Veel plezier..Welkom thuis 4

Dat was dan een RayBan of niet soms?? Wat een prijzen, NEVER!!!
:wave:

@Diamond: was ook niet van plan zo een dure uit te geven maar mn moeder heeft ook zo een en zij is er zo gelukkig mee dat ze ook wou dat ik zo een goede kocht ! Had gedacht rond de 100€ voor een zonnebril, nou is iets meer geworden maar ben wat gesponsord :wink: En echt, ik koop bijna nooit een zonnebril, is mn eerste echte goede, heb ik gedaan omdat ik nu in auto rijd en ik het toch wel belangrijk vind dat je een goed zicht hebt…

@Beps: was een Serengeti, ken je dit ?

@Sev: nu er wel heel zuinig op zijn he! Ik ben nogal een sloddervos wat zonnebrillen betreft, ze slingeren overal rond, en op m’n laatst ben ik per ongeluk gaan zitten dus die is een beetje scheef :slight_smile:

@Sev: nee, maar het moet er 1 met een gouden randje zijn denk ik;)
Idd errug zuinig op zijn, zou zooooooo’n zonde zijn als je er idd op gaat zitten ofzo!

Ja , idd , heb al zelf afspraken gemaakt, mooi in zijn doosje houden als ik hem niet gebruik ! Niet ergens leggen zodat ik erop kan zitten, …

Er is niets van goud aan :stuck_out_tongue:

Niet 1 stipje??!! Voor die prijs??!! Kan niet!!
Nee zonder dollen, ik vind het echt niet kunnen hoor, is me echt TE duur!! Maar ga wel kijken op Schiphol ofzo of ik een goede kan scoren!!

Ahja, weet ik, is duur, heb ook lang getwijfeld maar hij stond me echt goed en die glazen zijn super, alsof je geen zonnebril op hebt ! En ook, volgend jaar en de jaren erna zal ik niet snel een andere kopen !

Ken dat, ik kocht JAREN geleden een RayBan! Die dingen waren toen iets van 130 gulden en reken er nu maar eruo’s voor, komtwel overeen! Iedereen vond ons debiel, maar die bril doet het nog prima, bij een vriend van ons dan wel, want ik kreeg een bril en moest toen een zonnebril met sterkte erin hebben.
Nu met de lenzen ga ik dus zeker kijken voor een heel goede zonnebril, en zie wel hoe ik eruit kom!
Houd jullie op de hoogte!

Ok, succes met uitkiezen ! :geek:

Nou ik ga denk ik nu al kijken, en dan op Schiphol kijken of het veel scheelt
Koop ik in Turkije zo’n “echte” nepper, en dan zie ik wel

Trouwens, ik slimmie, ik heb gister ff gekeken op Transavia pagina! Op de datum dat ik vlieg is er maar voor 1 vlucht heen te boeken, en terug ook al niet anders!!
Heen: 6.35, terug: 22.10! Nou die tijden mogen ze aanhouden van mij, geen punt!! Zalig!!
Nou ik ga het wel zien, maar ach stel je voor…

@ Beppie:
Toevallig, hier staat ook nog een Nintende64 en dan nog 2 gameboys. Kunnen dus altijd gamen :smiley:

@ Diamond:
Ben ook zo’n warhoofd dat of de zonnebril kwijt is of er op gaan zitten/liggen. Heb er dan ook altijd een stuk of 3 bij me als ik op vakantie ga :confused:. Waren ooit in Egypte en was hem toen vergeten. De tranen rolden over mijn wangen als de zon erg fel scheen (Is volgens mij het enigste nadeel van lenzen).

Marion: Ja herkenbaar, mijn playstation staat bij zus lief, maar ik geloof dat er niets meer mee gebeurt!! En nu dan de GC dus ik op de DS, online spellen met vriendjes van de puber 50 km verderop, hij racen op de GC NFS!!

Nou meiden, nu moet ik blijven bouwen aan mn rep kracht!

Vergeet ik nog te reageren op die lenzen!
Meiden help me eens, waar moet ik rekening mee houden als ik op vakantie ben. Genoeg vloeistof, een paar reserve lenzen, voor de zekerheid mn zonnebril op sterkte meenemen en verder???

Neem bijvoorbeeld tijdens een jeepsafari altijd de spullen mee om de lenzen schoon te kunnen maken, en eventueel uit te kunnen doen, als het nodig is. Is meestal wat stoffig onderweg ;), doet ook pijn als er zand onder komt. Mijn bril heb ik voor de zekerheid ook altijd bij.

Ja die heb ik zelfs nu bij me, en ik denk dat ik op een jeepsafari gewoon mn bril zou op doen dus!! Maar dat van dat tranen, komt door dat het warm en droog is, dus moeten je ogen extra werken, dus meer tranen. Is er meer van dit soort dingen dat ik niet schrik, of andere tips, ik ben een babietje op dat gebied he!!

Heb normaal geen tranende ogen alleen als de zon erg fel schijnt.

Nou ik heb best last van droge ogen, en dan gaat er niets tranen. De opticien zei me bij de apotheek traandruppels te halen, dat ga ik dus nog ff doen morgen of maandag, en dan neem ik dat flesje mee en ga kijken wat dat in de Turkye kost!! Want dat soort dingen is daar bij de Eczane vaak meer dan 50% goedkoper!!

Ik ga het meemaken!

Hij raakte weer zo ver naar de achtergrond :wink:

Cynthia…23 april…Disneyland
Von…23 april…Istanbul

Nikkiheiden… 26 april… Bodrum
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side

En ik schuif geen millimeten naar boven !!!