**Win de dwarsligger ‘Himalaya’ van Michael Palin **
Wereldwijzer en Dwarsligger geven in juli 10 dwarsliggers ‘Himalaya’ van Michael Palin weg. Dwarsliggers zijn complete boeken op compact formaat en daardoor de ideale reispartner.
Meedoen is erg eenvoudig: het enige wat je hoeft te doen is hieronder vermelden waarom jij de dwarsligger graag zou willen hebben. Uit de inzendingen trekken we 10 winnaars.
Wil jij dit boek winnen? Je kunt tot en met 31 juli reageren op dit topic.
In het boek neemt de schrijver je mee op reis door het uitgestrekte en meedogenloze Himalaya-gebergte, een avontuur vol mysterie en uitdaging. Landen die hij aandoet zijn Pakistan, Noordwest-India, Nepal, Tibet, China (Yunnan), Nagalland en Assam, Bhutan en Bangladesh.
Michael Palin werd beroemd als lid van Monty Python’s Flying Circus. Hij speelde in films en televisieseries en schreef boeken over zijn reizen.
Ik keek graag naar zijn documentaires op de tv,en ik lees nogal graag reisboeken over de hele wereld.
Laat maar komen die dwarsligger Fleur!! ha ha h a!!
Mooie prijs trouwens!
groetjes:georges.
(maar inderdaad, een geweldige documentairemaker en ook zijn boek “Around the World in 80 Days” leest erg lekker weg. En met name Bhutan staat hoog op mijn “to go”-list)
Ik denk dat ik in aanmerking kom voor de dwarsligger, omdat tijdens mijn rondzwervingen over de wereld ik regelmatig ‘De Dwarsligger’ ben en dat levert vaak hele mooie/aparte plekken op.
Omdat ik nog helemaal niets van Michael Palin heb gelezen. Daar moet toch verandering in komen?
Vorig jaar ben ik in Yunnan (China) geweest en heb de uitlopers van de himalaya gezien. Voor volgend jaar staan India en Nepal op mijn planning. Het zou toch geweldig zijn als ik dit jaar al kan lezen hoe hij de himalaya heeft gezien?
1,5 jaar geleden heb ik gedurende 3 maanden in een Nepalees bergdorpje gewoond, gelegen in het Annapurna massief(Himalaya). Ik heb al een documentaire van hem over de Himalya gezien en zou zou graag dit in pocket formaat willen winnen. Graag zou ik zijn invalshoeken, tips e.d. lezen en deze toepassen op mijn Nepal reis in 2012. Kortom geef een vrouw welke Nepal in haar hart heeft gesloten, dit ultieme vakantiegeschenk!
Helaas kan ik door omstandigheden nu even niet reizen maar zou graag wegdromen bij de mooie landen zoals nepal, bhutan etc.
Een paar landen waar ik vele herinneringen heb opgehaald:chin:
We zitten aan 9 postings nog ene en dan zitten we aan 10(prijzen zijn verdeeld!!)vermits er tien boeken van Michael Palin te verloten zijn!!ha ha ha !!
Ik ben een grote fan van Monty Python en heb dan ook alle films, de Flying Circus afleveringen, de Hollywood Bowl special en al het bonusmateriaal gezien. Ik ben dan ook erg nieuwsgierig om dan eens deze kant van Michael Palin te zien. Immers, als echte dwarsligger moet dat interessant zijn!