Veel Regen...

hier op koh phangan zwaar bewolkt maar droog.

Hallo,

Hier op Koh Tao hetzelfde bewolkt maar wel droog gelukkig. Was wel blij dat het gisterenavond de hele avond droog was.

Vandaag in Amsterdam bewolkt en regen… En in Surin(Isaan) heeft het vanocthend geregent,en nu is licht bewolkt…

Voor de komende dagen ziet het er niet al te best uit…veel, veel regen. Vanaf donderdag wordt er beter weer verwacht!!!
Dit is een foto van een half uurtje geleden in Bang Bao (meest zuidelijk deel van Koh Chang)

hier op phangan wel bewolkt maar nog geen regen, gister hetzelfde beeld en toen rond een uur of 1800 een bui van een 1 a 1,5 urr

ziet er bij jou wel heftig uit zeg, moet je je bcd al aan op straatlol2lol2

Bijna, we gaan al snorkelend naar de 7/11 die op het einde van de straat ligt lol2

is het een beetje druk op koh chang?

opphangan zijn wel mensen maar ze geven niets uit

Er zijn wel wat mensen, maar ik vrees dat die allemaal vroeger zullen vertrekken dan voorzien door deze regen. Het lijkt me drukker dan het voorbije regenseizoen. Hopelijk gaat dit zo door, maar dan wel zonder de regen :chin:

als de regen alleen aan het eind vd dag valt gedurende een uurtje ben ik tevreden nu alleen moeten de mensen hun portomonee nog vinden.

In Chiang Mai valt vooral in de avond veel regen, overdag af en toe een drup. Ligt er ook aan waar je bent…
Ik vind het niet erg, heb er weinig last van en heb mijn regen cape nog niet gebruikt!