Veel plezier..Welkom thuis 4

Er moeten snel mensen weg, want ik wil die 13de plek af, in de top 10 lijkt me heeeerlijk dus…oproosen allemaal:laugh:
:wave:

Cynthia zal er wel voor zorgen !

Ja graag, wil zo graag weg!!! morgen over 7 weken pas!!!

Ik weet et nog niet, denk dat ik begin juli op vakantie ga…naar Istanbul heb de tickets ten slotte al…

Gaattie wel al weer een beetje met je meis!!?? Wel gewoon gaan genieten hoor!!
kus/knuf

Ja hoor het gaat wel :slight_smile: Wel erg vervelend dat ik die reis moet omboeken…
Maar ben nu aan et kijken wanneer ik in de zomervakantie kan gaan (ivm werk) en dan wilde ik eigenlijk mn ticket vanavond omboeken.
En ik heb alweer nieuwe flirts rondlopen :stuck_out_tongue:
Zit met een jongen op msn en toen mn computer het dus had begeven, stuurde hij me 20 (!!!) smsjes op 1 avond!!! en gister was ik met vriendinnen aan et eten en die werden ook gek van mijn telefoongepiep :stuck_out_tongue: (5 smsjes in ruim een half uur)
Ben benieuwd, maar ik geniet nu nog even lekker van de aandacht en dan zie ik wel :smiley:

Blijf genieten, en omboeken hoor!!! Lekker gaan en daar genieten, en nu van de aandacht!!

Absoluut geniet met volle teugen van de aandacht! Ga zaterdag weer stappen en lekker flirten en meer aandacht krijgen :stuck_out_tongue: Hahahaha

En ik ga een paar vriendinnen overhalen om met me mee te gaan naar Istanbul in de zomer! Een vriendin had ik al BIJNA omgepraat om in mei mee tegaan. Had haar zelfs al omgepraat alleen had ze helaas toch niet genoeg geld, maar kan ze nu mooi sparen :stuck_out_tongue:

GAAN!!! Met een aantal meiden, vette lol!!!:p!!

nou ik hoor wel wanneer je gaat, en zal de verhalen wel zien op Herinneringen dus!

Heb ik de estore naar de knoppen geholpen ? Kan niet meer reageren daar …:whistle:

Zet eens vlug de blz bij estore vol, kan dus echt niet meer reageren daar !

Kan wel. ff naar links met de onderste scroll!!

Vandaag dus bijna geen tijd gehad om hier te komen.
Tussen de middag naar Turkije gebeld.
Na schooltijd m’n stagiair begeleiden.
Nu naar huis voor de bijles.
Tot morgen allemaal

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Welkom thuis Cynthia!!! En meteen weer bovenaan. Ook Von kan al bijna niet meer wachten :wink: .

Cynthia…23 april…Disneyland
Von…23 april…Istanbul

Nikkiheiden… 26 april… Bodrum
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side

Joehoe! Ik heb een bikini gekocht! Ben er superblij mee. En weer geslaagd bij de winkel waar ik ze meestal koop. Het is een knalroze met steentjes, echt super leuk!

he diamond eindelijk een bikini!! woehoe!! hoe vaak ben je daarvoor al naar de stad geweest?? ( je moet toch N excuus hebben?)

sorry voor de rest, heb geen ervaringen met lenzen of brillen op sterkte. ik heb mn zonnebril van 30 euro nu al weer een jaar of 3 of 4 zelfs. ben als de dood dat er wat mee gebeurd, want hij is gewoon zo fijn.

heb hem hier trouwens nog geen een keer opgehad…lekker bijkleuren, ook rond de ogen!!
nou misschien zit ik over een paar dagen in marmaris en misschien over een paar weken in bodrum. ga gewoon alles proberen. hahahaaa

Gelijk heb je Bloem. Je bent nu toch daar, dan moet je er alles uithalen wat erin zit :smiley: !

Diamond: Toppie dat het je eindelijk gelukt is!! Ik ben nu ook wat selectiever door de kast aan het kijken omdat we gaan!!

Cyn: Waar ben je nou?? Nog niet eens hoi gezegt mutsje!!

MOTORRIJDEN!!! DOEI!!:laugh:

Cynthia is druk bezig de was aan het doen :smiley: jaja, ook reizen heeft een negatief kantje :wink:

Cynthia is gewoon in Turkije gebleven, Bloem achterna :wink: