Welk boek moeten we verloten?

Van De Arbeiderspers mogen we in april een boek verloten op Wereldwijzer. Maar welk boek gaan we verloten? Laat je voorkeur weten hieronder in een reactie!

Optie 1: Het Java van Bloem (5 exemplaren te verloten)

In Het Java van Bloem vindt de lezer niet alleen sterke, oorspronkelijke verhalen, maar ook uiterst praktische adviezen voor wie de rijke cultuur van het belangrijkste eiland van Indonesië wil leren kennen. Familierecepten, een keur aan schitterende foto s en de persoonlijke invalshoek van de auteurs maken dit boek tot een feestelijke zoektocht en een onorthodoxe gids.

Optie 2: Miss yellow hair, hello! (10 exemplaren te verloten)

Miss yellow hair, hello! gaat over reizen. Écht reizen. Het zijn de rauwe, geestige en absurde avonturen van reisjournalist en wereldreizigster Iris Hannema. Allesbehalve verhalen waarbij je verlekkerd kunt wegdromen naar exotische vakantiebestemmingen. Is dit een reisboek, of juist een anti-reisboek?

Image2.jpg

boek 2. meer winnaars.

Ik denk dat boek 2 een breder publiek aanspreekt?

boek 1

Boek 2.
Ben wel benieuwd naar de verhalen die de huidige Digital Nomad in het verleden allemaal al meegemaakt heeft.
(daarnaast ben ik het eens met Jenny… er zijn meer mensen die dan kans maken op een boek)

Boek 2. Tekst en beeld spreekt meer aan

miss yellow hair

Ben wel nieuwsgierig naar boek 2

Doe niet moeilijk en verloot ze allebei.
Waarom moet hier over gestemd worden?
Lang leve de arbeiderspers!

Via Wereldwijzer app

Boek 2

Via Wereldwijzer app

Ik zou ook voor boek 2 kiezen, lijkt me een leuk boek.
Franka

boek 2 … niet twijfelen !
Groter doelpubliek en meer te verloten exemplaren :slight_smile:

Zeker nummer 2! Lijkt mij een heel interessant boek :slight_smile:

Boek 2.

PS Maartje: ik wil mijn boek Italiaanse Toestanden - Leven en overleven in Italie ook wel voor een verloting in de aanbieding doen. Idee?
BOL-boekomslag-voor-592x840.jpg

Boek 2

Boek 2

Boek 2

Via Wereldwijzer app

boek 2

Boek 2 heeft mijn voorkeur

Zo te zien gaan we “Miss yellow hair, hello!” verloten :slight_smile: