He hallo,
Nou dan ben ik verplicht om er een van jouw te nemen.hihhihihihihi
Groet
He hallo,
Nou dan ben ik verplicht om er een van jouw te nemen.hihhihihihihi
Groet
NEEEHEEEE Ik houd niet op foto-papier;)!
![]()
Zoo ik ben er ook weer!!
@Beps: Sorry dat ik zomaar offline ging, maar had klanten en die heb ik ff naar turkije geboekt!!! Geeft altijd zo’n lekker gevoel als ik het toch weer voor elkaar krijg!!!
@Marion: Ik kom ook foto’s maken! haha!!!
Vandaag lekker vrij, en morgen ook! Zaterdag paasdrukte bij de slagerij, maar ach zondag zit al lekker in het vliegtuig! Heb er echt veel zin in joh!!!
X
Moet je er weer ff inwrijven he, dat je zondag weer weg bent!!! Maar je moet lekker zaterdag nog werken, gerechtigheid!!!
We gaan vanavond ff naar het reisbureau, kan hij zien hoe het eruit ziet, wat het bij de anderen kost(ong 200 meer!!!) en wat hij wil. Dan moet hij nog zn baas bellen zodat hij die vrijdag vrij heeft, maar moet geen probleem zijn, en dan zien we verder!! Je hoort het wel
Is het hier ineens giga rustig, heeeeel vervelend!!
![]()
Ja is goed meid! Denk niet dat ik morgen nog online kom… Mijn ma is ook vrij en moet ook (sorry) mijn koffer pakken … Lijkt me wel echt kicken als je daarheen komt!!
x
Ja maar hij begrijpt gewoon niet dat het zalig gaat worden dus!! Maar het komt vast goed(denk ik!)
Fijne dag morgen, ga alles inorde maken enzo, ik mag weer lekker motorrijden!!!
![]()
Jajjaj ben klaaaaaaaaaaaar voor vertrek. De vooruitzichten zijn ook goed. De vluchttijden zijn gewijzigd. Zaterdag zouden we eerst 08:15 vliegen en nu pas om 18:35. En als ik terug kom uit Turkije dan is het nog 2 weekjes van Nederland genieten en weer de koffer inpakken voor 5 maanden stage in Frankrijk. ( 5 mei t/m 25 september).
Heb echt zin om 5 dagen naar Istanbul ter gaan. School heb ik nu afgesloten dus kan nu lekker relaxen. Heb deze week ook te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor mijn 2e stage. Daarvoor ga ik wel op kamers wonen.
groetjes Besmile.
Toppie!!! Wel jammer van die tijd, maar ach, je gaat tenminst, kunnen velen hier niet zeggen!! Ga lekker genieten, en voor je afreist naar Frankrijk kom je nog wel ff langs toch!!?? Wat voor 2de stage en waar??
![]()
Mijn 2e stage is bij de hoofdkantoor van de grootse touroperator van Nederland. Ik kom heus nog wel langs voordat ik naar Frankrijk vertrek.
@Besmile: Met wie vlieg je? Ik ga zondag om 09.30 uur de lucht in! En in welk hotel verblijf je ??
Heb er ook echt zin in!!
x
Ik vlieg met Corendon Airlines en verblijf ik hotel Akgun in de wijk topkapi met de tram ben je in 10 a 15 minuten in de wijk Sultanahmet.
Ja ik dacht al dat je met Corendon vloog, Bloem had dezelfde vliegtijden met dezelfde tijd uiteindelijk vertrek. Balen hoor, kom je midden in de nacht aan. Nou goed, het is daar vast veeeeel beter weer dan de regen hier
![]()
Heb zojuist even op weeronline gekeken en ze voorspellen zon, wolkjes en 20 graadjes!!! Nou dat overleef ik wel hoor ![]()
x
Toen ik in Februari in Belek was, was het ook 20° gemiddeld en het was super ! Tshirtweer !
Duimen he meiden voor vanavond, hubbie heeft vrij die vrijdag, dus.,…
![]()
@Beps: ik duim al daaaaagen voor jou!!
x
@Beps: ik ook !
SPANNEND!!!
OEPS!!!
JEMMIG!!!
![]()
Heel het forum duimt voor je Beps, dan MOET het gewoon lukken!
@Cynthia en Besmile: was ff vergeten dat jullie ook al heel snel vertrekken…Allebei héééééééééééél veel plezier! En stuur een beetje zon richting ons achterblijvers die allemaal erg jaloers zijn ![]()
@Annemiek: ja jullie zullen weten dat ik er weer ben hoor hahaha. Oh ik hoop zo dat het gaat lukken om hubbie toch naar Turkije te krijgen!!
@Marion: afgesproken! Annemiek komt ook mee dus het vangen kan beginnen ![]()
Is iedereen morgen lekker vrij? Bij ons op 't werk hebben we een verplichte adv dag. Dus een heerlijk lang weekend!!
Groetjes, Diamond