Veel plezier..Welkom thuis 4

@Leuk voor je Diamond, dat je zo’n leuke bikini hebt kunnen kopen.
Nou maar pronken van de zomer.
@Heb je het leuk gehad Cynthia, daar in Istanbul. Een kennisje van mij was er ook afgelopen week en ze had het over de week van de TULP. Er was een grote show in het park bij de Blauwe Moskee.Heb jij dat ook gezien?
@Bloem, ik kan echt merken dat je het naar je zin hebt.
@Beppie gaat lekker motorrijden. Ohw, dat is zo heerlijk. Bep een hele fijne dag meid!!! Ik heb altijd alleen maar achterop gezeten, tijdens langere ritten.
Heb er geen rijbewijs voor. Op m’n 18e mocht ik wel eens even op de motor van m’n oom rijden op een stille weg. Maar m’n ouders verboden mij motor te rijden. Toch blijf ik het mooi vinden.
@Zondag gaan Von en Cyntia lekker weg. Meisjes een hele fijne vakantie gewenst, geniet met volle teugen.

Fijne dag vandaag, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@Fransijn: Het was inderdaad tulpenfestival… door heel istanbul waren er 3 miljoen geplant! Dat concert was zondagmiddag… Heb ik maar een klein stukje van gezien!

@Marion: Nee ben zeker niet gebleven! Kan daar denk ik mijn draai niet vinden!! ZOOOOO druk!!! Maar wel gaaf hoor!!!

@Beps: HOOOOOOIIII!! Ja sorry ben op mijn werk, en daar moest ik natuurlijk ook uitgebreid verslag doen!!

@Sev: Heb een lieve mama die de was doet haha…

X

@Cyn!! Welkom thuis!!! Heb je gemist!! Heb nog verder niet gelezen maar ga het straks doen, krijg zo koffievisite, en heb net de motor onder controle gehouden(hihi)

@Allemaal, fijn weekend, weet niet of ik nog langs kom vandaag, echt drukke vrije dag
:wave:

Fijn weekend Beps!!! Ik ga vanavond mijn koffertje alweer inpakken voor zondag haha!!!

X

PAS OP Wij komen elkaar nog ergens tegen schijnt het !!! En ik kan goed onthouden(moehaaaahaaaahhaaahahahaha)
:wave:

Ja dat hoorde ik laatst ook ergens… dat jij in juni in aantocht bent!!! Haha BEWARE!!!

X

Er waren echt heeeeeeeeeeeeel veeel tulpen in Istanbul. Was wel leuk om te zien. Weet nog dat maandags was er muziek bij de park tussen Aya sofia en Blauwe Moskee en veel schoolklassen die gingen echt uit hun dak op de muziek.

Cynthia…23 april…Disneyland
Von…23 april…Istanbul

Nikkiheiden… 26 april… Bodrum
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Besmile… 5 mei…Vendee ( Frankrijk)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side

Besmile: Zondag was er toch zoveel muziek!?!?! Heb er maandag niet echt veel van gemerkt!!!

X

Weet wel van zondags bij de Blauwe moskee dat er mensen met trommels waren. S maandags stond er bij de parkeerplaatsen tussen de park met de fontein met uitzicht op de aya sofia en blauwe moskee ook nog een podium, tegen de middag werd daar ook muziek gedraaid en toen ging er 1 iemand dansen (later werden en er paar op de podium gehaald) en later gingen de schoolklassen daar ook heen en ging ff uit hun dak op davut, hande yener etc.

Ooh ja ik weet al waar… ja inderdaad… Dat klopt wel!! Ik vind die kinderen echt schattig daar!!! Ze kijken je allemaal met grote ogen aan alsof je van een andere planeet ofzo komt…

X

Vond het schattig om te zien. En zondags waren er examens op de Univerisiteiten druk zeg. pfff.

Het was echt enorm druk dat wij aankwamen zondag!! We hebben er ruim 1 uur over gedaan om vanaf Ataturk airport naar het hotel (sultanahmet wijk) te komen!!! Al het verkeer stond vast in Istanbul… Maandag was het echt mega lekker weer… Toen ben ik zo verbrand!!

x

@Besmile en Cynthia, Wat leuk dat jullie dat festival daar ook hebben meegemaakt.
Geeft weer een speciaal tintje aan jullie reis.
Mijn kennisje was voor 't eerst in Turkije, Istanbul dan wel te verstaan.
Ze was er ook helemaal weg van. Ja, dat snappen we.

Ercan zegt altijd dat hij Istanbul geen Turkije vindt.

Nou ja, het is in ieder geval een indrukwekkende stad.

@Besmile: was jij dat niet die Cynthia zou gezien hebben daar op dat plein aan de moskee of zo ?

@Iedereen die juist terug is: welkom thuis !

Volgens mij heb ik cynthia gezien, maar dat weet ik niet zekers. Want er was een meisje wat smaandags middag in de park zat bij de fontein tussen aya sofia en blauwe moskee wat op haar leek.

Wij kwamen aan op zaterdag in het aziatische gedeelte. Nou wij waren rond 1.15 sn achts bij het hotel. Wat Bij Taksim stond alles gewoon letterlijk vast. En zondag was het overdag behooooooooooorlijk druk. S maandag ebn ik dus ook erg verbrand geraakt, op die dag heb ik ook nog dolfijnen gezien.

@Besmile: Ik heb maandagmiddag inderdaad in het park gezeten bij de Blauwe mosk… Ik zat daar met mijn moeder en een turk… ( een jongen die mij kon van Bodrum, maar ik hem niet haha)

X

OKEY DAT HEB JOU INDERDAAD GEZIEn
jouw moeder heeft kort haar. Jij had iets zwarts aan met blauws.

en die jongen had kort haar. Volgens heb een deel van een foto waar jullie zaten.

Hoi allemaal, Ik ga nu naar huis want er komt een bestelling aan.
Fijn weekend allemaal hoor en wie weet kom ik nog wel heel even langs in het weekend.

Doei, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN