Veel plezier..Welkom thuis 4

Hoi Meiden
Kunnen jullie kletsen zeg als ik eens een dagje er niet ben!!!
Ja het motorrijden is heeerlijk gegaan!! Veel oefeningen, niet gevallen lekker gereden!!
Nee ik ben niet terug geweest, ik had een giga drukke dag, maar alles is goed gegaan

Gisteravond een grappig filmpje gekeken, Narnia, is echt grappig!! Nou vandaag geen idee, nog iets van boodschappen, de puber helpen met schilderen en verder???

Mss tot straks allemaal!!
:wave:

PS Rien ik zou wel mee willen, gaaf dat je gaat, maar ook ik kamp met die dagen!!! HELAAS!!!

**Cynthia…23 april…Disneyland
Von…23 april…Istanbul

Nikkiheiden… 26 april… Bodrum**
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Besmile… 5 mei…Vendee ( Frankrijk)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side

@ Cynthia:
Heel veel plezier in Disneyland!!! Geef Mickey maar een knuffel van ons :laugh:

@ Von:
Ook jij heel veel plezier!!! Maak er een mooie tijd van samen.

meiden heeeeeeeeeeeel veel plezier en geniet er lekker van.

Hé meiden hoe is het? Hoor net van m’n vriend dat we vanavond als verrassing uit eten gaan, leuk!! Nou nog ff snel douchen en omkleden en we gaan!
Ga binnenkort weer stappen met een vriendin, is alweer eeuwen geleden. Ze heeft pas haar rijbewijs gehaald dus dan kan ik eindelijk 's een lekker wijntje drinken!

@Cynthia en Von: heel veel plezier meiden! Ga er lekker van genieten. Twee heel verschillende bestemmingen maar allebei superleuk!!

Vanmiddag weer ff lekker getraind, ben trots op mezelf dat ik het tot nu toe nog bijna elke dag heb volgehouden…

Hebben jullie nog plannen voor vanavond?

Groetjes, Diamond

@cynthia en von: heel veel plezier gewenst

nou ben er weer ff. met mij is het wel goed, ik heb het echt alleen extreem druk momenteel. heb er namelijk een nieuwe baan bij als grondstewardess dus ben gisteren met de cursus daarvan begonnen… studie en 2 banen, t is wel druk maar ja, wel erg leuk… morgen ga ik lekker met vriendlief en zussen naar fantasy fair, even mn boek laten signeren en heerlijk een dagje uit!

ga vanavond lekker naar de film met vriendlief dus…

@Nur: gefeliciteerd met je nieuwe baan, lijkt me erg leuk! Veel plezier op de fair morgen!

nur gefeliciteerd met je nieuwe baan.

@nur: hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe baan

Heey Nur! Ik ben net terug van de Elf fantasy fair, hahaha! Wat grappig! Ga je nog iets speciaals aantrekken? Ik heb Victor Kruml ook nog gezien van Harry Potter! Zijn morgen dezelfde gasten er weer? :stuck_out_tongue:
Heey en gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Super!

Cynthia en Von: Onwijs veel plezier!!! En maken jullie even weer nieuwe herinneringen aan voor “vakantieherinneringen” :wink: Geniet ervan!
Cyn: die iedereen de groetjes!! :wink:

Diamond: Eer smakkelijk!! Geniet ervan :slight_smile:

Liefs Rieneke

Hallo allemaal
Teveel gedaan vandaag, geen zin in typen, was een lekkere dag!!

Doeidoei voor iedereen die gaat. en hallo voor iedereen die terug komt
@Nur, Van harte, en suc6 met de cursus
@Cyn: Zwarte markt had ook doners, dus ik heb me niet ingehouden vandaag. Maar in juni gaan we met elkaar ok!

Fijne zondag iedereen, ik ben er weer niet hihi

Jaloers, jaloers op Cin. Het is zoooooo gaaf daar! Je wordt/bent weer kind daar. Heerlijk.:stuck_out_tongue: Ik ben er ook zo’n 4 of 5 keer geweest en het blijft leuk.

Ik doe ook dit weekend verder niks bijzonders, dan morgenmiddag ff naar een etentje van een tante die haar 80e verjaardag viert. Ja, dat heb je als je zelf ( ik dus) niet meer de jongste bent.:whistle: Dan moet je op verjaardag van oudere mensen. Maar kan ook leuk zijn toch?

Prettig weekend allen. Groetjes Roanna

iedereeeeeeeeeeeeeeen fijne weekend. Mijn ene laatse weekend in Nederland whaha

Zie Bloemmie nog online!! GOEDE REIS!!!

Aan iedereen die weg gaat":

Heel veel pezier en een fijne vakantie. Geniet ervan!

Roanna:wave:

@Rieneke: beetje teveel genoten haha. Maar ze hadden ook wel een erg lekkere sorbet, met véél slagroom!

@Roanna: fijne verjaardag, wordt vast gezellig!

@Besmile: genietze nog even van Nederland!

• Hallo allemaal, hoe later op de avond…*
    Ik ben er weer, hoor. Was leuk in Terneuzen. Eigenlijk waren we al om kwart voor zes terug, maar ja, dan kan je niet meteen achter de compie duiken, hè.
    Lekker al onze Turkse vrienden weer gezien, lekker gegeten, leuke dingetjes gekocht voor als we straks over twee weken (en een beetje) weer naar Turkije gaan! (blousjes, shirts, korte broek voor mijn Hubbie, twee paar teenslippers en een paar linnen schoentjes) Gisteren(eigenlijk eergisteren, vrijdag) lekker op terras gezeten en van het zonnetje genoten, viel vandaag (gisteren) wel een beetje tegen, Brrrr, koud!
    En vanavond weer ff naar onze favoriete kroeg geweest. Niet slecht zulke dagen! En morgen lekker nog een dagje vrij, dan twee weekjes werken en dan…:turkey: here we come!

@ Fransijn, ik las ergens dat je bij Embrun geweest was, bij Lac de Serre Ponson. Grappig daar ben ik jaaaaaaaaaaaaaaaaaaarren :smiley: geleden ook eens geweest, wel leuk daar, en mooie omgeving. Maar het is zeker wel 15 jaar geleden.

@ Rieneke, fijn dat je je ticket omgeboekt hebt, nu weet je tenminste wanneer je gaat. En je vindt vast wel iemand die met je mee gaat!:o

@ Diamond, Hoe gaat het met trainen? Zijn die paaseitjes al weg?:confused:

*@ Bep, weer naar de camping morgen?:confused: *

*@ Sev, hoe gaat het nou met de afwas? :wink: *

Nou ik ga ook maar slapen, spreek jullie laterrrrrrrr :wave:

Xxxxxxxxxxxx Mar

@Mar, nee we gaan niet naar de camping, niet elke week hoor, die tijd is geweest;)! Ergens deze week komen mn ouders hier heen, en dan gaan zij volgend weekend naar Alanya met mn zus en gezin! Vreemd, de eerste keer in 5 jaar dat we er niet bij zijn! Ach wij weer in juni(hihi)

Straks met de puber terug naar de zwarte markt, hij wil toch die telefoon!! Wel/niet/wel dus!! Wij hadden gister al nieuwe gekocht, want dan kan ik makkelijker en goedkoper een sim-only nieuw afsluiten(dames met mn nummer, dan mail ik jullie dan wel door!!)

Nou zo eerst naar de kerk, en dan lekker samen met pubertje tijd doorbrengen!! Is zo dankbaar jong!! Hubbie had nacht dus kan niet mee!

@Miere: Afwas ? Wie wat waar wanneer waarom w… ?

*Sorry, Sev ben zeker in de war. *
*Was jij het niet die pas was gaan samenwonen? Of was dat Nur? Iemand iig., en die had wat met de afwas van haar vriend. *
Nee natuurlijk, jij niet, jouw vriendje zit in Turkije, sorry, sorry, sorry, niet goed opgelet!
XxxxxxxxMar

@Mar: jullie hebben leuke dagen gehad zo te lezen! Groot gelijk, lekker genieten! En heerlijk al die nieuwe spulletjes om straks mee te nemen.

@Annemiek: ja dat zal best een beetje vreemd zijn dat jullie dit keer niet meegaan naar Alanya. Maar jullie gaan dit keer iets anders leuks doen!

Vandaag lekker niks gepland. We hadden zonet de tuinstoelen klaar gezet omdat het zonnig leek te worden. Maar het wordt hier steeds donkerder :frowning:

Groetjes, Diamond