Veel plezier..Welkom thuis 4

Haha ja, wie had dat nou gedacht??

Hoe heb jij je vriendje eigenlijk ontmoet?

Mijn moeder heeft ons gekoppeld! Zij en m’n vriend waren namelijk collega’s! M’n moeder had een foto van mij op d’r bureau staan en toen kwam hij een keer om te vragen wie dat was (ik dus ha!). Dat verhaal had ze me dus verteld en ik was wel benieuwd geworden naar die jongen. Dus ben een keer langs gegaan en toen vroeg hij na een tijdje om m’n e-mailadres (alweer waar internet niet goed voor is!). Daarna een hele tijd gemailt en op een gegeven moment een keer afgesproken voor de bios. En toen vonden we elkaar wel erg leuk! De rest is history, we zijn alweer 6 jaar samen nu!

Jeetje wat cool!!! Idd waar internet wel niet allemaal goed voor is!! Haha!

Vooral voor zondagen om lekker te kletsen op WW :wink:
Zou dus echt niet meer zonder internet kunnen he, zou me doodvervelen!

Mijn internet had het laatst begeven…RAMPZALIG!!
Ik zat op bed voor me uit te staren…en nu? Hahahaha!
Heb maar tv gekeken (gelukkig was et op een dinsdag, mn tv avondje met Desperate housewives en Grey’s anatomy) en brief voor S geschreven en ja toen nog maar wat op geruimd… En dus lopen smssen met die date (20 smsjes had hij gestuurd, haha)
Ik kan echt niet zonder internet! Ik bedoel maar, WW is al zo verslavend dan zijn er nog meer verslavingen op internet, ligt internet eruit kun je al je verslavingen niet meer nakomen!!!..
Een grote nachtmerrie!

Afkickverschijnselen hier als internet niet werkt! Ha beter om dan een eindje uit de buurt te blijven :slight_smile:
Ja Grey’s Anatomy vind ik ook helemaal leuk! Heb 't alleen de laatste keer niet gezien want toen was ik zó moe van m’n werk dat ik in slaap was gevallen haha.

Ik heb het wel gezien! Dr Shepherd (hoe schrijf je dit? McDreamy zeg maar) had voor zn ex-vrouw gekozen de ***
Er was een zwangere man! En verder ben ik et even weer kwijt…

Als mn internet het op een andere dag had begeven was ik zwaar de *** geweest! Dan had ik me helemaal verveeld!

Een zwangere MAN? Heeft 'ie voor z’n ex gekozen ja? Ik vind Meredith véél leuker! Nou dinsdag zit ik in ieder geval weer voor de buis. Heb ook al zoveel aflevering gemist van Lost, snapte d’r laatst niks meer van…

Ja een zwangere man! Hij bleek ‘zwanger’ te zijn van een monster gezwel (ofzoiets) met tanden, botten en nagels!

Ja ik vind Meredith ook veel leuker!! Hij komt nog wel terug op zijn besluit! Vind ik! dat moet! :stuck_out_tongue:

Iewww zal je overkomen zoiets, bah! Ja er gaat vast nog wel wat gebeuren tussen Dr. Sheperd en Meredith!

Weet je wat ook een gave serie is, Prison Break! Komt elke donderdag en vindt het helemaal geweldig!

Jaaaa ik heb idd wel een paar afleveringen gezien! Echt cool! Maar mis steeds afleveringen en als ik het dan weer zie, mis ik weer de helft…dan is er weer veel te veel gebeurd

Ja is idd wel een serie die je moet blijven volgen anders snap je dr niks meer van. Superspannend of ze gaan ontsnappen!

Wat ga je trouwens koken vanavond, ik ben er nog steeds niet uit…

ik heb alleen nog maar macaroni en penne
En 2 soorten sausjes: tomatensausje (ben ik niet zo ontzettend fan van) met basilicum (daar weer wel!)
en een 4 kazen sausje.
Ik ga nog even met mezelf in discussie welk sausje ik ga nemen :smiley:

Waar zit je tussen te kiezen?

Ik denk dat ik maar een tosti ga maken, met kaas en banaan. Of een broodje met een slaatje erop. Heb niet zo’n zin om echt te gaan koken eigenlijk…
Ik vind carbonarasaus altijd lekker, met room, spekjes, ui en ei. Mmm krijg er helemaal honger van :slight_smile:

Rien!! We gaan helemaal niet koken! We krijgen namelijk eten in het vliegtuig!!!

Verrek idd!! Helemaal niet aan gedacht!! Ohw wat handig! Had al helemaal geen zin om te gaan koken…hoeft dus ook helemaal niet!

We laten ons vandaag lekker bedienen :slight_smile:
Nemen we dr een glaasje raki bij!

Jaaaaa lekker!! Zullen we business class nemen?

Of als we met mn tapijtje gaan neem ik wel mn waterpijp en een paar relaxte kussens mee! :smiley:
Om alvast in de stemming te komen!

Waterpijp waterpijp! Doe mij maar met sinaasappelsmaak, lekker!! Een paar gezellige loungekussens erbij en muziek van Tarkan op de achtergrond. Landen we gewoon in de haven, hoeven we ook niet zo’n eind te lopen!

Ha! ja idd! Parkeren we het tapijtje gewoon boven de geparkeerde auto’s aan de kant van de weg. Op een hoogte dat auto/tapijtendieven er net niet bij kunnen! :smiley:
Ik zal nog even langs de “Ankara Market” hier gaan (is open op zondag) om die sinaasappelsmaak te halen, heb hier nu alleen maar appelsmaak namelijk! Komt helemaal goed!