Veel plezier..Welkom thuis 4

Snuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurk

ik heb gelukkig geen cam en geen mic!!! JOEPPIE!!! nou ik geloof dat ik niet ga kijken de puber zit te msn-en en ik krijg geen antwoord dus zal wel geen film worden, is te druk met meiden versieren ofzo(hihi gaat hij ook eens weg ofzo, heb ik eindelijk het huis weer eens voor hubbie en mij OFZO!!!)

:wave:

Diamond:JIJ!!! Pas op hoor, kom ik je ff killen!!

Ik hou je alleen maar wakker haha. En is de puber nog aan het versieren of kijken jullie inmiddels film?

Nee puber is aan het Need for Speed spelen op de Game Cube(ja ik ben ook spelletjes verslaafd, dus ik heb al die ongein zelf in huis gehaald, helaas!!) Geen film dus!
Wel spelletjes op de compie, en af en toe bij jullie langs natuuuuuurlijk!!:wave:

Volgens mij zijn we nog de enige hier, zie niemand meer :frowning:

Ik ben er ook nog héél even maar ga niet te laat gaan slapen denk ik !

*Nou, ik ben er ook weer ff. Druk dagje gehad, eerst werken, en dan hals over kop naar een andere lokatie voor een training, ben net thuis. Eerst even lezen, en dan proberen te reageren. *

@ Diamond, wij gaan in Terneuzen naar die Turkse vrienden van ons, die hebben daar ook een restaurant (Italiaans!! Vraag me niet waarom, snap het zelf ook niet) maar wel lekker eten, we zijn er in nov ook al eens geweest.
@Beps, Geen voetbal kijken? Ook een leuke film op tv, My bosses daughter!
@Besmile, over dat aanspreken van de Cynthia look-a-like, je had ons op station Utrecht moeten zien, met de meeting. Geen herkenningstekens, geen foto’s, maar elkaar toch vinden, knap hè?
@Sev, Nog steeds alles goed met de poes?
@Fransijn, weet ff niks voor jou, alleen dat jouw werk wel heel leuk lijkt. Wat voor groep heb je? Mijn stief-schoondochter is ook “Juf”, en is dat ook echt in hart en nieren.
Ik voor de klas is een drama, weleens geprobeerd, maar je hebt “het” of je hebt het niet, en ik heb het niet!

@En voor allemaal, kreeg vandaag een mailtje van Marjan en haar man uit Marmaris, alles goed, lekker weer, erg gezellig, maar nog weinig toeristen, die komen pas in Mei, en dan gaan wij!!

Zo, ik ga nog ff verder lezen. Hé is Rieneke er nog niet, zeker niet gelukt met de compie. Nou ja, ze meldt zich wel weer
**
Aleemaal Xxxxx, Mar

@Miere: Met de poes nog altijd alles goed, dank je wel ! Alleen is ze weer iets stiller geworden maar ze kan nog steeds de hond pesten en gaat nu zelfs in de hond zijn mand liggen slapen :smiley: Dus alles nog dik ok volgens mij !
Rieneke is er al opgekomen hoor !

OK, ik zag Rien op de estore, maar die had ik nog niet gelezen. Wel 12 pagina’s. Kost ff wat tijd!!
Xx Mar

Jeetje meiden, hard gewerkt! Even gewerkt en Temptation Island gekeken. Heb heel wat bij te lezen nu.

@ Diamond:
Het is wat met die eieren. Hadden een hele bak vol op tafel staan en heb dus ook maar besloten om hem zo snel mogelijk weg te werken. Op is op en dan kijken ze me niet meer zo smekend aan…zucht.

@ Beppie:
Ben jij ook al zo’n spelletjesmonster. Hier staat een playstation en in het begin zat ik uren te spelen als de kleine naar school was.

@ Mar:
Die Marjan zit er nu lekker warmpjes bij in Marmaris, de geluksvogel

ja hoor ik was er al weer!!! Mn computer had idd flinke kuren, maar heb et weten te ‘ehm hoe zeg je dat?’ dat ie toch weer beter werd…zeg maar :smiley:

Genezen :stuck_out_tongue: :wink: :smiley:

Mensen, even weinig tijd vanochtend, maar ik wens iedereen een lekkere dag toe.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@Fransijn als je terugleest, hoop dat je een fijne werkdag hebt en de kindjes lief zijn vandaag!!
@Mar: Nee lekker een btje spelletjes gespeelt op de compie en op tijd naar bed!!
@Marion: Ik heb idd een behoorlijk spelletjes monster!! Heb werkelijk alles hier wat ik wil, incl een Nintendo DS enzo!! Btje verslaafd dus, maar dat mag de pret niet drukken
@Diamond: Heb de laatste tijd idd veel last van lastige telefoongasten en parkeergasten!! Vooral dat parkeren dus!!! maar hoorde gister dat er 30(!!!) plekken bijkomen!! JOEPPIE!!!

Nou een nieuwe dag, en ook de laatste om te werken deze week(YEAH!!) Morgen een drukke dag, om 8 uur motorrijden(!!) dan koffievisite, tussendoor nog de boodschappen en dan om 3 uur ergens een afspraak om de hypotheek weer te verlengen!! Word een rennen dag dus!!

@Mar: ach, zolang het eten maar lekker smaakt, maakt het uit uit welk land het komt :slight_smile: Ben ook dol op Italiaans eten, pasta mmm. Wat fijn dat Marjan en haar man het zo naar hun zin hebben in Marmaris. Doe ze de groetjes!

@Sev: ah zo te lezen is ze weer een heel stuk opgeknapt en zijn de streken weer terug. Gelukkig maar, je huisdier moeten missen is absoluut niet leuk…

@Marion: nu zijn er geen eitjes meer die smekend kijken maar chocoladekoekjes zucht…

@Fransijn: jij ook een fijne dag!

@Annemiek: werkze en hopenlijk geen vervelende zeurpieten. Waar ik ook zo’n hekel aan heb zijn van die arrogante zakenmannen die nogal neerkijken op de receptioniste, BAH!!

Vanavond naar de stad, ben op zoek naar een nieuwe zonnebril. Had laatst zo’n heel grote opgepast die je nu zoveel ziet. Vindt ze wel leuk maar moet er nog ff aan wennen. Voel me net zo’n bromvlieg met zo’n ding op. Verder nog maar weer 's een nieuwe poging doen voor een bikini en andere leuke dingen zoals shirtjes en rokjes enzo…

Groetjes, Diamond

@Diamond: Ja, wat is iedereen hier gelukkig dat het beestje is opgeknapt ! Ze is wel nog niet af van haar medicatie maar zolang die helpt… En binnen 6 dagen is ze jarig, nooit gedacht dat ze nog een jaartje ouder zou worden !

Die bromvlieg ken ik dus!! Heb ik ook, en nu met mn lenzen wil ik wel een brilletje!! Denk dat ik maar in Gumbet ga kijken!! Shop ze

Ik heb weer Rep Punten!! Gekocht dat wel, maar ik heb ze weer!!!

Ik heb drie weken geleden ook zo een bromvliegmodel gekocht ! (€240) maar de glazen zijn super, zo relax voor de ogen en een hele stevige, zal wel een tijdje meegaan !

@Sev: jeetje wat een dure! Dat was ik eigenlijk niet van plan omdat ik eigenlijk elk jaar een nieuw modelletje koop. Maar zoals jij zegt je zult er wel lang mee doen en hij zal ook een stuk beter voor je ogen zijn dan zo’n goedkope