hoe was het met het examen van de puber ?
De puber heeft nog geen nieuw examen gedaan. Hij kan ff geen vrij krijgen van zn werk dus het moet wachten helaas!!
Nou jullie horen wel wanneer hij weer gaat!!
nu aan het eten beginnen!
![]()
Knap van je! Bij komt dat relaxed gevoel pas als ik in het vliegtuig zit :whistle: ! En mijn to-do lijst…wordt meestal voor de helft to-don’t lijst, loopt er hier eentje rond die er een ster in is mijn planning door de war te schoppen
.
Ik las het net pas: ANNEMIEK GEFELICITEERD WAT COOL DAT JE TOCH WEER GAAT!!!
![]()
Kan je ook weer mee aftellen ![]()
hier vandaag regen en mn eerste geld verdiend. joepie!! 2 hele lıraa’s ( das 1,20 euro en dat nog delen door twee…) ben meer kwijt met internetten maar goed. hopelijk komen de toeristen morgen in grote getallen!! hahahahaa
prettig paasweekend en groetjes uit turkije
Von je staat ertussen. En al meteen bijna bovenaan
!!!
**Besmile…15 april… Istanbul
**
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Von…23 april…Istanbul
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side
**@ **Besmile:
**EEN GOEDE VLUCHT MORGEN !!!:RockOn: !!! **
Het begin is er Bloem!! Als er 2 lira’s over de brug zijn volgen er meer…
Lief van je dat je ons zo goed op de hoogte houdt!
Toppertje, Bloemmie, meteen al in de eerste week geld verdient!! HELD!!! En niet alles in 1 keer uitgeven, ook iets bewaren voor de volgende week!!
Nou geen idee of ik nog langs kom vandaag, dus jullie zullen het wel zien!
![]()
laatste bericht voor vandaaaaaaag. Iedereen hele fijne pasen. Cynthia, marjan nogmaals een hele goed reis, heeeeeeeeeeeeeeeel veeel plezier en geniet er lekker van.
Ik ben er helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaal klaar voor. caioooooo
heyzzz…hier weer een berichtje van mij…
pc is echt helemaal kapot en we moeten een nieuwe kopen:(
heb nu geen tijd om alles bij te gaan lezen, moet een verslag voor school type…
ik wil jullie alleen ff allemaal een fijn paasweekend wensen!!
liefs
filiz
oja…die wat vertrekken…heel veel plezier!!
Besmile, Marjogege en Cynthia: VEEEEEEEEEL PLEZIER!!! ![]()
Alle vertrekkers dit weekend:
Besmile
Cynthia
Marjoge
VEEL PLEZIER EN GENIETEN
![]()
@Jac: vorig jaar ook niet gewaterskied. Misschien dit jaar toch maar 's proberen, maar ben niet zo’n held wat dat betreft. Maar gelukkig hebben ze ook waterfietsen ![]()
@Cynthia: was het druk vandaag op je werk zoals je verwacht had? Bij ons hingen ze er in ieder geval met de benen uit. Jeetje pasen wordt al net zoiets als kerst. Maar morgen ga je! Wat superrrrr!! Ontzettend veel plezier!
@Besmile: weet niet of je dit nog leest maar héél veel plezier! Jeetje en als je weer terug bent verlaat je Nederland al bijna meteen weer. Hopenlijk horen we je dan ook nog af en toe.
@Sevgilim: hallo terug
Hopenlijk spreek ik je ook snel weer op de msn! Hoe was het op de kermis?
@Mar: jaaaa leuk uitje! Geiten vangen bij Marion en dan lekker met z’n allen blijven slapen in de hooiberg! Dat wordt vast buikpijn van het lachen!
@Annemiek: GAAAF dat jullie nu toch geboekt hebben! En wat super dat jij en Cyn elkaar gaan zien! En ik sta lekker boven je
in 't lijstje!!! Gaat het lekker met het motorrijden? Zag zonet ook een vrouw voor me op de motor, zo stoer!
@Fransijn: voor jou schiet het ook al aardig op. Lief dat je collega’s zo met je meeleven. En nog ff en dan zie je je schat weer!!
@Marjan: ben je al helemaal klaar voor vertrek? Gaaf hoor naar jullie eigen stekkie.
Vandaag twee erg leuke shirtjes gekocht. En ze waren nog afgeprijsd ook! Erg mooie kleur voor als we straks weer een kleurtje hebben. Ow kan niet wachten om ook lekker in het vliegtuig te stappen. Nog 7 weekjes aftellen…
Allemaal een heel fijn passweekend! Nog leuke plannen?
Groetjes, Diamond
@Von: ik zie het nu pas dat je lekker naar Istanbul gaat! Heerlijk meid! Enne…ik hoor wel wanneer het volgende concert is!
Oh ja helemaal vergeten, sinds gisteren hebben we de hometrainer en ben al fanatiek aan het trainen geslagen. Muziekje erbij aan en de calorieen vliegen eraf. Nu nog van al het lekkers afblijven ![]()
Diamond
@Diamond: ja het was wel druk!! Maar het viel eigenlijk wel mee… mijn collega’s zeiden dat het vrijdag echt mega druk is geweest!!
@Beps: Nog maar 55 dagen voor jou!!! Haha ik tel wel mee hoor! En het is inderdaad dubbel humor!!!
@Von: Ik ga morgen al… als ik je niet meer spreek heel veel plezier in Istanbul!!!
@Marjan: Jij ook heeeel veel plezier in Marmaris…
@Besmile: Je bent al weg… dus veel plezier en misschien tot daar!!!
Nou ik ga zo maar lekker ff op de bank hangen en dan vroeg naar bed!! Nog even een stukje taart, want mams is morgen jarig!!! Kreeg op mijn werk zojuist ook een slagroomtaart… voor de paas… maar dat is niet zo goed voor me… Dus heb ik die taart aan mijn buurjongetje van 4 gegeven… Hij was er zooooo trots mee!!
Mensen niet al te veel kletsen de komende dagen… want dan moet ik zooooveel bijlezen!! Jullie horen wel van me hoe het is geweest!!!
XxXxX
ALLEMAAL HEEL VEEL PLEZIER!!!
we horen weer hoe jullie het gehad hebben.
groet jac
@ Cynthia en Marjan:
Een goede vlucht en ontzettend veel plezier!!
@Cynthia: geniet van je taart en slaap lekker vannacht! En als je wekker dan gaat is het tijd om naar Turkije te gaan! Wat een super manier om wakker te worden. Geniet ervan meid en tot snel!
Groetjes, Diamond
@llemaal. zo ik ben ook weer eens online. kwam alleen niet echt meer in deze oude vertrouwde rubriek ZONDE !!! ik ga niet alles meer teruglezen want dan ben ik tot de kerst bezig:santa: .
Maar zie dat er alweer een aantal koffers aan het pakken zijn: HEEL VEEL PLEZIER!!!
en inderdaad Diamond ik heb gister een midweekje Istanbul geboekt, kon het niet laten !!! 23 april zit ik lekker in het vliegtuig: heerlijk vooruitzicht weer.
Meiden veel plezier ! Prettig (Paas)weekend.
Xx
O ja ik heb geprobeerd foto’s te plaatsen in de rubriek Foto (topic onder Turkse Vakantieliefdes). na een hoop geklooi is het denk ik gelukt, maar dat dacht ik eerder ook al en toen kon niemand ze zien.
Als jullie nieuwsgierig zijn:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=LN4NSEDZ
http://www.mijnalbum.nl/Foto=3VKRRAEU
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZMU4HIT4
http://www.mijnalbum.nl/Foto=CPDDF8T7
http://www.mijnalbum.nl/Foto=4Y6SBOE6