En zoals het er nu uitziet word het in de caravan zitten en vriendelijk lachen!! Arme puber moet hij de hele middag een btje zitten en vriendelijk zijn, terwijl er helemaal niets te doen is!!
Maar goed, we gaan over een klein uurtje weg!
![]()
Krrrrrrrrrrrrramperen!!! Brrrrrrrrrrrrrrrrrr
Was hier zonet ook best lekker weer, we hadden al positief twee tuinstoelen uit de schuur gehaald en klaar gezet, is het weer helemaal vol met wolken. Wat is er toch aan de hand met de zon! Kom op zeg, doe 's een beetje meer je best!!
Nee is mijn ding ook niet zo’n kamping, helemaal met je eens, Mar!! Maar ach die ouders van mij wonen op een flat, en die camping is hun tuin, zo moet je het zien!!
nou we gaan
![]()
De lijst maar weer. Cynthia, die geluksvogel is nog niet terug of ze staat al weer bovenaan! Ook Von mag al flink gaan aftellen.
Cynthia…23 april…Disneyland
Von…23 april…Istanbul
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side
Hoi allemaal, Ben even op school vanwege bepaalde voorbereidingen die ik nog moest doen en ben gelijk even gaan lezen.
3 Mensen zijn er inmiddels vertrokken. Heerlijk idee zeg.
@Bloem is ons even komen bezoeken en had al wat geld verdiend. Cool!!!
@Voor Rieneke is alles minder plezierig op het moment. Het is uit met S.
Echt jammer voor je. Je kunt jezelf niet verwijten dat je er niets aan gedaan hebt. Sterkte meis, Want het doet echt pijn.
@Bep zit op de camping, jammer dat het nog niet zo echt lekker is buiten. Maar ja, je bent er wel even uit.
Kamperen is echt wel mijn ding, maar dan wel met lekkere temperaturen hoor.
@Von zal volgende naar Istanbul gaan. In Istanbul is het nog niet echt keiheet hoor. Neem maar van alles iets mee. Trouwens je foto’s waren erg leuk hoor. En wat een sneeuw zeg.
Voor iedereen nog een fijne 2e paasdag gewenst en tot morgen hoor.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Hmm ik moet het nog ff doen met een 12e plek in het lijstje :sad:
Ben ondertussen op de msn met een vriend in Istanbul die zegt dat het erg lekker weer is. Dus Cyn en Besmile hebben het goed voor elkaar.
Heey ben ik weer even. Ik zag et natuurlijk wel al ongeveer aankomen, maar ik wilde in de meivakantie nog met hem praten en over hoe nu verder, maar ja… die kans krijg ik dus niet meer…
Kwam toch nog wel even hard aan, hij was dus zijn oude ex-vriendin van tijdens zijn studie weer tegengekomen (vorige week ofzo) en ja daar is hij dus nu mee…
Dus… ik ga nu mn ticket omboeken naar de zomervakantie en idd misschien dat ik dan tegen die tijd nog iemand kan vinden die dan met mij mee wil. En dan kan ik K in de zomervakantie wel weer zien.
Bah wat een gedoe! Heb besloten S een brief te sturen (dank je Marja!)
Dank jullie wel allemaal voor de steun! Voelt goed om te zien hoeveel mensen er hier wel niet aan je denken ![]()
Liefs Rieneke
ik sta nog niet in de lijst…26 april Bodrum- Torba Lisa&Nikki
groeten nikki
Von…23 april…Istanbul
Nikkiheiden… 26 april… Bodrum
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Mar…10 mei…Marmaris
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
Hey Nikki, heb je even in het lijstje gezet !
En zo wordt het lijstje weer steeds iets langer, leuk!
@Rieneke: vindt het echt ontzettend jammer voor je dat het zo gelopen is. Maar zoals je eerder al ergens zei, het komt allemaal wel goed met jou! Wij weten dat je een ontzettend lieve meid bent die de leukste jongen verdiend!
Groetjes, Diamond
wauw wat een lijst zeg. iedereen lekker aan het aftellen. ik was vorige week in Istanbul en het was best lekker, niet warm ofzo, maar als je gewoon twee lagen aandoet, bv iets met lange mouwen, dan had je overdag geen jas nodig ofzo.
ik heb een keer in mn leven gecrepeerd en dat was het echt, we gingen eerder naar huis want we spoelden allemaal weg…niks voor mij!!
rieneke, we hadden het er al wel over gehad, maar het is dan toch jammer dat het ıdd zo loopt als verwacht. dat wil je toch niet. Nou, gelukkig heb je er nog wel een hele goede vriend aan over gehouden en soms zijn die belangrijker… zet m op.
groetjes!
wow idd wat een lijst:Dleuk om te zien!! en ik sta bijna bovenaan!!
nog maar 10 dagen:D:D
liefs
filiz
ps…iedereen een leuke pasen gehad? volop eieren gezocht?
ach die 2 uur vertraging is beter dan de 9 uur van vorige keer met Corendon haha…en die paar uur wachten kunnen er nog wel bij, wacht alweer zo lang om hem weer te kunnen zien.
Maar in antwoord op je vraag: heb via HTC Reizen geboekt.
Zo, ik heb ook het lijstje er maar even bij gehaald, en Rieneke er maar even afgehaald. Niet zo leuk voor haar als ze er nog steeds op staat, terwijl ze niet kan/mag gaan!!
Zo gauw je weet wanneer je nu wel gaat zetten we je er met grote vette letters weer op, Rien!!
**
Von…23 april…Istanbul
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Mar…10 mei…Marmaris
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
@ Beppie, hoe was het op de camping? Hier was het heerlijk weer, alleen wel een fris windje. Vanmiddag lekker eind gewandeld met de hond, heerlijk. (vond hij ook!)
**
@ Nur, hoe gaat het met de afwas?
**
Zo, en nu alle overgebleven paaseitjes in de prullebak, en vanaf morgen aan die bikinilijn gaan werken, Dames:whistle: !!!
*Bij mij heeft het geen zin meer, maar ik doe wel mee, kijken of badpak mij nog wel wil zien, straks over drie weken:embarrese :embarrese *
Ik ga morgen weer gezellig werken, jullie ook allemaal?
Drie daagies, en dan lekker een nachtje weg naar Terneuzen. Mag dat eigenlijk ook in het lijstje?
Ik zie dat ik de enige ben die in Mei vertekt, terwijl dat (volgens mij) toch de mooiste maand is in Turkije?!?!?
Xxx Mar
Hoop het niet Mar, had ook in mei gepland maar weet nog niet of ik kan/mag gaan.
Zo, het paasweekend is weer voorbij.
Was wel even lekker hoor, 4 dagen vrij.
Lekker even naar Intra tuin geweest om m’n balkonnetje wat op te fleuren.
Je moet het toch een beetje gezellig maken, al zit ik met m’n hart en hoofd bijna altijd in Side.
Maar het gaat nu echt hard.
Ik ga al over 12 dagen.
De meesten van ons zullen wel weer aan het werk moeten of naar hun opleiding.
De exames komen ook steeds dichterbij, dus ik hoop voor degenen die ervoor zitten dat het goed zal gaan dit laatste traject. In ieder geval sterkte met leren.
Mensen allemaal een goede week gewenst.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Mar, je badpak doet het vast niet meer(hihi) moet je toch helaas een nieuwe kopen, arme jij!
@Fransijn, lekker hoor, al zo snel weg, mazzelbips!!(Geld trouwens voor iedereen tussen nu en 14 dagen!!)
@Bloemmie!!! Je kan ons gewoon niet missen he!! Maar vind het heerlijk om je zo voorbij te zien komen met leuke berichten hoor, want je zit gewoon te ver weg!
@Rieneke: Meer mannen dan moskees toch!! Kop op meis, je bent en blijft een kanjer!
Zo weer op het werk!! Was best gezellig gister op de camping. De zon deed zn best en aan het eind hebben we zelfs nog ff buiten gezeten!
Daarna hebben mn ouders ons getracteerd op een chineesje, lopend buffet, erg goed!! Ben een btje chinees beu maar deze was goed!
Zie ik toch ineens dat ik op de 13de plek sta!! Mn geluksnummer!!! Goed he!!
Kan niet wachten nog 52 dagen joeppie!!!
Nou kom vast nog wel langs vandaag
![]()
Von…23 april…Istanbul
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Mar…10 mei…Marmaris
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Ik heb mijn datum even veranderd…
Groetjes…
oh wat erg, meer mannen dan moskees…ook in Istanbul??
sorry ben een beetje melig, krijg je van al die turken om je heen…en ja…het zijn er veel, heel erg veel!!