Ik ben steeds op zoek naar meer tips om wat dwarser, eigenwijzer te worden, dus wat kan me daarbij beter helpen dan een boek in een handig formaat, dat ik te pas en te onpas kan bovenhalen om te citeren?
Enne dat boek past ook in mijn fietstas, kan ik lekker op de camping lezen. Lijkt me spannend!
Als het boek net zo goed is als zijn documentaires, dan zou het geweldig zijn om de dwarsligger te krijgen. Ik kan dan wegdromen (dwars in bed), want ik krijg het niet voor elkaar om met mijn vrouw naar zo’n mooi gebied te gaan.
Ik heb al veel boeken over reizen, landen en culturen gelezen. De Aziatische cultuur fascineert mij en ik ben erg nieuwsgierig naar de Himalaya, dit boek, geschreven door deze grote avonturier!
Michael Palin is een inspirerende man.
Zijn avonturen, de mysteries en de uitdagingen die hij mee heeft gemaakt lees ik graag terug in de handzame dwarsligger.>>>
heerlijk om mee te nemen op vakantie
‘Himalaya’ dat klinkt erg interessant. Ik ga dit jaar naar Nepal en India op vakantie en kan wel een boekje gebruiken voor tijdens de lange vlucht en reisdagen. En dan gaat het ook nog eens over de Himalaya, zou helemaal passen. Bovendien is het voor mij wel goed om wat dwarser te worden ![]()
Vond zijn documentaires schitterend,dus ik wil dat boek wel.Word ik alweer een stuk wereld wijzer…:chin::wereld:
Hey,ik zou het boek heel graag willen winnen maar dan niet voor mezelf maar voor onze hele goede Gambiaanse vriend Jerreh,Jerreh woont al bijna 8 jaar samen met zijn Nederlandse vriendin in Gambia,daarom spreekt hij een aardig mondje Nederlands,op msn heb ik regelmatig contact met Jerreh en dat gaat dan in het Engels en in het Nederlands,aangezien het voor hem niet mogelijk is om maar ff naar andere landen af te reizen lijkt het mij juist heel leuk om hem dit boek cadeau te kunnen doen,zijn interesse in andere landen en gebruiken is heel groot en zoals ik al zei kan hij niet zomaar ff op het vliegtuig stappen om naar andere landen te reizen,ik weet zeker dat dit boek heel erg welkom is.
Wie wil dit boek nou niet graag in zijn bezit hebben?? Met dit boek raak je zeker in hogerse sferen. :wereld:
Gr. Marion
http://media.wereldwijzer.nl/vast01/ww.0908.png
.
[/QUOTE]
Ik wil ook graag in hogere sferen vertoeven, daarom is het boek echt iets voor mij!
Palin is altijd leuk om te lezen…en dwarsliggers zijn ideaal om met de motor op vakantie mee te nemen…dus ik wil heeeel graag zo’n boekje
Michael Palin weet de mensen zeer te boeien met zijn prachtige documentaires en boeken.
Ik ben een enorme fan van hem!
Palin is onze grote favoriet!!!
Zijn reisreportages zijn de beste van de wereld!
Tja, wie wil dit boek nou niet. En in 2013 gaan wij in ieder geval naar Nepal en hopelijk nog vele andere landen in de buurt. Het duurt nog lang voor het 2013 is, dus met dit boek kunnen we alvast 2 jaar lang voorpret hebben!
Mag ik zo’n dwarsligger over de Himalaya mee over de Himalaya nemen?
(Tibet/Nepal okt.nov.2011)
Ik ben op reis geweest naar Australie en daar heb ik steeds andere mensen ontmoet. Nederlanders… je komt ze overal tegen in de bus, hostel of op een excursie, altijd leuk! Vooral omdat je zo steeds met andere je dwarsligger kunt ruilen en de boekjes dus altijd bruikbaar blijven! Ik wil er dus nog wel graag eentje verdienen zodat ook dit boekje misschien een keer in het backpackerscircuit rond gaat!
omdat het de ultieme voorbereiding is voor onze reis naar Nepal en Tibet voor aanstaande oktober, zou ik graag dit cadeau bij uitstek winnen! Alvast in vakantie en trekkings mood komen door het lezen en bestuderen van dit boek lijkt me het beste wat me kan overkomen in de voorbereiding! Himalaya here we come!
zodat als ik straks na een half jaar reizen weer gewoon in de trein naar school zit, herinneringen op kan halen van vorige reizen en kan weg dromen bij alle prachtige reizen die nog komen gaan.
Mijn vriend heeft al veel van de wereld gezien en ik moet hem overhalen om sommige landen 2x te bezoeken. Dus een boek vol tips en avonturen zou mij heel goed van pas komen. En met een beetje geluk kan ik alles dan ook nog een keer zelf gaan bekijken en beleven.