem zou dit boek dus geweldig zijn!

Sent from my ASUS Transformer Pad TF300T using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Altijd al op Schiphol ontdekken dat je iets vergeten bent

Backpacken is het loslaten van alles en het inkrimpen van mijn wereld tot de cirkel om mij heen, met een open pad naar de horizon.
Alleen het planeet in alle complexiteit en eenvoud, en ik.