Veel plezier..Welkom thuis 4

Oeps, bikini, zomerkleding, en…en…en…
Ik moet ineens overal aan gaan denken en voor gaan zorgen!!
VERVELEND, moet ik gaan shoppen enzo!! BALEn :laugh:
Morgen meteen het dorp maar eens in!!
:wave:

Hij houdt me gewoon lekker lang in spanning :smiley: doet hij altijd!

@ Beppie:
Laat je pinvinger maar werken morgen :wink: .

@ Fransijn:
Gaat niets meer mis hoor, over een dikke 2 weken ben jij bij je vriend. Gelukkig heb je fijne collega’s die er ff voor je zijn als je dat nodig hebt.

:confused:Kweenie hoor, maar jullie hebben het steeds maar over Cynthia en Besmile, maar onze Marjan gaat dit weekend ook naar haar geliefde appartement in Marmaris.:turkey: Niet vergeten, hoor!:yes:
*Ze heeft er zo lang op moeten wachten dat ze nu eindelijk eens naar haar eigen appartement op vakantie kan gaan, ik ben heel benieuwd hoe dat bevalt! *
Marjan, spreek je nog:wink:
Xx Mar

He bah, wat naar voor je Beppie, dat je nu MOET gaan shoppen. Vind ik ook zo’n nare bezigheid, maar nie heus!:stuck_out_tongue:

Nu, morgen heb je daar lekker de tijd voor, dus laat je gaan!

Ik (wij werken wel even morgen, he Mar?) wens jullie nog een fijne avond en Bep, droom maar lekker van je reisje vannacht.

Jij ook Fransijn.

Truste:wave: :asleep:

OHW JA!!!:embarrese :embarrese :embarrese
Sorry Marjan, natuurlijk wensen we jou ook heel plezier in Marmaris. Geniet van de Turkse zon en de Turkse gezelligheid.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Jij ook een hele fijne, toffe en goede vakantie gewenst Marjan. Geniet ervan.

Groetjes Roanna:embarrese :wave: Goeie reis ook!

Helemaal gelijk Mar, Marjan mag NIET vergeten worden. Dus hier is ie weer. Onze enige echte reislijst:

Besmile…15 april… Istanbul
Cynthia…16 april… Istanbul

Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9/10 juni…???
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side

OWH JA, wat ik ook nog even wilde zeggen.
Ze werken echt snel bij dat SGR.
Ik had vandaag het geld al terug van m’n reis die afgeblazen werd vanwege het Failissement bij OFC. Goed hè.

He, dat is echt supersnel Fransijn!!!

@Marjogege: Prettige Reis !!!

Marjan: HEEEL VEEEEL PLEZIER!!! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen!! Shop ze met je dochter, en dan…GENIETEN!!! Ben heel benieuwd hoe het je gaat bevallen in jullie eigen huisje!! Kijk uit naar de verhalen!!!

Ben dus heeeel vroeg op! Ben vanacht, in mn dromen, al 3 keer vertrokken op de meest erge tijden(:p) en om 5 uur, kloink…wakker!!

Nou straks lekker motor rijden!! Heb van de week de motorbroek gekocht bij mn jas, dus het gaat goed komen denk ik zo. Alles beschermt dus geen problemo!

Zij die vandaag nog moeten werken:SUCCES!!

Besmile…15 april… Istanbul
**
Cynthia…16 april… Istanbul**
Marjogege…16 april…Marmaris

Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side

Zo het lijstje een btje aangepast, waardoor niet alleen Besmile en Cyn opvallen, maar ook Marjan!!! Deze geluksvogels gaan dit weekend al weer!!! ZALIG GENIETEN MEIDEN!!!

@Beps: :banana: Gezellig hoor dat wij onze meeting gewoon daar gaan houden! Mijn moeder vond het ook al helemaal leuk!!! Haha…

@Besmile: Veel plezier, en wie weet kom ik je nog wel tegen! Hebben we gewoon nog een meeting in Turkije!!

@Marjan: Jij ook ontzettend veel plezier in Marmaris!!!

@Cynthia: jij ook… Oh nee dat ben ik zelf :wink:

@llemaal: Ik weet niet of ik jullie vandaag nog spreek, ga straks nog even lekker shoppen!!!

X

@Cyn: Ja eigenlijk is het dubbel humor, wij kennen elkaar, en je moeder en ik zijn van dezelfde leeftijd!! Kan extra gezelli worden toch;)! Shop ze, ik ga ook zo

@Sev, sorry moet je vandaag een btje alleen laten dus. Moet de boodschappen doen, de was, en ff bijkletsen met een vriendin, en…MOTORRIJLES!!!

@ Besmile:
Nog 1 nachtje en dan is het zover. Op naar Istanbul!

@ Cynthia:
Nog 2 nachtjes en dan is het voor jou zover.

@ Marjan:
Ook voor jou nog 2 nachtjes en dan op weg naar je eigen appartement.

**Allemaal HEEL VEEL PLEZIER. Geniet ervan. Maak mooie nieuwe vakantieherinneringen of bikiniblunders :laugh: , dan krijgen we die topics ook vol. **

Marjan en cynthia jullie ook een hele fijne reis en geniet er lekker van.

Hee lieve lieve meisjes,
Allemaal heel erg bedankt voor de leuke vakantie wensen…kreeg er echt bijna traantjes van in mijn ogen, zoveel hartelijkheid!
Vanmorgen wezen shoppen met dochterlief, was echt zo gezellig en in no time had ze precies het bloesje gevonden wat ze al zolang zocht! Dus mam en dochter allebei blij.
De to-do lijst worst steeds korter, gaat allemaal wel goed dus. Ik krijg zowaar al een beetje een relaxed gevoel over me haha. Oh ja, gisterenavond ook nog een onwijze leuke avond gehad met mijn collega’s. En t was zo leuk dat we besloten hebben dat we eind augustus een weekendje gaan kamperen met het hele team…! Ik en kamperen??? Maar ja, tis voor de teambuilding zullen we maar zeggen en tis maar 1 nachtje, dus dat ga ik vast wel overleven.Verder wens ik ook Cynthia en Besmile een HELE FIJNE VAKANTIE toe in het land waar wij allemaal zo gek op zijn.
Turkije here we come…

Güle Güle,
Marjan

@Beppie: Niet erg beps, moest zelf gaan werken, ben juist thuis. Lees later wel ff bij, vriendje zit op internet !!! :love:

Ik is ook weer thuis, wat een drukke dag. Heb alleen de supermarkt van het centrum gezien!!!
Morgen nieuwe kansen zo naar de kerk