Veel plezier..Welkom thuis 4

@Kelebek: oh wat erg! Je was al een tijdje niet meer zo positief maar dit had ik niet verwacht. Wat is er allemaal gebeurd, als je dat tenminste wilt zeggen he. Nou heel veel sterkte meid en we zijn er hier voor je hoor!

@Nur: lekker hoor, net terug en meteen weer in het lijstje, pak je goed aan :slight_smile:
Wat ga je precies doen in Adana, ken die stad eigenlijk niet zo goed…

@Bloem: heee echt super dat je hier nog regelmatig komt posten! Ik zag het dat het zo’n lekker weer is in Turkije, geniet maar lekker van het zonnetje. Gaat verder alles goed met jullie?

Zo eerste paasdag alweer achter de rug. Zit bomvol van al het lekkere eten. Had zalmtaartjes met kruidenkaas en ei gemaakt, iedereen vond het erg lekker. Nu zo lekker op de bank met een warme chocolademelk (met praline-eitjes!!!)

Groetjes, Diamond

Zooo Ik ben jaloers op Cynthia !!!
Ze zit nu waarschijnlijk al lekker in Istanbul…

( Mijn datum is trouwens 20 Oktober geworden… )

hey Mizz: Super !!! Een dagje na mijn verjaardag! Mag ik mee ? Wel, ik ben ook aan het kijken om die periode te gaan, ergens in oktober of zo …

Waar wil je dan heen gaan ??? Ook side ?? Oww… dan mag je wel bij mij in me koffer hoor :smiley:

Weten we nog niet… Mn vriend werkt in Kusadasi dus zal het zeker een andere plaats worden om samen te relaxen en te genieten van elkaar, helemaal alleen ! In februari zijn we naar Belek geweest. Oktober kan nu wel Side worden of Alanya. Deze keer laat ik de keuze aan mn vriend, welke plaats hij eens wil zien en waar de goedkoopste vluchten naartoe gaan :wink:

HĆ© Rienus, wat balen! Heb je S gesproken dan? Of heeft ie zo’n onpersoonlijk smsje gestuurd?
Ik spreek je wel op de msm, als je wilt tenminste.
In ieder geval sterkte ermee. Xx Mar

@ Rieneke:
Wat erg voor je! Hou je taai meissie.

@Rieneke. wat is dat balen voor je zeg!gelukkig heb je toch evengoed nog een leuke avond gehad. Ik weet niet wat er precies allemaal gebeurd is maar wens je veel sterkte.
Ga maar lekker dagje zonnebanken, sauna, etc knapt een mens van op (zeggen ze) :dead:

owwwww mannen :devil::sick:

Gelukkig kan Istanbul nog wel doorgaan en ben je snel weer helemaal :wave:
Sterkte&dikke KUS

@bloem, hou jij even op ons een beetje jaloers te maken. zonnebrand wat is dat??? maar nee hoor leuk dat je je weer even meldt, is alles goed daar (overbodige vraag) . Stuur nog even wat zonnestralen deze kant op wil je. groetjes aan ons superland tot horens

Meiden wat een toestanden allemaal, geluk en verdriet/boosheid!! Ben je ff een dagje er niet gaan mensen samenwonen en uit elkaar!!

Nou hier is het bewolkt en een btje koud, dus ik hoop dat het nog een btje opknapt want anders is het op de camping bij mn ouders niet veel te doen!

:wave:

Hier schijnt het zonnetje nu, maar hopen dat het zo blijft.
Vanmiddag naar m’n schoonouders en verder lekker geen plannen. Straks lekker met de Cosmopolitan op de bank ofzo.

@Rieneke: hoe gaat het nu met je?

Oww jaahh !! Heel leuk Sevgilim… Hoe ga jij dan meestal ? Eerst naar Kusadasi, en dan naar die plaats ? Of ga je gelijk daarheen ? Ik wil dit ook graag nog een keer doen met me vriend, maar na het leger proberen we eerst een vakantie visum voor Nederland aan te vragen… En dan kan hij eindelijk is zien waar ik woon enz. :slight_smile:

Ik ga altijd naar de plaats, we spreken op voorhand af: plaats, hotel …
Hij komt dan met de bus naar die plaats, meestal is hij er eerder, vraagt hij de kamer al aan die ik heb geboekt vanuit belgiƫ en dan zorgt hij dat alles in orde is tegen dat ik aankom :wink: Altijd leuk, staat er een roosje naast het bed en zo :smiley:
Laatst heeft hij 9u bus moeten doorstaan om te komen, vond ik super van hem !

Aaahh… Wel lief van hem …!!!

hey meiden jullie zijn er alweer vroeg bij vanmorgen…

@Rieneke hoe gaat het nu met je? stomme vraag slecht natuurlijk , maar inderdaad je kunt er wel beter nu achter gekomen zijn dan straks in Istanbul. Maak je er straksaan leuke dagen van met een nieuwe vlam of gewoon lekker samen met een vriendin, ticket bijboeken zo gebeurd.
Kop op, mannen blijven niet te begrijpen. :confused:

@Beppie hoe is het op de camping? met een beetje geluk schijnt het zonnetje. maar ik moet zeggen hier was het gister beter dan vandaag. gister nog lekker op m’n balkon kunnen zitten en nu waai ik er weg. Hoop dat boven jullie caravan de zon schijnt…

@Sevgilim: wat superlief en romantisch zeg , **zwijmel **

O lekker volgende week zit in in het vliegtuig, heb nu alweer de zenuwen, kan me vast niet concentreren op m’n werk v.d. week. Ik vlieg met Fly-air, de vliegtijden zijn gunstig hoop dat het zo blijft.maar ja het kan de pret niet drukken. mensen wat moet je allemaal meenemen in april naar Istanbul?? neem vast weer zoals altijd te veel mee…

Super lief !

@Von: Fly Air ?? Nou, ik denk dat je eenmaal op het vliegtuig, 2u vertraging zult hebben… Met welke touroperator heb je geboekt ?

@ Beppie:
Veel plezier op de camping!
Hoop dat het daar hetzelfde weer is als hier, het zonnetje schijnt lekker, hopen dat het zo blijft.

En dat het snikheet word !!! ;):laugh:

En eindelijk die bikini uit de kast kan :smiley:

Halloooo, het is april hoor, niet meteen overdrijven!