Heb je nog geen alarm op je tapijt dan? Die waren laatst in de aanbieding!
Volgens mij heeft Sev een nieuwere versie dan waar wij mee gaan. Heb je wel getankt?
De mijne rijdt op wolken!
Moet even aagestuurd worden door een frisse wind en dan is ie klaar voor gebruik!
Mijn tapijtje reageert alleen op mijn stem of ik moet toestemming geven dat iemand anders erop mag. Ouderwets alarm nog, maar werkt prima!
En anders zullen we die Turken wel even een lesje leren die ermee vandoor willen gaan!
Precies! Vanmijn tapijtje blijven ze af! Welpotverdrie!
Ik help je wel hoor als er kapers op de kust zijn!
Dank je Diamond!!
Jeetje we zitten alweer op pagina 99! Nog 14 berichtjes en we hebben alweer een nieuwe “Veel plezier…welkom thuis” nodig!
Nummer 5 alweer!
Ha als we vaker van dit soort zondagen hebben dan zitten we zo op deel 10! Zag m’n vriend net al raar kijken toen ik dubbel lag voor de computer.
Hahahaha! Ja heerlijk! kon het maar echt echt!
Sev? Zijn de doners al klaar? Ik krijg honger!
Doe mij vaker een verveel-zondag, vermaak me prima! Als ik er weer één heb dan stuur ik je ff een pm hoor ![]()
Ja Sev: ik heb ook honger!!!
Hahaha ja is goed! Gaan we weer vliegen op mn magisch toverkleedje ![]()
We schrijven dr gewoon een boek over! De magische tocht van Rien en Diamond naar het land van 1000 en 1 nacht!
Nog **9 **posts!!!
Meiden, ff snel dan, doe ik nog ff mee tot we er zijn!!!
Nog ZEVEN!!
![]()
JAAAAAAA dat doen we!!! Wat een goed idee! Daar is onze 2e sponsor!!! En als het een bestseller wordt, wat ongetwijfeld gebeurd wij hebben et immers geschreven, kunnen we meteen meerdere reisjes maken en meer cocktails in de haven drinken! ![]()
Hahaha zal het tapijtje leuk vinden…wij ladderzat! Moet hij de hele tijd rijden
hahahaa
Nog 8!
nou vooruit, nog 6 dan, en nog 1 week en dan zijn we ter plaatse in Turkije!
Hahaha Annemiek was me voor…
Nog 6! Of is het nou 5, ben even in de war…
Ik wil alleen afstappen bij de burcht!!! En dan ergens onderweg naar beneden eten met het zicht op de haven!!
![]()
nog 2!!
![]()
Jaaaaaa gelukt! Op naar deel 5! Ontkurk de champagne maar!
DUIZEND EN HFDST !!!
![]()
PS Diamond aan jou de eer, tenslotte is het jouw kindje!!