Ja, lekker met zān allen geiten vangen bij Marion, lijkt me wel wat voor een weekendje. Hebben jullie ook een hooiberg? Slapen we daar in met zān allen!!! Voor iedereen die komend weekend vertekt heel veel plezier in ons geliefde Turkije! En NEE, IK BEN NIET VRIJ MORGEN!!! MOET GEWOON :sad: WERKEN!!! Annemiekje, moeten we ff langskomen bij Hubbie met zān allen? Misschien ben je er nu al, op het reisbureau bedoel ik ( is inmiddels half acht, ben nog op werk, borrel is net afgelopen), ben benieuwd wat het gaat worden. Als je het eerst maar nu voor elkaar krijgt, september zien we dan wel weer!
Rienus, Marjan, Besmile, en wie nog meer? GOEDE REIS!!!
** XXxxx Mar
Goed idee Mar. Gaat hubbie niet overstag gaan we met pasen met zān allen daar heen. Gooien we al onze charmes in de strijd! Wedden dat hij dan eieren voor zijn geld kiest .
Nou doe ik het hier ook, we gaan(Net als Cynthia) naar Grand Iskandil in Gümbet!! Vertrek 9 juni, 8dagen(weekje) er lekker tussen uit!! Cyn zit dan daar, dus gaan we daar een meeting plannen;)
Zo, na een aantal drukke dagen op school kom ik weer even langs hoor. @Groot nieuws van Beppie, Ze gaat 9 juni naar Gümbet. Gefeliciteerd dat het gelukt is. @Cynthia gaat al heel snel weg. Fijne vakantie hoor. Istanbul is keileuk. @Besmile gaat lekker relaxen in Turkije en daarna voor een langere periode naar Frankrijk. Allebei heel gaaf. Geniet er maar van hoor. Veel plezier. @Diamond heeft net als ik lang weekend.Laten we hopen op een beetje mooi paasweekend. Even relaxen. @Roanna en Mar moeten gewoon aan 't werk. Werkze meisjes. @Marion wil ook graag op de vertreklijst. Ik hoop dat je er snel bij staat.
Ik heb net mān nieuw geboekte reis betaald via internetbankieren. Nou mag er niets meer mis gaan hoor.
Het gaat nu echt kriebelen. Nog 17 dagen en dan is het zover.
Vanmiddag nog weer even gebeld met mān lief. Dan heb ik het wel eens moeilijk hoor.
Maar mān collegaās vangen me dan liefdevol op.
Mensen allemaal een heerlijk paasweekend en niet te veel chocola eten anders past de nieuwe bikini straks niet meer.
ok waar wil je heen, wanneer wil je weg, en wat moeten we voor je doen"??
Jij zegt het ik ga elke dag aan je denken en voor je duimen. En dat hebben jullie ook voor mij gedaan, het heeft geholpen dus ook voor jou, je zult het zien!!
Heel voorzichtig iets regelen dat jullie een datum plannen en danā¦BINGO!!!