Hier in Patong zwaar overtrokken maar dit kan vlug veranderen.
Meestal goed en regen in de nacht ,voor ons liever geen cape of poncho , om nog meer te zweten …doe maar een paraplui hoho het valt nu hier met bakken uit de lucht doeiiiiiiiiiiiiiii
Bedankt allemaal voor jullie reacties, super leuk om te lezen.
Wij zijn vorig jaar om deze tijd ook in Thailand geweest en toen hebben we echt top weer gehad. Alleen op Koh Samui hebben we toen een kleine storm gehad toen is er een vliegtuig volgens mij verkeerd geland door de wind maar voor de rest alleen maar zon. Op Koh Tao hebben we volgens mij een dag zonder kraanwater gezeten, zo droog was het.
Maar ik weet gewoon dat de weersverwachting die ik hier in Nederland lees veel kan afwijken van hoe het werkelijk is, daarom ook mijn vraag aan jullie.
Ja dat klopt wat op het internet staat kwa weer klopt echt nooit wat van. Dan zou het de hele week gaan regenen en is het stralend weer. Gewoon gaan de temperatuur blijft toch altijd wel ok al vind ik het nu wel vrij koud.
Ik denk dat het hier zo’n 27 graden is maar dat is een gokje we kennen hier normaal temperaturen van tussen de 33 a 35 graden. Sorry mijn lichaam is gewend aan warmte.
kan het weer is altijd verschillend ook op twee eilanden. Zelfs op koh toa. Zo waren 2 weken geleden vrienden van mij in Mae Haed wat bij de haven is en ik ongeveer 10 minuten verderop en bij mij regende en bij hun was het droog.
Nederland/Gelderland/Nijmegen…Regen
Waren op de motor weg, maar lekker weer terug naar huis. Regen op een motor is niet echt fijn en lichtelijk pijnlijk voor je gezicht.
Hier in Patong heeft het gisteren heel de dag slecht geweest tegen 7 pm alles droog.
Deze morgen terug met bakken uit de hemel , pech voor onze laatste dag, morgen terug naar BE.