@Besmile: Ik had inderdaad iets blauws aan!! Kan je die foto er hier niet op zetten???
x
@Besmile: Ik had inderdaad iets blauws aan!! Kan je die foto er hier niet op zetten???
x
WIL het proberen maar mot het eerst op een site zetten of zo iets. Het kan toch niet gelijk van een pc op het forum zetten. ?
Nee klopt! Mijnalbum.nl is een makkelijke site…
x
Hey Cynnie! Welkom thuis (voor ff) ![]()
haha ja dankje!!! Ja nog ff en ik ga alweer!! Best wel aso al zeg ik het zelf!!
X
Ach meid geniet er maar van! Als ik de kans kreeg kwam ik alleen thuis om mijn kleren te wassen :laugh:
Haha dat doet mijn lieve mams!!
x
Ik ga vanavond proberen om de istanbul foto’s in mijn album te plaatsen. Ik ga nu ff van de zon genieten
Heerlijk zeg!! Je mag hem me anders ook mailen als je tijd heb! [EMAIL=“sweety_in_love_16@hotmail.com”]sweety_in_love_16@hotmail.com xxx
Ik er weer bij in het rijtje. Ik heb mn vlucht omgeboekt.
Ik ga nu 1 augustus (pas) tot en met 11 augustus…
Cynthia…23 april…Disneyland
Von…23 april…Istanbul
Nikkiheiden… 26 april… Bodrum
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Besmile… 5 mei…Vendee ( Frankrijk)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Ga ik zo van de 7de plaats naar de 22ste ![]()
Nou ja gelukkig kon ik nog omboeken! Wie gaat er mee? want zo te zien, ga ik nu nog alleen…
@Rien: Sorry meis, ik heb geen vrije dagen meer dus kan niet met je meegaan!!!
X
Jammer ![]()
Nou ja ik moet dus denk ik nog even iemand zoeken die met me mee gaat.
Want weet dus nu niet of ik nog wel bij K in huis wil/kan zitten…
@ cynthia
fotos zijn wel van veraf maar je ziet wel iemand zitten met een zwart/ blauwe shirt en je moeder had iets van groen aan.
Ik zet straks de link van min album erop. Maar ga nu ff mijn 2e stage bedrijf bellen.
WEEKEND!! Vanmiddag gewerkt en het was DRUK! Ben nu ff bij m’n ouders, ze hebben binnenkort geen internet meer via de telefoon dus dan kan ik lekker nog vaker wereldwijzeren!
@Cynthia: welkom terug meid! Wat grappig dat Besmile je misschien gespot heeft, elkaar tegen komen in zo’n grote stad is wel heel toevallig. Nou straks weer lekker naar Disney, je hebt het goed voor elkaar! Maak je wel een foto van Micky?
@Rieneke: ow ik zou zo met je meewillen. Heb alleen geen dagen ![]()
Morgen reageer ik wel ff weer wat uitgebreider, nu op naar de hometrainer!
Groetjes, Diamond
diamond succes met je hometrainer. Iedereen een hele fijne weekend
ik was dus van de 8e tot de 10e in istanbul en toen waren ze al druk bezig met dat tulpen festival. reis je 3000 km en dan kom je nog in de keukenhof terecht. toen was er ookal muziek op de plek die jullie bedoelen.
vandaag hier 27 graden…pfff…ga hier hoogzomer niet meemaken, want ga binnen nu en 2 dagen naar marmaris (mag ik dan ook weer in het lijstje?? of telt dat niet??) waarschijnlijk als een gids werken voor een of andere toeroperator. erg vaag allemaal, misschien gaat het niet door, maar kan altijd proberen. niet??
willen jullie svp niet zoveel schrijven?? kan het niet bijhouden vanaf hier.
igg prettig weekend en iedereen die naar turkey gaat: Hoş geldiniz
marmaris is oook leuk en gezellig.
@Bloem, toch gaaf dat je steeds langs komt en ons even op de hoogte houdt.
Ik hoop dat je een leuk baantje vindt. We duimen.
@Rieneke, er meldt zich vast wel iemand die ook zin heeft om naar Istanbul te gaan. Helaas zal ik het niet zijn, want ik ga eerst over 9 dagen naar Side en dan van de zomer weer. Dus voor mij zit zoiets er even niet in.
@Ben je al uitgetraind Diamond. Lijkt me lekker zo’n hometrainer.
@Grappig dat Besmile en Cyn Elkaar blijkbaar toch gespot hebben in Istanbul.
Was even op school om te internetbankieren, maar ja ik ben zo verslaafd geraakt aan ons forum dat ik eerst hier weer even zit.
Ik ga nu even naar m’n banksaldo kijken hoor, kijken of ik genoeg zakgeld heb voor over 9 dagen.![]()
Fijn weekend allemaal, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Bloem: succes met je nieuwe job! Hopelijk vind je het ook leuk in marmaris, moet je dan zeker ook eens naar Içmeler gaan !
@Diamond:Hoe was de hometrainer ? Leef je nog ? ![]()
@Rieneke: Mocht ik tijd en geld hebben, had ik zeker met je meegegaan! Ik zou zo graag Istanbul eens willen zien maar ik denk dat het helaas niet voor dit jaar zal zijn ![]()
@Beps: heb ik erover gekeken of ben je niet meer teruggeweest na het motorijden? Lekker weertje geweest hé ? Alles goed gegaan ?