@Von: leuke foto’s!!! Raar hoor om foto’s van Turkije te zien met zo’n berg sneeuw. Vindt het superleuk om steeds meer gezichten te kennen van iedereen hier. Jullie zijn een leuk stel!
GRoetjes, Diamond
@Von: leuke foto’s!!! Raar hoor om foto’s van Turkije te zien met zo’n berg sneeuw. Vindt het superleuk om steeds meer gezichten te kennen van iedereen hier. Jullie zijn een leuk stel!
GRoetjes, Diamond
@Iedereen: Vrolijk Pasen !!!
Doe je best om de paaseitjes te rapen ![]()
euh…hoe krijg ik mijn lettertype weer kleiner dan 1 ?
@Diamond: wel, veel van de kermis heb ik niet gezien, zijn eerst wat gaan drinken en toen we wilden vertrekken om het vuurwerk te zien, kwam de eigenaar van die zaak een gratis rondje geven… Alles moest vlug vlug en dan héél vlug naar het vuurwerk kijken, was prachtig ! Alleen vlogen de vuurtjes ons nu en dan rond de oren omdat er zoveel wind was waardoor die supersnel naar beneden kwamen toen ze nog niet hélemaal volledig gedoofd waren…
Lukt het om van het lekkers af te blijven? de paaseitjes…![]()
@Cynthia & Marjogege & Besmile: Ik zet het hier ook nog eens op: Goeie reis meiden !
@Iedereen: sorry dat ik niet op iedereen reageer! Zal morgen proberen nog eens langs te komen maar het is hier een beetje druk ! Sorry sorry sorry !!!
![]()
@Sevgilim: we hebben hier zo’n gezellig schaaltje op tafel staan met paaseitjes. En het duurt niet lang meer voor ik er een graai in doe geloof ik sssssstttttt niemand vertellen he
Groetjes, Diamond
@Diamond: wie, wat, waar ? Zei je iets ?
Volgens mij heb ik niets gezien of gehoord ![]()
@Sev: haha we zijn wel into eieren he
Maar daar is het dan ook pasen voor!
ahhh een ei meer of minder op het forum kan met deze tijd geen kwaad he ? ![]()
@Diamond , dank je wel. inderdaad raar die pakken sneeuw in turkije. we moesten ons goed aankleden daar, het was buiten zeker -17 tot -20. Maar wel elke dag stralend blauwe lucht. tja je zit in turkije of niet hè.
Enne voor wat betreft die paaseitjes , dat fitnessapparaat moet toch ook z’n geld opleveren toch…
@Von: na de pasen maar een extra zwaar trainingsprogramma en deze twee dagen lekker aan de eieren! Morgen gaan we eten bij m’n ouders en we hebben allemaal lekkere eireceptjes uitgezocht. Maar 's kijken of m’n zalm-eitaartjes gaan lukken ![]()
En als toetje hebben we heel lekker ijs (met chocola!!!)
Ga je nou trouwens je vriend ook zien in Istanbul? Heb je misschien al verteld maar dan heb ik erover heen gelezen…
Groetjes, Diamond
Zo meiden, hier is Mar ook weer ff. Als ik van de week al niet druk genoeg had gehad, vandaag ook nog gewerkt. Maar nu… eindelijk twee dagen helemaal vrij! Joepie. Zit nou achter de pc met een berg(je) pure chocolade eitjes naast me. Gaat toch niet goedkomen met mij en dat badpak binnen drie weken vrees ik!
@ Diamond, onwijs fijn dat je weer helemaal terug bent, het was toch niet hetzelfde op het forum zonder jou! Kan ik die hometrainer niet ff lenen van je? Maar ja Enschede-Noordwijkerhout is ook wel een aardige afstand!
@ Von, Gave foto’s. Leuk setje!!**:jeez:
@Marjan heb ik net een half uur aan de telefoon gehad, die hoef ik nou geen prettige vakantie meer te wensen, maar Besmile en Cynthia, ook heel goede reis en veel plezier!
@ Marion, zet die hooiberg maar klaar, we komen eraan! Of zijn jullie al klaar met geiten vangen? Nou ja, er is altijd wel wat te doen op de boerderië, toch?
@ Bep, Al een beetje in de stemming? En Hubbie ook?
Voor mij nu nog uhhhhhhhhhhh, 25 dagen als ik het goed uitreken.
Komt nu wel heel snel dichterbij.:laugh:
Eerst komende vrijdag en zaterdag nog een nachtje naar Terneuzen, mijn mannetje z’n verjaardag vieren, lekker met z’n tweetjes en onze Turkse vrienden erbij. :yes:
'T is hier komend weekend bloemencorso, en zo, hartstikke druk weekend in de bollenstreek. Wel leuk, hoor, maar ik heb dat corso al zo vaak gezien, ik kan wel een jaartje overslaan.:rolleyes:
Dit vind ik veel leuker!
Zo ff kijken wie nu de volgende is die d’r koffers mag gaan pakken, er gaan er zo veel in april!
Meiden allemaal een heel geweldig paasweekend, en tot LATERRRRRRRR:RockOn:
Xx Mar
@ Marjan:
Geloof dat we de 25e weer moeten vangen maar weet het niet precies.
Hebben helaas geen hooiberg meer, alleen supergrote pakken stro, ligt ontzettend hard en je krijgt er megajeuk van.
Hoef me hier niet te vervelen op het moment. Ben druk in de weer met flesjes geven.
Fijne verjaardag en heel veel plezier met je turkse vrienden.
@ allemaal:
Hele fijne paasdagen en ontzettend veel eieren. En aan het dieet denken we maar ff niet. Komt dinsdag wel weer!
Heb last van het UitstelVanLijnen-syndroom.
Nog maar even de lijst er tussendoor. Anders hebben Cynthia en Marjan niet bovenaan gestaan
:RockOn: ![]()
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Von…23 april…Istanbul
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side
@Mar: aah wat een lieve reactie van jou zeg! :love: Nou kom gerust een dagje trainen hoor, maken we dr meteen een gezellige dag van! Kunnen we 's avonds de eraf gegeten kilo’s weer opeten bij de Turk ![]()
@Marion: hier nog één met het UVL syndroom, vandaag en morgen denken we niet aan dieeten maar alleen aan lekker eten!!
Volgens my is Cyn al weg, hoe laat vliegt Marjan nou ook alweer?
Dacht dat ze hadden gezegd dat het mooi weer zou worden tijdens de pasen, nou hier regent het inmiddels alweer…
Groetjes, Diamond
Hier regent het ook, en we ruiken het paasvuur vanuit Duitsland.
Hier schijnt de zon maar super geweldig weer is het nu ook niet !
Vrolijk pasen iedereen !
Hmm weeronline is ook niet meer echt positief over het weer, alleen maar wolken en regen
In Turkije ziet het er in ieder geval een stukje beter uit. Ook nog niet echt warm maar heel wat lekkerder dan hier…
Vanmorgen was het hier druilerig, maar nu is het heerlijk!! Zonnetje schijnt, en het is zalig in de tuin!!
Nou als alles mee zit is iedereen al weer op de plaats van bestemming(jaloers!!!)
![]()
zooo daar ben ik weer… heel erg druk gehad …
ik kan ook op het lijstje toegevoegd worden…
17 juni lekker naar turkije weer, naar Adana en omgeving … heerlijk, mag weer af gaan tellen
**Cynthia…23 april…Disneyland
**Von…23 april…Istanbul
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side
Nou wat een dag gister! Ik kan uit de lijst… ![]()
Ik ga niet meer naar Istanbul… tenminste niet 28 april… ![]()
Het is uit met S…
Stomme *** ![]()
Bah wat een gedoe, ik moet mn vlucht omboeken, gelukkig kan dat gewoon, dus nu ga ik waarschijnlijk in de zomer en dan gewoon naar K.
Had gister ook nog een feest na dat hele gebeuren, maar was gelukkig toch nog een leuke avond geworden. Haha ik was alle mannen aan het afkraken, eigenlijk best zielig. Maar had et even nodig!
@Kelebek: Balen meid ! Heb je dan met S kunnen praten ?
oh oh kelebek…
we hadden eht er nog ZO over gehad!! wat erg nu allemaal
de rest: sorry lees alleen de laatste pagina mee want het duurt echt 7 minuten voordat het hier allemaal leesbaar is…
het is hier vandaag heerlijk weer geweest. lekker warm gedoucht!! hahahaha
oh, en rode vlekken van de zonnebrand, heb ik anders nooit…zo zie je maar elk voordeel heb zn nadeel
groetjes