Veel plezier..Welkom thuis 4

Ja jammer hoor echt pech hebben. Maar je hebt al met je vriendje gekletst, je kan niet alles hebben op 1 dag!!
:wave:

ok, dan kies ik toch voor mn vriendje :wink:

Dat dacht ik al, dus ga ik mee met Cyn!!
Nee ik zou wel willen trouwens, maar dat gaat toch niet lukken, werk he!
Nou de dag gaat lekker snel zo, dus nog 3 uur en dan nog 1 dagje!!
Joeppie

@Besmile, wat fijn dat je het zo heerlijk hebt gehad. En wat een mazzel dat je dolfijnen hebt gezien.
Ik ging ook eens met zo’n trip mee, nou geen dolfijn te bekennen.

@Gaan jullie het weekend toeren met de motor Bep?
Ik vind dat echt stoer en cool.

@Cynthia heeft wel geluk dat ze zo vaak weg kan hoor.
Nou ja ik heb ook nog niet te klagen.

Hoewel m’n inkomsten sinds het nieuwe zorgstelsel en de veranderingen met de pensioenen heel wat minder zijn geworden.
Dat waren voor mij wel drie tickets met verblijf.
Ik moet nu echt uitknobbelen hoe ik het ga doen.

Ga weer even aan m’n werk nu en kom later nog wel even kijken.
Doei, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

pfffffffffff is wel wennen aan het weer hier zeg. Ik wist eigenlijk niet dat er dolfijnen waren in de bospurus, maar toen we halfwege bij de besiktas wijk waren om de boot aan te leggen zagen we de dolfijnen. Heb het gelukkig op video kunnen leggen, een foto maken was gewoon niet mogelijk.

groetjes besmile

Oja heb ook idee dat Cynthia heb gezien, maar weet dat niet zeker. Ik zag namelijk iemand maandag zitten bij de park met de fonteinen met uitzicht op de blauwe moskee en de aya sofia en die leek wel op haar.

Kon je het niet vragen dan? Zou ze te gek gevonden hebben, meeting in Turkije!

Zou wel grappig zijn als je elkaar in zo’n grote stad als Istanbul tegenkomt.

Ik hoorde vandaag dat er uit mijn dorp een groep van 8 mensen naar Side gaat, tegelijk met mij.
Ik hoop niet dat ik ze daar tegen ga komen hoor.
Daar heb ik niet zo’n behoefte aan.

Wil alleen m’n lief maar zien die week:love: en natuurlijk een aantal bekenden.

Zal Hans ook weer ontmoeten. Heb hem sinds oktober niet meer gezien, dus dat is ook leuk.

Nou ik ga nu maar eens naar huis, lekker even wat eten en een lekker wijntje erbij.
Daarna Turks oefenen.
Tot morgen maar weer, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@ Fransijn:
Kan me voorstellen dat je er geen behoefte aan hebt je dorpsgenoten tegen te komen :wink:

@Fransijn: Kom ik ook liever niemand tegen op reis ! Maar toch lukt het me ieder jaar maar weer. Iemand van mn pa zijn werk, onze buren, iemand van school, pffff:bored:

Soms is het wereldtje gewoon klein.

En heeft iedereen de paasdagen een beetje overleeft? Heb op tweede paasdag 's avonds alle overgebleven paaseitjes opgegeten, hoeven we daar ook niet mer naar te kijken en een verleiding minder. Gister en vandaag weer fanatiek op de hometrainer getraint, maar merk wel dat ik een conditie van niks heb. M’n hartslag loopt behoorlijk op tijdens het fietsen. Gister geloof ik een beetje te enhousiast gedaan want erna voelde ik me helemaal niet lekker. Maar ja, nog zeven weken en dan loop ik wel weer op het strand, dus de boel moet last minute nog ff strak worden…
Gister gewerkt, lange dag gehad maar wel een leuke dag. Vandaag en morgen vrij, vrijdagmiddag weer werken en dan is de week alweer om!

@Mar: lekker een nachtje er tussenuit! Gaan jullie iets leuks doen in Terneuzen?

@Fransijn: wij hebben laatst ook allemaal leuke bloempjes gekocht. Wordt het weer een stuk gezelliger en zomerser van in de tuin!

@Annemiek: wij hebben toevallig afgesproken binnenkort ook weer 's naar de Chinees te gaan. Is al behoorlijk lang geleden.

@Besmile: welkom terug meid! Fijn dat het zo leuk was in Istanbul! Nog ff en je gaat ons alweer verlaten…

Groetjes, Diamond

@Fransijn, als hubbie er zin in heeft lijkt het me ook helemaal heerlijk eens een lekker tochtje te maken, maar het is een btje een sukkeltje die daar niet altijd zin in heeft! En dit weekend moet hij weer de nachtdienst in dus denk het niet helaas! Nog een paar maandjes en dan ga ik gewoon lekker zelf een toertje maken!!

@Diamond: Volgende maand is hubbie 25 jaar bij zn baas, en hij wil geen feestje dus gaan we op de kosten van de baas met een klein ploegje uit eten!! Helemaal goed dus, maar geen chinees! Zijn een aantal nieuwe restaurants hier gekomen, dus we moeten zelfs nog gaan uitzoeken waar we gaan. Mogen met een groepje dus ook dat nog uitzoeken!!

@Besmile: Had je dus gewoon ff moeten vragen denk ik!! Maar je twijfelt dan, en dan zou ik het niet meer durven!! Kijk als wij dat weekje gaan, dan moeten we wel denk ik(willen ook hoor!!) maar als je weet dat iemand daar op iemand lijkt maar je weet het niet zeker, nee dan ga ik er ook niet op af!

Zo, lekker een hele avond de compie voor mij!!! Is wel een unicum hoor!!

@Annemiek: lekker de comp voor jezelf! Leuk toch om weer een nieuw restaurantje uit te proberen. Vindt uit eten gaan ook heerlijk! Tegenwoordig zelfs leuker dan een heftig avondje stappen haha

Vind ik ook, aan eten heb je nog wat, kan je tenminste wat praten. Als je naar een fuif of zo gaat zit je enkel op elkaar te kijken en wat te dansen maar heb je niet de kans gehad wat te praten met elkaar !

Vind ik ook Sev. Maar juist doordat ik nu niet meer zo vaak uitga, is het wel extra leuk als ik wél ga!

Heb je ook gelijk in. Momenteel heb ik niet veel zin in stappen zo. ALtijd als ik naar een fuif ga (en ik drink niet of rook niet) dan moet ik snachts altijd :sick: en kan ik niet slapen en ben ik helemaal nerveus, vraag me niet hoe het komt ! Ik weet het zeld niet :frowning:

Stappen…ik val tegenwoordig al om 10 uur om van de slaap, word een fosiel denk ik!! Verleden jaar heb ik nog een aantal keer gewoon lekker de nacht door gehaald, en ineens is het klaar!! Nou ik ga idd gewoon eens een broodje bij die restaurants eten en dan horen jullie wel wat het word(hihi)

Ja de compie, ik denk dat ik toch maar een filmpje ga kijken. Heb Narnia, en Pride en Predjudice, weet nog niet welke. En wat het ook word, halverwege lig ik hard te snurken, ben ik van overtuigd(pre-historisch monster dat ik ben!)

@Annemiek: Narnia hebben wij ook pas gekeken! Is leuk!! Enne niet in slaap vallen he!!

Dus als we iets horen , weten we dat jij het bent Beps, moest je je comp aan laten staan :wink: