@Miere: hehe zal Nur geweest zijn maar afwassen doe ik ook soms
Alleen nog niet voor mn vriend ![]()
ga leeeeeeeeeeeeeeeeekker in het zonneke zitten. Ieder nog een fijne zondag
Hier ook geen zonnetje, ga straks lekker met hondebeest naar het strand voor de cursus Train-n-Joy. Is precies wat de naam zegt, trainen en genieten. Onwijs leuk, we hebben het verleden jaar ook gedaan, en hij en ik hebben daar erg veel van geleerd.
Zal alleen wel druk zijn in Noordwijk, al die Corsowagens staan opgesteld op de boulevard, veel toeristen. Maar de cursus is op het hondenstrand, en dat is helemaal aan het eind van de boulevard, daar staan geen wagens
Maar zonnetje is achter de wolken verdwenen.
Doei XXxxxxxxxxxx Mar
@Miere: veel plezier op de cursus! Wat voor een hond hebben jullie?
@Besmile: waar zit jij ergens waar wel zon is, kom ik ook die kant op!
Geen paniek, hier in belgië boven mijn huis is ook geen zon te bespeuren…:bored:
hihihi hallo allemaal,
Nou hier in nunspeet schijnt de zon ook hoor, heerlijk gewoon.
Maar goed lees alles terug want ik ben een weekje naar friesland geweest.
Maar daar was geen zon te bekennen toen wij er waren.
tot later.
Groetjes jac
Ikk zit in het oosten van het land zo 15 km van duitse grens
@Besmile: dan zitten we niet ver van elkaar vandaan
Maar hij begint hier nu ook wat beter z’n best te doen dus ga ook lekker naar buiten nu!
@Jac: heb je het naar je zin gehad in Friesland?
@Sev: al een beetje zon daar?
@ Diamond: Choclat Labrador, zo lief!!!
Ja friesland was erg lachen was daar met mijn werk.
De ouderen hebben echt genoten en ik en mijn collega’s ook.
Maar inmiddels moet ik zeggen is de zon hier ook weg.
JAMMER!!!
groet jac
@Mar: jaa dat vind ik ook mooie honden!
@Jac: hier hebben we nog steeds zon. Je kon zonet bij m’n vriend zelfs het randje langs z’n shirt al bruin zien worden. Maar ja, die wordt dan ook altijd heel snel en erg bruin. Kan ik helaas niet zeggen ![]()
Oh ik heb zo’n honger! Heb een balansdag -haha wat een woord- ingelast na het etentje gister. Heb dus na het ontbijt nog niet veel gegeten…
Trouwens nog 49 posts en we zitten in deel 5!!
Jeetje wat gaat dat snel!!! Heerlijk dat kletsen met jullie!
Wilde net in het zonnetje gaan zitten in mn deuropening (heb helaas geen tuin of dakterras) Gaat het zonnetje net weg en was me toch net iets te koud! He wanneer komt het echte warme weer nou eens!!!
Idd de Nederlandse zomers altijd
Waarom ligt ons landje niet gewoon wat zuidelijker?
Ohw bah!! En dan baal ik er ook van dat ik anders volgende week gewoon in de warme zon van Turkije had gezeten. Gaat verder wel weer goed met me hoor! Heb volgende week een date
in Amsterdam, want hij woont helemaal in het zuiden van het land en ik in het noorden (tsjonge jonge ik weet ze wel weer uit te zoeken!) Nou ja ik kijk wel hoe het loopt, ik kijk wel wat er allemaal op mn pad komt! ![]()
Spannend een date!!! En altijd een stuk dichterbij dan Turkije! Ow ben benieuwd hoe het gaat!! Je houdt ons wel op de hoogte he ![]()
Ik hou jullie zeker op de hoogte!
En idd NL is altijd dichterbij dan Turkije! Ook al duurt deze treinreis 5 uur en de vliegreis NL-TR 4 uur, ik heb ov en dan kan ik gratis met de trein binnen NL. Nou ja we zien wel hoe het loopt!
Hou jullie zeker op de hoogte!
Hoe heb je hem trouwens ontmoet? En ach, lekker gratis treinen door Nederland dus dat scheelt weer een boel. Zie je ook nog 's wat ![]()
Hé we kletsen gewoon dit deel vol samen, wat vindt je d’r van ![]()
Yes we gaan lekker samen kletsen tot de volgende Veel plezier…Welkom Thuis topic!!!
Ik heb hem op een site ontmoet
Was een site van vrienden van een vriendin van me. En hij had een foto van mij gezien en wilde met me chatten, stuurde foto’s van hem. LEKKER DING! Dus nu zitten we al een tijdje te chatten (dag-in-dag-uit) en sinds een week ook te smssen.
Maar ja ik heb em natuurlijk eigenlijk nog helemaal niet gezien… raar eigenlijk!
Maar ja ga hem dus volgende week in AMsterdam (halverwege ongeveer) ontmoeten en dan zien we wel hoe het loopt ![]()
Ideale tijdsbesteding op een zondag, heerlijk! Heb lekker een trainingsbroek aangetrokken, toch niemand buiten m’n vriend die me ziet haha.
Oh ik ben ontzettend benieuwd hoe het gaat als jullie elkaar straks in het echt gaan zien! Waar internet al niet goed voor is!